KristinR Skrevet 26. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Sjarm er blitt husvarm! Han virker så trygg og det gleder et mamma <3 Turer har vi strengt tatt ikke vært på. Det vil si, vi gjorde et forsøk i går, men det var så iskaldt at stakkaren bare skalv så turen ble kort gitt. Småturer ut i nabolaget og sosialisering ved at han har vært med på dyrebutikken og på besøk til ei venninne er det vi har gjort hittil. Stueren.... Niks. Hadde ikke forventet det heller. I går var en slik dag der jeg følte jeg var på etterskudd hele dagen. Har ikke tall på hvor mange tisseflekker jeg tørket opp inne. I dag er det bare å brette opp ermene og være enda flinkere med å komme han i forkant. Han er en snusk og et monster, alt etter som. I morges da han våknet var han et pirayamonster. Kjære vene som det må klø i de tenna Det blir nok litt bilder i denne tråden etterhvert. Om ikke annet som en dagbok for meg selv. Fikk tilbakemeldinger fra noen som lurte på om jeg ikke hadde noe liv siden det kun var hund på Facebooken min. Så nå har jeg tonet ned aktiviteten der bittelitt. Her hjemme er det Lykke som er det store forbildet. Sjarm dilter etter henne og forsøker å gjøre akkurat det samme som hun. Om det kommer til å spise på hekken, bære på en leke eller annet. Sjarm veide 6,5 kilo da han kom til meg på lørdag akkurat 8 uker gammel. Slik som han spiser så har han sikkert lagt på seg et halvt kilo siden da. Han spiser Specific valpefôr. Noen ganger med vann, andre ganger tørt og så kan jeg blande inn litt karbonadedeig, litt biola eller annet jeg har liggende. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Sjarmis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Må gjerne bare poste her hvis andre idioter ikke vil se det på Facebook! Flott er han . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Idiotisk tilbakemelding du fikk der... jeg har ikke fått noen slike kommentarer, men har likevel laget to lister på facebook, en for hundefolk og en for IKKE - hundefolk. Hundefolk får se alt, mens jeg begrenser litt hvor mye hundebilder resten får se du kan jo bare legge alle andre i en liste og publisere for dem, og ikke for denne personen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så utrolig søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Herregud, så om man bruker mye tid på hund(er) så har man ikke noe liv? Akkurat ja Sier som IW - bare å poste her! Tror ikke man kan få nok av han skjønningen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Sjarmklump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Kjør på med bilder her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 ÅÅåhhh har ikke fått med meg dette før nå Så koselig! Så utrolig nusselig han er. Koselig å se bilder hjemmefra også, det er leeenge siden jeg har vært å gått på den stranda nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 8. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Sjarm fortsetter å sjarmere alle han treffer. Vi var på bytur i går. Da hilste han på rumenske tiggere, narkomane, politikere og bønder på bytur Alle med like stor entusiasme. Så jeg tror ikke jeg trenger å bruke så mye tid på å sosialisere han med ulike mennesker. Jeg bør heller jobbe med at han ikke trenger å hilse på alle... Nå begynner han å sette mer pris på å være ute. Den første uka og vel det så syntes han det var både kaldt og litt skummelt ute. Diltet mest i beina mine og ville jeg skulle løfte han opp. Nå derimot så er han startet med å kose seg. Det vises så godt Jeg er så fornøyd med at han sover hele natta. Han er løs på stua sammen med boxeren Lykke. Han ligger i hybelen (valpegården) sin med døra åpen uten et knyst fra 11 til 6 Jeg har stort sett vært alene med han på tur uten de voksne hundene. Men er par ganger har alle vært med. Her er noen bilder fra den siste uka. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Han høres trygg og fin ut. Passer navnet sitt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 teit spørsmål: hvorfor har han teipa det ene øret og ikke det andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 8. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 teit spørsmål: hvorfor har han teipa det ene øret og ikke det andre? Det ene øret henger slik det skal, mens det andre var begynt å bli litt "staffevridd" Så da blir det teip et par dager og så ser jeg om det har rettet på seg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Kjempesøt! Det ene øret henger slik det skal, mens det andre var begynt å bli litt "staffevridd" Så da blir det teip et par dager og så ser jeg om det har rettet på seg. Det kalles rosenører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 25. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Nå er Sjarm blitt 3 mnd. Har fått vaksine, har lagt på seg over en kilo i uka siden jeg fikk han og er 11,5 kilo nå. Han er en super valp. Sover stort sett på natta, ikke altfor mane uhell inne og er veldig lærevillig. Det er nok noen år siden jeg har hatt hanhund for jeg har glemt at de kanskje har litt mer egenvilje en tisper. Han har temperament og kan bli sint som en mink av og til Så nå øver jeg på ro når han blir overtrøtt, jeg forsøker å ikke kjefte eller bruke for mye NEI. Når han starter å bite eller si fra at han ikke vil ditt eller datt så setter jeg han på gulvet, forsøker å være rolig og ikke gjøre for mye ut av det. Og så roser jeg masse når oppførselen hans er slik jeg vil den skal være. Men se så vakker han er da Jeg klarer ikke å se meg mett på han Bildene er fra 10 til 12 uker ca. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Herlighet så nydelig! Og HVA er det som foregår bak sofaputa..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 25. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Herlighet så nydelig! Og HVA er det som foregår bak sofaputa..? Det er en stykk fryktelig overtrøtt valp som var fullstendig uhåndterbar en liten stund der. Jeg er ikke fryktelig glad i slik aktivitet i sofaen, men det var så godt å få et øyeblikks fred fra han Og så måte jeg jo le og få tatt bildene Noen minutter etter bildene ble tatt gikk han i koma i sofaen ved siden av meg, sovnet som en stein. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Så nydelig Sjarm er Og oy så stor han plutselig ble! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Kjempefin! Får lyst å kose boxervalp Gira syntes også sofaputer var gøy på den alderen. Når hun ble litt overtrøtt så hoppet hun rundt i sofaen, og passet på at alle putene osv i sofaen havnet på gulvet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Hahaha . Liker den voksne hunden som ser litt oppgitt ut mens han turner nedi putene der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Åhh så stor han er blitt! Han er altså SÅ søt! Og flott navn Du er flink med navn! Han kommer til å bli en flott gutt. Nå har vi begge rød og brindle hunder og BTW: Hvis noen påstår at man ikke har noe liv fordi det går bare i hund, så ville jeg sagt at livet mitt ER hund 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2015 Boxervalp <3 herlig herlig! Fortsett å spamme oss med bilder :-D forresten, jeg fikk en lignende kommentar på facebook for et år siden eller noe. En litt spydig og frekk en... Vedkommende ble faktisk sletta fra vennelisten tvert ;-) fortsett å del bilder du, du må faktisk kunne bruke Facebooken din til det du vil... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 For en nydelig gutt! Gratulerer med lille Sjarm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Herlig montasje fra sofaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts