Sprettballen Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 En-ukersbilder i dag? ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Imponert over at du får til å ta så fine og interessante bilder av små nyfødte valper! Jeg syns alltid det er kjedelig å se bilder når de er så ung, men dine bilder er det ikke slik med! Creme, er det navnet på den hvite fargen på whippet? Jeg tenker nemlig på creme som mer offwhite, mens jeg føler hvite whippeter er skikkelig hvit hvit. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 En-ukersbilder i dag? ^^ I`m on it Prøvde faktisk nettopp, men sola skinner rett i kassa nå og det gjør at jeg sliter med å finne fokus, spesielt på de helt hvite valpene, så jeg venter til det er overskyet igjen Imponert over at du får til å ta så fine og interessante bilder av små nyfødte valper! Jeg syns alltid det er kjedelig å se bilder når de er så ung, men dine bilder er det ikke slik med! Creme, er det navnet på den hvite fargen på whippet? Jeg tenker nemlig på creme som mer offwhite, mens jeg føler hvite whippeter er skikkelig hvit hvit. Åh, tusen takk Marie Det var hyggelig å lese Ja, det er det Ser forsåvidt at de hvite valpene har begynt å få gulsjatteringer på ryggen og hun ene på hodet/nakken, men det får de stort sett alltid. Jeg har aldri sett en HELT hvit Whippet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 9 dager gamle Frk rosa Frk lilla Frk gul Frk oransje Frk lyslilla/hvit Herr blå Herr grønn 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Ååå, gul :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Herremin så fine de er. Godt du bor langt unna, ellers hadde det blitt innbrudd hos deg i nær framtid tror jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Herr Blå var ekstra skjønn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Frøken orange 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Onkel blå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Det er jammen bra du sannsynligvis har kjøpere til alle - var det ikke slik? Skulle jeg hatt whippet igjen tror jeg det hadde vært vanskelig å motstå de der altså. Er vel egentlig vanskelig uansett. Stemmer i med lille blå, en lys hannhund er drømmewhipsen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Skjønner ikke dette snakket om herr blå altså. Her er det definitivt herr grønn og frk lyselilla/hvit som roper på meg. :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Seee på de der da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Blå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Frk lyselilla/hvit ? Gratulere men alle de nydelige små!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Definitivt grønn Men de er jo så søte og nurkete hele gjengen at det skulle ikke vært lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Frk lilla! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Det er jammen bra du sannsynligvis har kjøpere til alle - var det ikke slik? Hele kullet er solgt, og det blir beholdt ei tispe i kennelen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Blir spennende å se hvem dere beholder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Blir spennende å se hvem dere beholder! Det blir veldig gøy, selv om tuppelura ikke skal bo hos meg. Også veldig gøy at jeg skal velge hvilken av disse som blir igjen i kennelen Men snart kommer min valp også, veldig snart faktisk... og nå har jeg venta i over 2 år, så jeg gleder meg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 13 dager gamle Glupske ulver 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Søte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Jeg trodde først det hurtigfilm for de er så ivrige:-D Tipper på øynene åpnes i morgen:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Er de 13 dager allerede, føles som det bare er noen dager siden de ble født jo ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Er de 13 dager allerede, føles som det bare er noen dager siden de ble født jo ! Vel, for noen virker det som evigheter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts