julnil Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Ja hunden er fantastisk tålmodig, men hva med å oppdra barna til å respektere hunden?? http://www.vgtv.no/#!/video/103969/er-dette-verdens-mest-taalmodige-hund Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Nei, fy ****. Det der er jo verre enn den rottweileren som blei hoppa på av babyen. Hvorfor er folk så himla fjerne?!? Stakkars Bobo. Siter
Tabris Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Helt forferdelig. Jeg begynner mer og mer å helle mot at man skulle hatt obligatorisk kurs før man fikk hund. Det er så mye idioti der ute at man kan bli misantrop av mindre. 4 Siter
Tommy Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Syns det er nesten like ille av VG å promotere det her som noe søtt og morsomt. 6 Siter
Tekopp Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Stakkars. Klarte ikke se hele videoen, ble så trist av å se ett dyr som har resignert så fullstendig. 1 Siter
Aslan Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Blir så ****** provosert Går det an å kontakte VG og få den fjernet? Klarer ikke finne noe direkte kontaktinformasjon til ansvarlig person for "saken" eller noe jeg ihvertfall 1 Siter
MorBilly Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Jeg får ikke opp filmen jeg. De famt ikke det jeg søkte etter. Siter
Justisia Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Blir så ****** provosert Går det an å kontakte VG og få den fjernet? Klarer ikke finne noe direkte kontaktinformasjon til ansvarlig person for "saken" eller noe jeg ihvertfall Du kan sende til VG redaksjonen. Siter
Aslan Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Du kan sende til VG redaksjonen. Ja, fant nå, men virket ikke på jobb-pc, så da ble det ekstra Får prøve etterpå Siter
Guest Yellow Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Heldigvis mange som har reagert i kommentarfeltet, og etpar som har lagt ut på FB-siden deres. Siter
Mud Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Hva er i veien med folk?? Stakkars bikkje... Siter
julnil Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2014 Heldigvis mange som har reagert i kommentarfeltet, og etpar som har lagt ut på FB-siden deres. Er det kommentarfelt der man kan skrive i? Ikke sett før. VG har så utrOlig mange teite "nyhets"filmer.. Siter
Guest Yellow Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Er det kommentarfelt der man kan skrive i? Ikke sett før. VG har så utrOlig mange teite "nyhets"filmer..Mente kommentarfeltet på selve videosnutten. Og så at det er 2 stk som har lagt ut på VGs FB-side om den, man kan skrive til de der, det havner da til venstre under "Innlegg på siden". VGTV er også en egen side på FB. @Aslan Fant dette i en kommentar: "anbefaler dere å sende mail til - [email protected] å si meningene deres!" Siter
Raksha Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Litt nysgjerrig på om det forventes at hunder skal finne seg i sånn oppførsel jeg. Mine hadde ikke godtatt det der, men det hadde heller ikke trengt det da. Siter
Mirai Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Får ikke opp videoen nå, er den tatt ned? Siter
Raksha Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Ser ut som den er borte ja Siter
Snøfrost Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 Fikk ikke sett videoen, noe som er like greit så slapp jeg og bli enda mer grinete over dumme hundeeiere. Men hva skjedde egentlig i videoen? Tommel opp for at folk klaget og videoen forsvant. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 @Snøfrost, en abnormt tjukk og stor mops lå på puta si, og den minste ungen klatra, hoppa og lå på den. Voldsomt. Den eldste koste greit, men jeg orka ikke se hele. Siter
Snøfrost Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 Stakkar hunden, både pga fedmen og pga at barna fikk behandle den slik. Begge deler er jo foreldrenes feil så det er sånn sett ikke ungene jeg blir grinete på. Siter
trulte Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 Denne mopsen er visst blind også, og da er det jo enda "slemmere" at barna fikk hoppe og styre på han. Siter
julnil Skrevet 22. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2014 Satt og hoppet på hodet til hunden, og foreldrene bare filmet..DEN hunden har lisens til å bite, sier nå bare jeg!! 1 Siter
Recommended Posts