Monikawt Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Flere som ikke får sett på livestream? Jeg får heller ikke sett, pga at jeg sitter på iPad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Likte også ACD'en - og beardisen. Ellers ingen favoritter så langt... Lakken var bra forresten. Briarden var alt for dau - jeg har sett ham live i langt bedre kondisjon og fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Dærsken for en manke på den collien! Ikke helt min smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Streamen klikka her så gikk glipp av mange Alle belgerne bl.a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 hei pukkelrygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Dærsken for en manke på den collien! Ikke helt min smak. Enig der. Too much. Schäferen er for mye banan for min smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Dærsken for en manke på den collien! Ikke helt min smak. Ikke min eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Liker pulien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Ikke min eller De har ikke hørt om "less is more" Underlinjen på komondoren var det virkelig klasse over! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Artig puli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jeg har egentlig et soft spot for maremmaen, men jeg likte ikke denne noe særlig. Var noe med hodet på den. Buuuuhuuund! Heia heia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 De har ikke hørt om "less is more" Mtp at dette er det nye "in" har du rett i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Likte ingen av colliene. Mine fav så langt er: Acd, lakken og beardis og buhund OES ser jo nesten ikke ut som en hund lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Likte old english sheepdogen også jeg, de er stilige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Acd og Lakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Syns også buhunden var fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Møtte to pyrrer her om dagen, gigantiske, og så vennlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Det ble annonsert på fb at bir'n var forresten "ute av pels" Hjelp! Men sånn fra spøk til alvor så synes jeg at det er litt synd om man må ha en børste konstant i hånden(eller hva de nå sa på live-feeden) for å ha en. Eller er den korthårede som er til for slike som meg som ikke ønsker altfor mye pelsstell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Hjelp! Men sånn fra spøk til alvor så synes jeg at det er litt synd om man må ha en børste konstant i hånden(eller hva de nå sa på live-feeden) for å ha en. Eller er den korthårede som er til for slike som meg som ikke ønsker altfor mye pelsstell? Jeg hadde ikke orket å hatt 4 langhåra om de var sånn der Det jeg tenker mest på er; Tenk så enormt mye dritt og sand og skog den drar med inn med den pelsen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heier på buhunden og lakken. Som en nummer tre velger jeg pyrenerhund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Av de jeg fikk sett er aussie, bearded collie, puli og oes favorittene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 "Free and active movement" synes jeg ikke akkurat passet til cardiganen der den humpet seg bortover på dvergstumpene sine. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Æsj, corgien var ikke fin.. De bena.. Likte heller ikke samojeden så mye. Joda den var fin, men synes hodet på den var så snodig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Yey! Buhund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Av de jeg fikk sett er aussie, bearded collie, puli og oes favorittene De tre første shortlisted. Mange fine hunder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts