Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 wow! veldig fin shar pei, ingen overdrevne rynker osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Shar pei'en var virkelig ikke ille i forhold til mange! Kanskje litt tung, men det var ikke mye rynker på denne her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Shar pei var blitt bedre, men jeg skjønner ikke hvorfor de rynkene er så viktige... i dagens samfunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Toypuddelen: Har du hentet bilde fra rasestandarden? Dette eksemplaret finner vi bak mange av de mestvinnende puddlene i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Jeg har vel likt best shibaen og miniature puddelen... (ligger noen minutter bak live sendingen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 BOB shiba (ikke nytt bilde enda, men fant et fra 2013): BOB akita. Pen i utseende, men var visst ikke noe særlig i bevegelse.. men det synes jeg gjelder veldig mange akita. Er sikkert mye viktigere at man får løftet huden opp slik at ansiktet blir rundt enn at den løper bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Canaan, lhasa, dvergschnauzer og pudlene er favorittene mine. Og til dels keeshund og tibetansk spaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 bulldog og chowchowen velges ut... whyyy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 bulldog og chowchowen velges ut... whyyy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Akitaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Bulldogg og chow chow, så utrolig trist. Men norsk puddel, da heier jeg på den eller snuseren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Har du hentet bilde fra rasestandarden? Dette eksemplaret finner vi bak mange av de mestvinnende puddlene i dag. Ja, kjent stammor dette. Heier på dvergschnauzeren og den norske puddelen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 "bulldog looking absolutely at the top of his form"... JAUDA du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Norsk gruppevinner! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Så gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Så utrolig gøy, jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 ****! Er det mulig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Så gøy med den norske puddelen Og dvergschnauzeren på andre, den likte jeg veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Fy fader, at bulldogen kan plasseres på nr 3..... Får prøve å se bort i fra det ifht at Norge vant, men fader for en tragedie for sunn hundeavl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Jeg synes de nesten alltid velger slike raser til å vinne jeg. Morsomt at det var en norsk en, men synes likevel det er både kjedelig og litt tragiskt, i hvertfall for bulldogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Så gøy med de to første, og så trist med tredje Nå kommer enda en gruppe med flere raser jeg ikke liker..pga helse og ekstremt eksteriør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Nå kommer enda en gruppe med flere raser jeg ikke liker..pga helse og ekstremt eksteriør Det er en av grunnene til at jeg liker gundoggruppen. Det er ikke så mye ekstremt der sammenlignet med de andre gruppene. Hvis man ser vekk fra feite labradorer og settere med afghanerpels. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Hvis pekingnesern blir tatt ut blir jeg argh ass 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Grøss og gru. Pekingeser. Utgangspunktet var en vakker ulv, og så skulle vi mennesker "forbedre" den gjennom avl, og så avlet vi frem pekingeseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Blir helt matt, og lei meg av denne gruppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts