Tonje Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 I går ble det sånn; *1 brødskive med makrell *1 knekkebrød Med laksepålegg *2 brødskiver med ost&skinke og leverpostei *1 banan, to små kakestykker (de var faktisk veldig små ) *4 brødskiver til middag *havregryn med biola til kvelds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Hadde ikke pommes frites, og det var kyllingkjøtt Hadde saus på, da.. Dersom målsetninga er å være litt fornuftig mtp hva en spiser fordi en skal ned i vekt, er det å droppe saus (spesielt kebabsaus ) et enkelt sted å starte. Jeg er så sjokka over hvor mye brød dere spiser. Hadde aldri fått gjort annet enn å tygge brødskiver (sånt går litt sakte med meg) om jeg skulle gjort det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Igår spiste jeg tre brødskiver totalt på frokost og lunsj. Glutenfrie ekle vel og merke Middag var poteter og stekt kyllingfilet med grønnsaker. Vanskelig å spise mange måltider.... Knurrer.... Og popcorn, alle fortjener popcorn etter operasjon! Og en vaffel til kvelds. Gutta spiste fem hver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Har flyttet en del innlegg over i egen tråd, dere finner dem her: Inntak av mat og forbruk av kcal (splittet fra middagstråden) Admin IW . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Dersom målsetninga er å være litt fornuftig mtp hva en spiser fordi en skal ned i vekt, er det å droppe saus (spesielt kebabsaus ) et enkelt sted å starte. Jeg er så sjokka over hvor mye brød dere spiser. Hadde aldri fått gjort annet enn å tygge brødskiver (sånt går litt sakte med meg) om jeg skulle gjort det samme. Og jeg er sjokkert over hvor lite brød dere spiser! Så trælete og styre med masse rart, mye enklere med brødskiver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Ja, skikkelig trælete og styrete å dele opp et eple og blande det med et beger cottage cheese til lunsj hver dag + skrelle 2-3 egg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Ja, skikkelig trælete og styrete å dele opp et eple og blande det med et beger cottage cheese til lunsj hver dag + skrelle 2-3 egg. Ja, for tenk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Og jeg er sjokkert over hvor lite brød dere spiser! Så trælete og styre med masse rart, mye enklere med brødskiver Jeg har aldri spist noe særlig brød, vi hadde det for eksempel ikke hjemme i nevneverdig grad, så jeg klarer ikke gjøre det interessant nok til å gidde. For meg er ei bolle med gresk yoghurt og frø og frukt etter valg mye enklere. Men så spiser jeg ikke ting fordi det er enkelt heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg spiser ikke noe særlig brød til vanlig, men jeg burde spist mer Jeg har laktoseintoleranse, og har ikke samme utvalg av hytteost, yoghurt, skyr osv. Så det blir fort lite næringsrikt (rugsprø) eller dyrt (speltlompe med masse stæsj). Om jeg ikke ble så brødlei hadde det vært billigere og enklere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Frokost: bananpannekake med kanel. (Anbefales i røren) Middag: reinsdyr file 120 gram, 100 gram rosenkål, en liten potet (er ikke glad i det) og viltsaus. Dessert: 3 ruter walters mandler. Kveldsmat: grønnsaksuppe. (Regner jeg med) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 (endret) Nattsnack: 1 twist, håndfull peanutter. Frokost: overnight oats med biola og skogsbær + en håndfull ferske jordbær,bringbær og blåbær. New energy sjokolade. Lunsj: cc med eple og kanel. Middag: Fullkornsspaghetti, kylling, erter, salat og pesto. Kvelds: Havre/bygg grøt med banan. Mellom: 2 kanelknekkebrød med Fløtemysost. Endret 29. Januar 2015 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Frokost: Mocca Lunsj: To rugsprø med gulost, en mango Snack: Popcorn, 5 Bixit med sjokolade, Yt drikkeyoghurt Middag: Ovnsbakt laks, potet og aubergin, chilli-aioli og avokado Dessert: Tre kokosboller Min fantastiske middag: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Frokost: Overnight oats med biola og skogsbær. Lunsj: Cc, frokostblanding og appelsin. Middag: Risengrynsgrøt med sukker, kanel, rosiner og smørøye. Mellom: Resten av appelsinen etter lunsj og litt cc. Snacks: 1.5 Bounty. Har du oppskriften på frokosten? Høres godt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Har du oppskriften på frokosten? Høres godt ut Blander bare frossen skogsbærblanding, Biola (naturell denne gangen) og havregryn, lar det stå i en tett boks til neste morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Blander bare frossen skogsbærblanding, Biola (naturell denne gangen) og havregryn, lar det stå i en tett boks til neste morgen lettkokte eller "vanlige" havregryn? Funker begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 lettkokte eller "vanlige" havregryn? Funker begge? Jeg bruker som regel store havregryn, men alle typer kan funke Idag hadde jeg f.eks den nye til coop med bygg og havregryn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Frokost: 2 brødskiver med smør, salat og kyllingpålegg. Lunsj: Yoghurt og frokostblanding. Mellom: C og jeg delte den nye sjokoladen med ritz og den med søt kjeks. Middag: Thai take away. Kvelds: Lakrissjokolade og potetgull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Frokost: To brødskiver med smør og salami Lunsj: En Go' Morgen-yoghurt og en New energy-sjokolade Middag: Hjemmelaget pulled pork hamburger med salat Kvelds: Sørlandschips, en Twix-sjokolade og rødvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Siden forrige søndag: to skiver med kylling salat, en kg klementiner, tre ruter stratos, en skål fiskesuppe og fire vaniljekjeks. Anbefales ikke, det er energi underskudd på ca 10.000 kalorier ( det morsomste er at jeg har ikke gått ned ett gram). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Frokost: En energibriks og en iskaffe Lunsj: Skyr kirsebærkyss Middag: Stekt flesk med poteter og persillesaus Dessert: Litt konfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Frokost: Brødskive med bacon og speilegg. Mellom: Eple og mørk sjokolade. Middag: Satay og mexikansk pizza. Dessert: Rullekake, sveler og prinsessekake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Frokost: Skyr sitrongnist og en sukkerfri iskaffe latte Lunsj: To polarbrød med baconost Middag: http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/indisk-curry-med-strimlet-svinekjott/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 I går: Frokost/lunch: Rester av kyllinggryte med kikerter, hakkede tomater, ruccola, løk og hvitløk med ris. Middag: Kylling- og pastasalat. Kvelds: 4 ristede brødskiver med smør. Drikke: Kaffe med melk, moccakaffe og vann. Hittil i dag: Frokost: Banan. Lunch: 2 grove rundstykker, en med smør og en med syltetøy. Mellom: Cashewnøtter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 I dag har jeg vært veldig trøtt, så for å overleve dagen har jeg spist usunne ting med mye karber og sukker. Skal ikke gå nærmere inn på det, men middagen - DEN var god! Nakkekoteletter som ble brunet på panne og så stekt/dampet i ovn en time. Rotmos av kålrot, søtpotet, gulrot, persillerot og ingefærrot. Poteter. Sjysaus. Tyttebærsyltetøy. Brokolli. Ikke var det dyrt heller! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Lunsj: joghurt med musli. Mellom måltid: to klementiner. Første middag på en uke: 1/2 ørretfilet, litt ris og en skvett saus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts