Gå til innhold
Hundesonen.no

Nebbdyret Apriori Listopad, "Juba Baluba"


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har kommet til Norge! Ble 6 måneder på mandag, og er en herlig liten gutt fra Yekaterinburg i Russland. Gjennomført snill og tar verden på strak arm <3

Søstra til Juba, bor i Polen

Jubingsen har jo vært syk en stund, så har ikke så mange bilder av han andre steder enn i sofaen, stakkar. Men noen har jeg, da!

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

Jubingsen har jo vært syk en stund, så har ikke så mange bilder av han andre steder enn i sofaen, stakkar. Men noen har jeg, da! :)

10906503_10155046394295204_3972047016801

Så elegant! :teehe:

Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Zoiene dine er så fine, god bedring til minstemann. :wub: Hilste på Stina på Dogs4All, men hun var visst litt fornærmet over tilbudet av behagelige liggeplasser. :D

Takk, takk! :) Gjorde du? Huff, hun var i skikkelig divamodus på Dogs4all :P

Zoier er så kule! :D God bedring til "nebbdyret" :teehe:

Verdens kuleste, faktisk! :D Og takk, takk! Han skal til veterinæren igjen på tirsdag for eventuell friskmelding (har meldt han på valpeshow til helga, han er i VELDIG fin form om dagen, klatrer omtrent på veggene :P)

Så elegant! :teehe:

Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter :)

Åja! Voldsomt elegant! Du skal se han dette ut av sofaen, du! Eller hopper over stuebordet. Eller opp på kjøkkenbenken. Eller inni tørkestativet. Elegant er bare fornavnet! :D

Veldig godt at han er frisk igjen, han lever virkelig opp til navnet sitt nå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hilste på denne vakre i dag :wub: Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... :P Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilste på denne vakre i dag :wub: Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... :P Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på :D

Så gøy! :) Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor :P

Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete :)

Har faktisk tenkt på dere, veldig å gøy å se at han er i storslag igjen. Fine nebbdyret. :wub:

Så koslig! :) Han var til enda en sjekk i går, alt er supert! :)

Han ser herlig ut! Kjempefin. Håper du deler flere bilder :)

10959897_10155210203285204_6603779896704

"The prancing pony"

10974649_10155210205110204_6712313720264

10981288_10155210206730204_1251322401945

1622363_10155210213840204_79277822271178

Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han :D

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :) Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor :P

Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete :)

1622363_10155210213840204_79277822271178

Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han :D

Møtte dem på byferja i Fredrikstad :D Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke :P Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen :lol: Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening :P

Og jeg ler av bildet :lol: Søt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte dem på byferja i Fredrikstad :D Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke :P Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen :lol: Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening :P

Og jeg ler av bildet :lol: Søt!

Se der, ja :) Artig! :D Å nei, mamma har aldri mistanke om den slags, det har tatt henne 20 år å huske ene venninna mi :P Så paranoide tanker om stalker kommer hun aldri til å plages med :P

Håper vi får med basenjien her etterhvert, altså! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke er med?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne vil dine også ha :D

Stina vi ha en med krone og slør og Dita en sånn jokerhatt med bjeller på endene og Juba en reinsdyrhatt :D

Du har strikkeskills!! :D;)

16508_10155249618465204_4656306589461971

8 måneder

560237_10155238581765644_102860087925553

Bim på valpeshow forrige helg, tiltross for ekstrem marking i ringen, kongen av kålormer. En LITEN jobb foran oss der fremover, men blir nok bra etterhvert :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...