Perfect Image Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Stille før stormen var riktig det, reiste meg fra sofaen og svosj! Så da blir det inn til føden ca 23.00 om ikke jeg får regelmessige rier innen det da, per nå er det ingen rier. Føler meg i super form og klar for middag Så spennende, nå er han her snart Lykke til, heia heia! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Spennende @SiriEveline ! Lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Spennende! Lykke til @SiriEveline Så spennende, nå er han her snart Lykke til, heia heia! Spennende @SiriEveline ! Lykke til Takk! Endelig får vi snart møte ham Og Pål (mannen) tippa 26. april, så kan se ut som han får rett i det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 @SiriEveline Lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til Siri 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Ååå så morro @SiriEveline ! masse lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Masse lykke til! Så spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Stille før stormen var riktig det, reiste meg fra sofaen og svosj! Så da blir det inn til føden ca 23.00 om ikke jeg får regelmessige rier innen det da, per nå er det ingen rier. Føler meg i super form og klar for middag Ååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Åååå, så spennene @SiriEveline Masse lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Takk til dere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Stille før stormen var riktig det, reiste meg fra sofaen og svosj! Så da blir det inn til føden ca 23.00 om ikke jeg får regelmessige rier innen det da, per nå er det ingen rier. Føler meg i super form og klar for middag Endelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til @SiriEveline !!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til, @SiriEveline 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 heia heia , lyjkke til Siri Eveline 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Heier på deg @SiriEveline Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til Siri Eveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Takk! Lykke til! Her tok det ca 24 timer fra vannet gikk. Snart er lille mannen 1 år, nå synes jeg det går litt vel fort her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til @SiriEveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Kontrollen gikk fint, så de sendte meg hjem for hvile i påvente av rier. Eventuelt ny kontroll 20.00 imorgen om riene ikke er igang til da. Stakkars mannen var så klar! Jeg er egentlig bare glad jeg får (sjansen til) en natt til med søvn og hvile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Kontrollen gikk fint, så de sendte meg hjem for hvile i påvente av rier. Eventuelt ny kontroll 20.00 imorgen om riene ikke er igang til da. Stakkars mannen var så klar! Jeg er egentlig bare glad jeg får (sjansen til) en natt til med søvn og hvile Her gikk vannet tirsdag morgen klokken 06, var til kontroll 14 og ble sendt hjem, så ny kontroll 22 som jeg også ble sendt hjem fra, riene var ganske vonde og regelmessige allerede 23, dro inn 01 og ble sendt hjem da også, men da vi kom tilbake 04 fikk vi bli. Fikk likevel ikke fødestue før 07. 16:03 onsdag ettermiddag var hun ute, så det tok sin tid. Du får prøve å slappe av så godt det lar seg gjøre Dette kommer til å gå så bra! Snart er han her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Her gikk vannet tirsdag morgen klokken 06, var til kontroll 14 og ble sendt hjem, så ny kontroll 22 som jeg også ble sendt hjem fra, riene var ganske vonde og regelmessige allerede 23, dro inn 01 og ble sendt hjem da også, men da vi kom tilbake 04 fikk vi bli. Fikk likevel ikke fødestue før 07. 16:03 onsdag ettermiddag var hun ute, så det tok sin tid. Du får prøve å slappe av så godt det lar seg gjøre Dette kommer til å gå så bra! Snart er han her Veldig spennende, kanskje han kommer på mandag. Hadde blitt tidenes bursdagsgave til min pappa da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Veldig spennende, kanskje han kommer på mandag. Hadde blitt tidenes bursdagsgave til min pappa da Så spennende! Masse lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Veldig spennende, kanskje han kommer på mandag. Hadde blitt tidenes bursdagsgave til min pappa da Krysser fingrene for at det skjer på mandag og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Lykke til Siri Eveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts