yurij Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 nome eller ikke nome?? :-) Farge? Short - rosa. Elller , sort med rosa for å være helt korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Short - rosa. Elller , sort med rosa for å være helt korrekt Hm. Kan den passe Kamar, tro? @raksha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hm. Kan den passe Kamar, tro? @raksha? Tro kasko har sx? Jeg husker faktisk ikke. Finner den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Tro kasko har sx? Jeg husker faktisk ikke. Finner den ikke. Hm. Ok. For Kamar er i størrelsen til SL da jeg så på måleskjema. Men @simira skrev at SL var for stort til Odin på 8 kg i en annen tråd. Kamar er 10 kg ca., men målene stemte. Er det en dyrebutikk i Oslo som fører disse, så jeg kan prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Send en pm om noen er interessert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 @Bananen, Imouto (og de fleste andre shibaer) bruker S/L. Tipper det sitter bra på Kamar også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 @Bananen min er 10 kg og har str. sx. Du kan gjerne prøve den om du vil komme forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 @Bananen min er 10 kg og har str. sx. Du kan gjerne prøve den om du vil komme forbi. Ja, interessert! Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Tror de som har butikken i Grimstad er litt svimle Jeg kjøpte 2 stk for kr 199 pr stk Den ene var for liten så om noen har bruk for en rosa i SL så selger jeg den for det jeg kjøpte den for . Bare prøvd på valpen , ikke brukt nome eller ikke nome?? :-) Farge? Rosa står det i innlegget. Hvor stor er sl i hals og kasse? For stor til dsg på 8 kg, passer nok en hund på 10+. Hm. Kan den passe Kamar, tro? @raksha? Hm. Ok. For Kamar er i størrelsen til SL da jeg så på måleskjema. Men @simira skrev at SL var for stort til Odin på 8 kg i en annen tråd. Kamar er 10 kg ca., men målene stemte. Er det en dyrebutikk i Oslo som fører disse, så jeg kan prøve? Tror den er for stor, men jeg har den og bor jo ikke så langt unna. Skal på kurs på Bredtvedt tirsdag kveld, kan evt møtes i nærheten da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Ja, interessert! Hvor bor du? Ellingsrud 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hm. Ok. For Kamar er i størrelsen til SL da jeg så på måleskjema. Men @simira skrev at SL var for stort til Odin på 8 kg i en annen tråd. Kamar er 10 kg ca., men målene stemte. Er det en dyrebutikk i Oslo som fører disse, så jeg kan prøve? Når jeg se måletabellen så har kasko s mener jeg. Så sl kan passe Kamar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Så fikk man S på plass. Syns den satt mye bedre, men er helt på grensen til å bli for lang Skakke værra lett gitt. Krøller seg litt over ryggen når det ikke er drag i selen og han ser opp, men på tur så lå den fint hele veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 @Rocket, akkurat sånn bulk over ryggen får knertis også noen ganger, men den ligger veldig bra under bevegelse likevel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 @Rocket, akkurat sånn bulk over ryggen får knertis også noen ganger, men den ligger veldig bra under bevegelse likevel. Samme får Pi også når hun løper løs etc, men den sitter supert når vi går osv. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Når jeg se måletabellen så har kasko s mener jeg. Så sl kan passe Kamar. Fant Kasko sin, blå Sx står det på den. Knapt brukt. Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Det skal være litt bulk på selen når den ligger riktig og ikke er i trekk... Seler er jo konstruert for at hunden skal trekke i den, ikke for at den skal løpe rundt løs med sele på . Så så lenge selen ligger fint i trekk, så er det korrekt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Fant Kasko sin, blå Sx står det på den. Knapt brukt. Interessert? Hvis ikke er jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Hvis ikke er jeg det. Noteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Kamar i Kasko sin blå sele i Sx. Fornøyd! On the side. On the front. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Oooh, fin. Kunne jeg fått prøve den på Odin, for å se om den størrelsen faktisk passer ham? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Oooh, fin. Kunne jeg fått prøve den på Odin, for å se om den størrelsen faktisk passer ham? Det kan du. Om du mente min, selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Noen som har denne selen til miniatyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Trenger hjelp fra sonen :-) Ja eller nei?? Skal de bli "whippet" når man drar i selen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Kan da umulig være korrekt trekkpunkter når de må krumme ryggen. Ser ikke riktig ut for meg, nei. Hunden vil ikke kunne bruke musklene sine korrekt i den stillingen der, når det ikke er det naturlige for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg syns den så ukomfortabel ut. Den ligger vel også å presser på skuldrene? Er det en grunn til at ikke vanlig nomesele er vurdert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts