Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Hundegalskap i England Bildespesial på VG.no Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Terriergruppen er i gang. Border terrier! Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Veldig søt hun som handler bedlingtonen. 10 år gammel! Må innrømme at jeg fremdeles synes at klippen ser ubeskrivelig teit ut. Siter
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Jeg har lyst på terrier! Men hvilken? Liker de typiske, men vil ikke ha for mye pelsarbeid eller for liten hund, eller for ekstrem... Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Jeg har lyst på terrier! Men hvilken? Liker de typiske, men vil ikke ha for mye pelsarbeid eller for liten hund, eller for ekstrem... Border terrier! Siter
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Jeg har lyst på terrier! Men hvilken? Liker de typiske, men vil ikke ha for mye pelsarbeid eller for liten hund, eller for ekstrem... Airdale, eller fox terrier strihår Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Kommentatoren sier at han ikke forstår at ikke flere vil ha dandie dinmont terrier. Vel, jeg kan forstå det. Ser jo så snål ut. 1 Siter
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Kommentatoren sier at han ikke forstår at ikke flere vil ha dandie dinmont terrier. Vel, jeg kan forstå det. Ser jo så snål ut. Det er den rareste hunden jeg har sett i hele mitt liv xD Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Herlig kerry blue terrier som logrer ivei. Siter
Monab88 Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Er egentlig opptatt med noe annet så gløtter bare bortpå med et halvt øye, men av det jeg har sett har jeg likt best strihåret fox terrier, skotsk terrier og sealyham terrier Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Liker ikke når de løfter hundene etter halsen og halen. Staffen kunne hatt mer åpne nesebor synes jeg. Terriergruppen er ikke min gruppe, men jeg har sansen for den irske terrieren. Og ikke minst border terrier. Heier på border, kerry blue og irsk. 1 Siter
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Heier på strihåret fox og kerry blue Siter
pippin Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Gah, jeg HATER at de må løfte etter halen... Siter
pippin Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Og så vant hu... ugh! Skulle heller sett 2. plassen på 1. plass. Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Border og kerry blue ble shortlisted. Yey! Border BIG3. Siter
Monab88 Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Er egentlig opptatt med noe annet så gløtter bare bortpå med et halvt øye, men av det jeg har sett har jeg likt best strihåret fox terrier, skotsk terrier og sealyham terrier Skotten nummer 1 og foxen nummer 2 Må prøve å få med litt av neste gruppe også Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Gah, jeg HATER at de må løfte etter halen... Helt enig. Det er levende vesener, ikke dukker. Nå for houndgruppen. Irsk ulvehund og norsk elghund! Heia heia! Siter
pippin Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Alt for mye hud på basseten......... Siter
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Alt for mye hud på basseten... Lite i forhold til hva det har vært tidligere! edit: BIR 2014 1 Siter
Trillian Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Synes basseten har blitt bedre enn det den har vært, den hadde jo FLERE cm klaring fra gulvet. Siter
pippin Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Den var bedre, men hva er poenget med den store hudklaffen foran bakbena liksom..... Men ja, bedre enn det de tidligere har vært! Siter
Monab88 Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Jeg likte strihårsdachsene og basenjien Edit; Hamiltonstøveren var også kjempefin! Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Har sett verre basset hounds, men de burde se mer slik ut: Irsk ulvehund! Norsk elghund! 3 Siter
Recommended Posts