Gå til innhold
Hundesonen.no

Kostyme på bokstaven M


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Masse gode og kreative forslag :D Sonen <3

Miss World var bra og enkelt forslag! :D Om jeg finner en fin kjole! Det kan jeg gå som om jeg ikke finner det jeg har bestemt meg for, for det er litt mer arbeid, men veldig gøy! Nemlig:

Mother of Dragons :D

Emilia_Clarke_Mother_of_Dragons.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode og kreative forslag :D Sonen <3

Miss World var bra og enkelt forslag! :D Om jeg finner en fin kjole! Det kan jeg gå som om jeg ikke finner det jeg har bestemt meg for, for det er litt mer arbeid, men veldig gøy! Nemlig:

Mother of Dragons :D

Emilia_Clarke_Mother_of_Dragons.png

Fra akkurat den scenen er det ikke så vanskelig :P Men du trenger drager, da...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra akkurat den scenen er det ikke så vanskelig :P Men du trenger drager, da...

Hehe, jeg tenker ikke akkurat den scenen. Jeg har kjøpt inn en blå kjole som jeg også kan bruke til andre ting i ettertid, hvitt hårkritt og en drage fra leketøysbutikken :P Så dette blir bra, håper jeg. Jeg tenkte å poste bilde av hvordan det ble tilslutt. :)
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenker ikke akkurat den scenen. Jeg har kjøpt inn en blå kjole som jeg også kan bruke til andre ting i ettertid, hvitt hårkritt og en drage fra leketøysbutikken :P Så dette blir bra, håper jeg. Jeg tenkte å poste bilde av hvordan det ble tilslutt. :)

Kult! Gleder meg til å se resultatet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde kommer litt senere :) Hårkrittet funket ikke så veldig da. Men de som hadde sett serie skjønte det ganske kjapt.

Åh... Du burde jo vært en manet! :no::teehe:

I fjor var det Zoo tema og da vant noen som var manet. De hadde selvlysende tentakler. Så det hadde vært litt dumt å kopiere. Men helt klart en sykt god idé!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...