Pringlen Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 http://www.viasat4.no/hundepatruljen-oslo Blir gøy å se Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Hoi holdt jeg nesten på å glemme.. Begynner nå kl 21. Siter
Tabris Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Lovende så langt. Kult at de kan gå spor gjennom skogen, finne det igjen på andre siden av veien, finne bygget og vedkommende på taket av bygningen! Også digger jeg at det er sponset av V&H. Siter
Gjest Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Jeg syntes det var bra, flinke hunder! Men veldig dårlig klippet å late som det var samme dag / helg og annenhver scene snø / helt tørre gater... Siter
Poter Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Lovende så langt. Kult at de kan gå spor gjennom skogen, finne det igjen på andre siden av veien, finne bygget og vedkommende på taket av bygningen! Også digger jeg at det er sponset av V&H. Ja, artig at de får vist fram skikkelig spor og ikke bare daffe jordespor! 1 Siter
Zitka Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Ja, artig at de får vist fram skikkelig spor og ikke bare daffe jordespor! Hahhaha det minte meg i alle fall om gamle tider og jeg må innrømme slike jentete daffete jordespor er mye mer behagelig enn å bli dratt rundt som et slips Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Poter Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Hahhaha det minte meg i alle fall om gamle tider og jeg må innrømme slike jentete daffete jordespor er mye mer behagelig enn å bli dratt rundt som et slips Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, det er det! 1 Siter
Poter Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Synes forresten labradortispa var fin Så lett og kjapp i kroppen. Søtt navn også. Var det ikke Fia Maria? 1 Siter
Tabris Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Da jeg så sporgåingen i skogen i denne episoden så satt jeg bare og tenkte: "ID-spor! Hvorfor lærer dere ikke hundene deres ID-spor?!" 1 Siter
Debbie Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Synes det er skuffende lite hunder i denne serien. Godt det er noe. Og hvordan uttaler dere Vom og hundemat- jeg uttaler det ikke som det uttales på reklamen. Siter
Tabris Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Haha, nei, jeg sier heller ikke Vom på den måten. Jeg sier mer Våm. 1 Siter
Guest Liquorice Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Jeg synes også det var mange scener uten hund. Men veldig spennende å se politihunder i arbeid Går denne serien også på TV3? Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Sett episode 3 nå, synes det er en veldig fin serie jeg. (forhåndsvisning på viaplay ) Forstår ikke hva dere prater om at det er så mye scener uten hund? det handler jo om hundepatruljene og dems arbeid - ikke hunden alene. 5 Siter
maysofie Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Men altså, hete den ene tispa, tispa med løpetid, virkelig Nestor? Eller blandet jeg hundene Siter
Guest 2ne Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Men altså, hete den ene tispa, tispa med løpetid, virkelig Nestor? Eller blandet jeg hundene Hunden til mannen Nestor leita etter hadde løpetid, ikke Nestor Siter
maysofie Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Hunden til mannen Nestor leita etter hadde løpetid, ikke Nestor Hadde mannen, 73 årige alzheimerspasienten i marka, hund med seg? Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Hadde mannen, 73 årige alzheimerspasienten i marka, hund med seg? ja Siter
maysofie Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 ja Det fikk jeg ikke med meg Rart man var forvirra... Siter
MissHeike Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Haha, her har jeg sittet å vært lei fordi jeg ikke har kabel tv i orden og ikke har jeg viaplay heller - så husker jeg at mamma og stefaren min ordnet antenna mi rett før jul, for jeg skulle jo få kose meg med tv i jula... Kunne jo ha fulgt med hele veien jo for kabel tven er i orden igjen! xD 1 Siter
Margrete Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Ikke så voldsomt imponert, men tar opp og koser meg på formiddagen med det. Siter
Aslan Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Det fikk jeg ikke med meg Rart man var forvirra... Hunden var også sladder, så ikke så enkel å legge merke til om man ikke visste den var der, men det ble sagt "mann på tur med hund" når de startet å leite, pluss at du kunne såvidt se den i noen klipp. Og, joh, ene ambulansepersonellet sto og holdt i en hund i flexibånd, tipper det ikke var Nestor eller hennes egen hund hu tok med på jobb Siter
Recommended Posts