yurij Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Haha De graver ikke sååå mye (@yurij sine gutter planter kjøtt i hagen, Yarinia jobber med tunnel til Kina). Dita tok ansvar og lærte opp Juba, men hun er en liten grevling, da Walter er helt fortvilet . Han har jo plantet hest både her og der men den jæ... polakken har gravd opp alt igjen. Hun er en helt ram graver , trekker opp duken rundt roser og busker og sånn . Skikkelig jordsvin. 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 15. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2015 Walter er helt fortvilet . Han har jo plantet hest både her og der men den jæ... polakken har gravd opp alt igjen. Hun er en helt ram graver , trekker opp duken rundt roser og busker og sånn . Skikkelig jordsvin. Siter
Raksha Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Er det en myndegreie med graving? Lukisen graver og graver om han får sjans. Prøvde å grave gjennom et par ganggulv blant annet. Siter
Zitka Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Jeg kan le nå, frem til jeg eventuelt må grave frem min egen genser.. Oppdrettern lo veldig i alle fall.. Særlig grunnet facebookstatusen min, og at jeg ble forsinket til prøven, var prøvens leder, og måtte forklare alle som ventet på meg hvorfor jeg ble forsinket Lite glad i den bikkja den dagen Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Mumle Mu Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2015 "Hææææææææææ?!?!??!" 3 Siter
Huldra Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Skrevet 2. Mai 2015 Hehe, herlig sak! Ser du har flåtthalsbånd, er det noe med at borzoier ikke tåler alaskens remedier mot flått, eller innbiller jeg meg ting nå? Siter
Mumle Mu Skrevet 9. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2015 Hehe, herlig sak! Ser du har flåtthalsbånd, er det noe med at borzoier ikke tåler alaskens remedier mot flått, eller innbiller jeg meg ting nå? Neida, det meste går fint. @yurij sine har hatt litt ugg når de har prøvd Bravecto nå, men det er det jo flere som har :/ Be hold, Skalle Per! Første lc-trening i dag, løp som ei kule! 4 Siter
Huldra Skrevet 10. Mai 2015 Rapporter Skrevet 10. Mai 2015 Næmmen hvem har klikka med klippemaskina?! Han begynner å se riktig fin ut synes jeg! Siter
Mumle Mu Skrevet 10. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2015 Næmmen hvem har klikka med klippemaskina?! Han begynner å se riktig fin ut synes jeg! Egendesignet sveis, han synes det er kult med en slags vest av valpepels Blir gøy å vise han på myndespesialen Han er ordentlig fin! Og veldig flink, se som han ordna stua hos mamma i går: 4 Siter
Mumle Mu Skrevet 12. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2015 Veldig flink kneip Ja Mamma hadde kommet inn på stua før tidligvakt til Juba liggende i det der, blid som en sol. Hu sa bare "flink" og gikk 4 Siter
LØJ Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Skrevet 16. Mai 2015 Oh my, I'm in love For en flink makuleringsmaskin 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Lompeklompen var på rettbanetrening i går (Foto: Simon Tien Hansen) Har aldeles glemt at han egentlig fikk navnet Johnny Bravo, det lever han opp til "Huha - jeg er pen!" og "Nå tar vi apedansen, dere!" passer utmerket på han om dagen 4 Siter
Mumle Mu Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Joffings har blitt ett år og er fortsatt skalla... Så skalla at han har funnet på alternatvie måter å bruke børste på 7 Siter
Recommended Posts