Gå til innhold
Hundesonen.no

Min hund Pepper


Cattn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig er det min tur å få valp! Har tenkt lenge på at det nå hadde vært perfekt å få seg en liten venn, og plutselig så skjedde alt på en kveld! Jeg har kjøpt en Dalmatiner, som nå er 3 uker ga

Han vokser! Gleder meg sååå sykt til å hente han! Har bestemt meg for å kjøre kysten oppover og ta en overnatting på hotell Se så fin han er!

Pepper er friskmeldt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Ta det rolig i 3 uker til og øke turlengde og aktivitet hyppig før han får løpe løs og slik! Men herreguuuuuud så deilig!!!

Posted Images

Pepper er blitt 6 mnd gammel og gu så tiden har flydd unna!

Nå må vi trene oss opp igjen ifht innkalling og slikt, det har blondien glemt nå når vi ikke har fått trent på det pga operasjonen og slik.. Men da begynner vi bare på scratch igjen og får det inn igjen! :D .

Litt bilde oppdatering! :)

6 mnd gammel :)
IMG_2761..._zpsa1qjbyyz.jpg

Daffe daffersen
IMG_20150326_134826_zps1vtwrxfx.jpg

Film kos i sengen
Snapchat-452236962379372289_zpsgvssttul.

Siden jeg er konfirmantleder, så er Pepper den klare maskoten.. Så innimellom får han være med på samlingene!
Snapchat--1486429413953036575_zps8ptm906

Litt forskjell bare :D:P
IMG_20150414_201306_zpsvuhwhax7.jpg

Friskemeldt, så da går vi på langline tur i hesteløypen! :D
20150502_145928%201_zpsjh0hsb3a.jpg
IMG_20150502_155921_zpsks34ywsj.jpg

Alltid ber mamsn meg ligge eller sitte i ro.. KJEDELIG! :P
20150502_150600_zpsg8gn2qua.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så nydelig! :wub:

En venninne har helt forelsket seg i han etter å ha sett noen av snappene dine. Så nå vurderer hun å kjøpe dalmatiner i stede for labrador :) Og jeg er selvfølgelig helt enig i den avgjørelsen :D

Så fine ord! Det er jo super koselig! Jeg er jo såklart heeelt enig i den avgjørelsen. Han er alt jeg kunne ønske og litt til! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi har vært på vår første utstilling! :D

Det gikk super fint! Han oppførte seg såå fint i ringen, jeg stilte han selv :D Jeg kan jo bare si at jeg var suuuper nervøs, men klarte å legge det fra meg på utsiden av ringen! :D Vi storkoste oss begge to!

Han ble BIR!! :D:jump::jump::jump: Med super fin kritikk!
Kritikk:
Bra hode med utmerket uttrykk. Enda mangler begge p4 i undermunn. Utm hals, bra bryst for alder. Fin overlinje når han står, skyter noe opp når han står. Bra ben og vinkler. Bra pels. Mange sammenvokste flekker forstyrrer helhetsuttrykk. Utmerket temperament.

Siden vi har aleine så har jeg dessverre ingen bilder fra ringen, men har fra etterpå når jeg la han i bilen.
Kjekkasen min :wub::heart:

Smaringen_zpshefyiwyr.jpg

Ceccy var så snill å stille han i BIS for meg siden jeg måtte på jobb, ble dessverre uplassert. Men vi er storfornøyd fordiom! Han fikk en super opplevelse på sin første utstilling!

------------

Han er også 7 mnd i morgen! :D

Endret av Cattn
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på vår første utstilling! :D Det gikk super fint! Han oppførte seg såå fint i ringen, jeg stilte han selv :D Jeg kan jo bare si at jeg var suuuper nervøs, men klarte å legge det fra meg på utsiden av ringen! :D Vi storkoste oss begge to! Han ble BIR! :D:jump::jump::jump: Med super fin kritikk! Kritikk:Bra hode med utmerket uttrykk. Enda mangler begge p4 i undermunn. Utm hals, bra bryst for alder. Fin overlinje når han står, skyter noe opp når han står. Bra ben og vinkler. Bra pels. Mange sammenvokste flekker forstyrrer helhetsuttrykk. Utmerket temperament. Siden vi har aleine så har jeg dessverre ingen bilder fra ringen, men har fra etterpå når jeg la han i bilen. Kjekkasen min :wub::heart: Smaringen_zpshefyiwyr.jpgCeccy var så snill å stille han i BIS for meg siden jeg måtte på jobb, ble dessverre uplassert. Men vi er storfornøyd fordiom! Han fikk en super opplevelse på sin første utstilling! ------------ Han er også 7 mnd i morgen! :D

Gratulerer med fin debut :)

Var det ikke gruppefinaler?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...