Gå til innhold
Hundesonen.no

Kostyme på bokstaven M


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Yes, kreative soniser! Jeg kommer alltid til dere for kostyme ideer. Nå igjen.

Denne gangen er det bokstavtema og man skal kle seg ut som noe som starter på forbokstaven sin. Min er da altså M, om noen ikke har fått det med seg :lol: Både engelske og norske forslag er tillatt! Jeg trenger et kostyme som er lett å få til, og billig. Jeg har minimalt med både tid og penger.

Shuuuut på med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magiker.

Kult forslag! Jeg skal tenke litt på hvordan det kan gjøres.

M&M

Melon

Minion

Maur

Marihøne

Magedanser :P

Mus

Meslinger :teehe: Veldig enkelt i alle fall. :aww:

Masse bra! M&M har jeg tenk på, jeg bare får ikke helt for meg hvordan jeg skal gjøre det i praksis. Tenkte å gå med en joggebukse og hettegenser i en og samme farge, lime på meg en slik M og kanskje noe ekte M&M's som jeg kan spise på utover kvelden :D Mmm!

Magedanser er også bra forslag! Jeg har masse skjerf jeg kan bruke som skjørt :D

Minecraft :D:sleep:

Maleficent, Mad Hatter, Marilyn Monroe, Medusa :)

Jeg digger egentlig slike kostymer som gjør deg 3D i spill, som Minecraft eks. Men det er litt vanskelig. Skal mye papir til, og det koster litt. Men kult forslag! En dag må jeg gå som noe slikt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m&m er veldig lett. Er bare å sy en stor firkantet, gul "kjole" (to digre firkanter sys mot hverandre, med hull til hode og armer) og så aplikerer du på m&m-logoen

Ellers er mine forslag:

Monster

Mus

Mekaniker

Maler

Modell

Matros

Millitær

Misjonær

Motorsykkelist

Mafioso

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor (og de åtte ungene) ;)

Det er et skikkelig artig forslag synes jeg. Er morsomt å se unge kle seg ut som eldre mennesker. Er bare å finne frem skaut, blomstrede kjoler, store perlekjeder, briller, stokk/rullator og å farge håret grått. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et skikkelig artig forslag synes jeg. Er morsomt å se unge kle seg ut som eldre mennesker. Er bare å finne frem skaut, blomstrede kjoler, store perlekjeder, briller, stokk/rullator og å farge håret grått. :D

Og ha med seg en korthårs dachs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...