Shlush Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Han har non stop free motion fra før, er sånn ok fornøyd med den. Men siden jeg har badehund så ruster den :-P Jeg ble nysgjerrig på Zero DC sin nomesele da den er ny på markedet. Desverre ser den ikke ut til å passe min hund? Synd, for jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt Zero DC selen i lilla på Vegas... Jeg har nemlig også lyst på lilla nomesele til Vegas :-D ikke en kjedelig nomesele. Hehe Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ser den litt stor ut? Siter
Shlush Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ser den litt stor ut? Aner ikke... Men størrelsen under såg for liten ut :-P Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ja, det så ikke bra ut Siter
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Det beste er vel egentlig å få filmet hunden når den trekker, eller er det bare jeg som tenker at et slikt stillestående bilde i stua ikke nødvendigvis blir representativt? Siter
Shlush Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Kan nesten ikke ut å filme hunden i trekk med en sele jeg skal sende i retur?? :-p Siter
Ane Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Han har non stop free motion fra før, er sånn ok fornøyd med den. Men siden jeg har badehund så ruster den :-P Jeg ble nysgjerrig på Zero DC sin nomesele da den er ny på markedet. Desverre ser den ikke ut til å passe min hund? Synd, for jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt Zero DC selen i lilla på Vegas... Jeg har nemlig også lyst på lilla nomesele til Vegas :-D ikke en kjedelig nomesele. Hehe Bjorkis lager nomeseler i lilla(og mange andre farger). Den første selen er for lang, den andre er riktig i lengden når du legger press på, men synes ikke formen passer hunden. Siter
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Kan nesten ikke ut å filme hunden i trekk med en sele jeg skal sende i retur?? :-p Om man ikke kan prøve en trekksele så ville jeg handlet et annet sted ihvertfall. Jeg mener ikke at man skal gå en mil på tur, men ut på en tørr overflate (så selen ikke blir skitten) og gå litt frem og tilbake. Man prøver jo sko/klær i butikken ved å gå litt rundt i det om man trenger. Siter
Aslan Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Det kan jo være at en hekt ordinær nomesele passer best? Vegas har vel ganske normal kroppsform? Non stop free motion er jo ikke en nomesele uansett Syns ingen av de så spesielt bra ut, tror okke utformingen er helt rett for ham Siter
Elisabeth00 Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Jeg skjønner virkelig ikke konstruksjonen på denne trekkselen jeg? Blir ikke belastningen/trykket veldig merkelig når det blir trekk i selen? Ser ut som at ene selen vrenger seg noe ut selv ved bare lett drag bak? Bjorkis lager nomeseler i lilla(og mange andre farger). Veldig fornøyd med min derifra, har nettopp bestilt en til. Selen har en utforming som passer de fleste kropper, og det er ikke mye dyrere å bestille på mål. Siter
Anette Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Jeg skjønner virkelig ikke konstruksjonen på denne trekkselen jeg? Blir ikke belastningen/trykket veldig merkelig når det blir trekk i selen? Ser ut som at ene selen vrenger seg noe ut selv ved bare lett drag bak? prøvde selen på en welsh og den satt veldig godt og fint. Mens på lani blir den litt som Vegas. Og welshen og lani bruker samme størrelsene i alt annet. 1 Siter
Siri Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Jeg skjønner virkelig ikke konstruksjonen på denne trekkselen jeg? Blir ikke belastningen/trykket veldig merkelig når det blir trekk i selen? Ser ut som at ene selen vrenger seg noe ut selv ved bare lett drag bak? Den passer helt supert på hannhunden her i huset. Trykket ligger akkurat der det skal ligge - den beste selen jeg har brukt på ham (men han har jeg slitt med å finne passende seler til). 1 Siter
Debbie Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Trenger hjelp fra sonen :-) Ja eller nei?? Skal de bli "whippet" når man drar i selen?? Det skjer med Prima også her i huset, så jeg har gått tilbake til vanlig nome. Sliter med å finne gode seler til henne. Til dalmisen passet denne selen perfekt. Siter
Shlush Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Bjorkis lager nomeseler i lilla(og mange andre farger). Den første selen er for lang, den andre er riktig i lengden når du legger press på, men synes ikke formen passer hunden. @Ane hvor finner man fargeoversikten til bjørkis?? :-) de har tre lillafarger nemlig og jeg vil gjerne se fargene slik at jeg velger den jeg faktisk vil ha... Siter
Ane Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 De har ikke bilder av dem ute. Jeg fikk tilsendt en del, har lagt de ut i en bjorkis tråd her inne. Skal se om jeg finner tråden Siter
yurij Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Spørsmål: Valpen har vokst utav sin S og butikken her fører ikke lengre så de har bare en rest av veldig små og veldig store. Må altså kjøpe ny på nett men finner ikke rett farge. Hvilken nettbutikk har sort med rosa? (side 6 i denne tråden) Og så er jeg usikker på str,S/M eller M og det er lengden på"stolpen" jeg lurer på altså den biten mellom frembeina. Siter
Anette Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Spørsmål: Valpen har vokst utav sin S og butikken her fører ikke lengre så de har bare en rest av veldig små og veldig store. Må altså kjøpe ny på nett men finner ikke rett farge. Hvilken nettbutikk har sort med rosa? (side 6 i denne tråden) Og så er jeg usikker på str,S/M eller M og det er lengden på"stolpen" jeg lurer på altså den biten mellom frembeina. Jeg kan bestille inn til deg om du ikke finner noen som har den fargen Siter
yurij Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Jeg kan bestille inn til deg om du ikke finner noen som har den fargen Å, det hadde vært gøy Hvilken str tror du? De er jo ganske tighte rundt halsen så heller en str opp til M enn å få en som er for liten S/M tror du ikke? Hun vokser uansett en stund til . Siter
Anette Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Å, det hadde vært gøy Hvilken str tror du? De er jo ganske tighte rundt halsen så heller en str opp til M enn å få en som er for liten S/M tror du ikke? Hun vokser uansett en stund til .vanskelig å si uten å ha kjent på hunden. Hvor gammel er den? Siter
Kristiin Skrevet 1. Februar 2016 Rapporter Skrevet 1. Februar 2016 Noen med lang tynne hunder med den sela? Deli er ca 35 i halsen, 55 i bryst, 47-48 lang og like høy. Kjøpte SL til henne, men den sitter ikke opptimalt, brystet blir for stort, så selen kommer opp i strupen. Størrelsen under går ikke, da blir hele selen alt for kort Siter
simira Skrevet 1. Februar 2016 Rapporter Skrevet 1. Februar 2016 Odin er ikke så lang, men SX sitter fint på ham. Også 35 i halsen. Men blir den så veldig kort da, Odin er vel også 45 lang om jeg husker riktig? Siter
Lunatic Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 Jeg vurderer nå å kjøpe denne selen, bare for å ha noe å bytte med, for jeg ser at Ruffwearselen hennes begynner å bli bittelitt slitt. Noen som har erfaring med denne til tervis? Hun er 16,5 kg. Og jeg vil ha LILLA, men jeg finner ikke. @Anette kan du bestille inn lilla? Grønn går også Siter
Guest 2ne Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 37 minutter siden, Lunatic skrev: Jeg vurderer nå å kjøpe denne selen, bare for å ha noe å bytte med, for jeg ser at Ruffwearselen hennes begynner å bli bittelitt slitt. Noen som har erfaring med denne til tervis? Hun er 16,5 kg. Og jeg vil ha LILLA, men jeg finner ikke. @Anette kan du bestille inn lilla? Grønn går også Har prøvd til Nora, passer ikke til henne Men hun er litt rar, seler passer nesten aldri til henne Siter
Recommended Posts