Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp å rapportere Dog Fighting side på Facebook!


linesuhr
 Share

Recommended Posts

Noen troll har oppretta Facebooksiden "Dog Fighting": https://www.facebook.com/pages/Dog-Fighting/284056811763481 (vær oppmerksom på svært grafiske bilder).

Jeg rapporterte den i går og Facebook svarer følgende:

"Facebooks hjelpeteamTakk for at du tar deg tid til å rapportere noe du mener bryter med våre standarder. Slike rapporter bidrar til å gjøre Facebook til et trygt sted der man føler seg velkommen. Vi har gjennomgått siden du rapporterte for skildringer av voldshandlinger. Vi mener at den ikke bryter våre Nettsamfunnets standarder."

Hvilket er helt absurd! :sint_01:

Jeg oppfordrer dere alle til å gå inn der og rapportere dette svineriet! Jo flere som rapporterer, jo større er sjansen for at Facebook revurderer de latterlige standardene sine.

Drittsekkene bak siden har skrevet at de skal lukke den, men den er fortsatt oppe å går og liksene stiger. I går kveld var det litt i overkant av 1000, nå er det snart 8000.. :x

Vær snill å rapportere siden! Klikk på knappen med tre prikker ved siden av "Melding".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt til bilde, men det går nå en farsott i denne sammenheng om at man ikke må rapportere dette fordi politiet bruker disse sidene til å holde kontroll på hundekampmiljøene og se hvem som er involvert i dette.

Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke.

post-11567-0-61856800-1416214061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert bildene uten nytte... samme svar fra facebook da!

Merkelig...

Jeg rapporterte bildene nå, men har ikke fått noen tilbakemelding.

Sist fikk jeg tilbakemelding om at siden i seg selv ikke gjorde noe i mot facebook sine regler, men da jeg rapporterte 3-4 bilder/videoer fikk jeg tilbakemelding om at de var i mot facebook sine regler og at siden ble fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt til bilde, men det går nå en farsott i denne sammenheng om at man ikke må rapportere detteikke fordi politiet bruker disse sidene til å holde kontroll på hundekampmiljøene og se hvem som er involvert i dette.

Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke.

men så lenge dette sprer seg så er jo vitsen borte igjen, de får jo ikke inn kriminelle om de sier ifra på forhånd.. dessuten så får vell gruppen stå uansett hvor mange som rapporterer så lenge de har en avtale på det så da er det bedre å rapportere for sikkerhets skyld enn å la det være og kanskje ta feil.

Det hjelper å rapportere, de svarer alltid at de ikke tar den vekk i starten, men når nok rapporteringer kommer inn så tar de den vekk likevel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...