Siri Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Det er hektisk og mye å gjøre, men i dag har flere utlendinger skrytt veldig av hvor velorganisert utstillingen er, og hvor effektive og hyggelige og imøtekommende vi er. Sånt varmer når man er så sliten at man bare vil grine. Men det glir greit med litt hikke innimellom . Skrekkelig glad vi har fått en kollega som snakker russisk som gjør en kjempejobb i infoen. Bratt læringskurve stakkars. Godt det er siste dag i morgen. Nå skal jeg legge meg og håpe hode virker etter litt lading på puta Jeg var veldig imponert når det ljomet i russisk over høyttalerne ja. Veldig lurt, for det er jo massevis av russere her!!! Jeg stod og kledde på Willy regndressen hans da jeg ble oppmerksom på et par som stod og kikket på oss. Jeg kikket jo opp og smilte, og da viste det seg at det var noen russere som også hadde briard. Så da hadde vi en trivelig prat . Det er jo veldig fullstappa, men det har gått overraskende bra da. Burområdene er nok litt for små og kunne med fordel vært noe utvidet - evt vært smalere men med flere rekker liksom - for det var bur i ytterkanten av områdene, men ganske åpne felt i midten liksom... og det var som jeg tenkte vanskelig å komme seg inn i ringen fordi det publikumsvennlige området var okkupert av folk som stod tett i tett slik at man måtte finne det minst trange stede å komme seg inn i ringen med hund på. I morgen har vi en ring med god plass på utsiden, men der er bur- og groomingområdene så langt unna ringen at det kan bli vanskelig å følge med på det som skjer i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Da er kamerabatteriet lagt til lading og jeg klar til ta turen i morgen, møte medsonis, ta bilder, se på rasestander, shoppe og kose meg. Første gang jeg har bare vært "turist" på utstilling i Norge tror jeg, så selv om det ikke ble helt som planlagt tror jeg det blir veldig kjekt likevel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Burområdene er alt for små, ingen overraskelse der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Tror ikke bernerfolket hadde fått med seg dette med bur- og groomingområder, for langsmed begge ringene var det fylt opp med bur, grinder og stellebord Jeg var der litt før halv 8 i dag og synes det var veldig greit med både parkering, inngang og å få plass ved ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Tror ikke bernerfolket hadde fått med seg dette med bur- og groomingområder, for langsmed begge ringene var det fylt opp med bur, grinder og stellebord Hall D ble erklært katastrofeområde, det var rett og slett for mange hunder og folk og for lite plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Hall D ble erklært katastrofeområde, det var rett og slett for mange hunder og folk og for lite plass Jepp. Der var vi i dag. Var ikke plass til flere bur i burområdene så vi måtte sette vårt utom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 I snuserringen var det 50 shades of black og fryktelig mange kuperte hunder Men heldigvis hadde både BIR og BIM både ører og hale, selv om resultatlisten ikke stemmer. Og så fikk jeg hilst på Pelle, og var fornøyd med det jeg så, så da satser jeg på at eier og jeg blir enige. Da blir det date på Smula etter jul 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Kosa meg med å se på siberianspesialen i går! Mange fantastiske hunder og hyggelige eiere I dag er deg malamuten som skal i ringen! Blir spennende å se, selv om jeg har en mistanke over hva denne dommeren liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 OK, jeg har med meg en slik kabin-størrelse trillekofferten, er det noe sted man kan sette fra seg slikt? Eventuelt noen som skal sette opp bur som blir til over BIS-finalen jeg kan campe den ved (uten forpliktelser, selvfølgelig)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 blir øm av å se de servicehundene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Gøy å se livestreamingen, men det er flaut å høre de to damene som står og prater ganske høyt på norsk, og ikke tenker på at de er på kamera. For jeg trenger ikke å vite om din store mage, eller andre ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Vi var der tidlig på fredag med morgenklubben,vi Gratis inngang hele helga og hundene ble tatt bilde av sammen med morgenklubben med loven & co Kjempeartig. Spesialen på Leto på fredag var rotete. Ingen folk som gikk å passet på noenting. Og folk dro livredde valper etter seg, i ringen :/ På Lillestrøm igår, stilte vi i Hall E, ring 8. Hvor bl.a Dogo Argentinoene skulle stilles..og jeg kan med hånda på hjerte si at jeg IKKE håper politikerne var der,igår. Det var bråk hele tiden,og to stk satt i hverandre igjennom et bur. Kjempefestlig. Men for all del.. Mange oppførte seg eksemplarisk også Også så sykt mange fine Staffer Jeg ble helt forelsket.. Hall D, stinka og var uoversiktlig og møkkete. Altfor mye folk og hunder :/ Men jeg fikk se fine hunder og så flere soniser Kjempekos helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Var en tur innom idag søndag for å se saarloos wolfhond og tsjekkoslovakisk ulvehund. Så ruslet jeg rundt i myldret før jeg havnet i hallen med lydighet og framvisning av ullklær til folk og hunder. Møtte Bente med sin servicehund og dumpet til slutt på Nina Haaland fra Hund i Fokus. Helt til slutt vekslet jeg 2 minutter med en fornøyd @Siri utenfor messebygget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Synes det er positivt å se at hun som er dommer i gruppe 8 kjenner skikkelig på hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Hører jeg riktig, at noen har stjålet BIS-premiene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Hører jeg riktig, at noen har stjålet BIS-premiene? Var det jeg og hørte. Er jo helt sykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Tragisk å drive å stjele premier! Håpa på Flar'en jeg, men terrieren var jo fin den og Ingen norske hunder på pallen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Får meg ikke inn på livestreamingen! Seriøst, har folk faktisk stjålet BIS-premiene? Det er ikke bare rykter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Får meg ikke inn på livestreamingen! Seriøst, har folk faktisk stjålet BIS-premiene? Det er ikke bare rykter ? Det er jo fordi de var ferdig klokka 18 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Det er jo fordi de var ferdig klokka 18 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 De sa så i under finalen, der var ikke linet opp premier ved plasseringene for andre enn BIS-vinneren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 De sa så i under finalen, der var ikke linet opp premier ved plasseringene for andre enn BIS-vinneren Det er jo helt sjukt. Hvem stjeler sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Det er ikke tull at premiene er stjålet. De forsvant i dag morges en gang. Trist og leit. Fatter ikke at folk gjør sånt. Ellers er jeg sliten og lemster. Det har vært tre tøffe dager med trøkk. Men vi har fått mye skryt og med få unntak har utstillerne vært blide og fornøyde. De frivillige har gjort en kjempeinnsats. Cleaning cruet har jobbet hekken av seg innendørs og "mine" frivillige har vært supre til å holde hundegårder ryddige og rene hele helgen. I dag har de vært bare en og en halv, men det fantastiske mennesket som har jobbet som en helt i dag fikk meg nesten til å gråte av takknemlighet - hun var enestående og superflink. Litt nasty blir det jo etter tre dager, men de har vært brukanes til siste slutt i dag. Nå skal jeg spise litt og legge beina høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Jeg er ikke noe bevandret på utstilling og var stort sett bare på rasestand i går, men syns EDS var trivelig og fint arrangert, av det lille jeg så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Jeg forbannet meg selv i går for at jeg har hannhund. Dustebikkjene tisser jo overalt. Utrolig flaut :IVar heldigvis ikke den eneste som hadde hund som tisset inne... Men hadde lyst til å grave meg ned likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts