Mari Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Neste fredag kommer teamet mitt på vors hos meg. Uformell greie, speiselag på pizza og pils/vin slik man føler for. Men jeg tenker at noe annet enn å rydde må jeg gjøre. Hva skal jeg tilby? Kjøpe inn? De er unge, typ 25-26 og lever et annet liv enn meg. Hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Lag morsom quiz? Eller er det mer mat og sånn du tenker på? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Party-alias kan være greit å ha i bakhånd hvis stemmningen blir litt klein hvertfall. Så lenge du har stabilt internett og høytalere med aux-inngang burde du være ganske trygg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Vet ikke helt om dette passer, men vi har en morsom "lek" på fest/vors. Musikken går på rundgang, dvs at først setter jeg på en sang jeg liker. Så, innen den sangen er ferdig, så skal nestemann sette på en sang han liker - men da i en helt annen stil enn den som jeg har satt på. Også fortsetter det videre. Kan bli en kul greie hvis du har folk som er med på det, men kan også bli helt feil hvis det ikke er en slik gjeng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Spotify, saltstenger og punsj. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Noe spotify/wimp- aktig og et par poser potetgull? Eller noe? Jeg burde være midt i den målgruppa, men aner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Sannsynligvis trenger du ikke å tenke på noe Har en del kollegaer i den aldersgruppen ( og yngre ) selv og det har da ikke forandret seg så veldig mye på 10 år. Mat, alkohol og prating. For mye styr blir ofte anstrengt. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Ja, som vert er jeg litt bekymret for at det blir kleint. Samtidig er vi en gjeng som ler mye på jobb og har veldig godt miljø, så egentlig bør det gå av seg selv sånn i teorien. Forhåpentligvis er det ubegrunnet bekymring. Musikkrundgang var lurt! Den skal jeg bruke! Festleker og sånt synes jeg er helt forferdelig og tilgjort, jeg er bare ikke typen og det tror jeg de vet. Then again, kanskje icebreaker at jeg tvinger meg ut av komfortsonen? Spotify, saltstenger og punsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 For mye styr blir ofte anstrengt. Så enig! Men jeg har jo vært der hvor man kommer inn, setter seg på en stol og så bare dør alt. Vil liksom unngå den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Isbiter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Potetgull og isbiter, så er du godt innafor :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Digger dere. Kjører pottis og isbiter. Det skal jeg klare. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Så enig! Men jeg har jo vært der hvor man kommer inn, setter seg på en stol og så bare dør alt. Vil liksom unngå den der. Da kan man alltids ty til "feste halen på grisen " Tidløs klassiker for barn i alle aldre ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Isbiter, glass til drikkevarene om det er noen som blander ol., potetgull eller annet å knaske på Hadde ikke hoppet i taket om jeg kom på vors hvor det var partyleker man måtte delta på.. Men jeg liker virkelig ikke sånne ting da som man må være med på, synes det er kleint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Om du skal tråkke til skikkelig kan jeg anbefale beerpong, jello shots og hoppeball. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Om du skal tråkke til skikkelig kan jeg anbefale beerpong, jello shots og hoppeball. Som AKAN ressursperson på arbeidsplassen min så hadde dette vært frikkin' priceless. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Stemmer for hoppeku i stedet for hoppeball! Mye kulere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Musikk og snacks, resten ordner seg selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 En variant av musikkrundgang: Man lager en Spotifyliste hvor alle legger inn to sanger hver. Så setter man på shuffle og spiller f.eks tretti sekunder av hver sang. Når denne tiden har gått skal alle peke på en annen person - den personen man tror har lagt inn sangen. Viktig å følge poengoversikt selvfølgelig. Sannsynligvis holder potetgull og isbiter lenge, men det er i alle fall noe man kan ha i bakhånd om det blir litt klein stemning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Man trenger vel ikke å arrangere leker for et VORS? Det hørtes påtatt ut! Det blir som regel god steming, og dere kjenner hverandre jo fra før av. Litt sjokolade, litt potetgull, og variert musikk . Jeg er fan av at det ikke spilles "ekstrem" musikk på vors, dvs. veldig trist, veldig sint, veldig brølete etc. Litt sånn midt på så ingen virkelig mistrives haha. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Husk nok tørkepapir og dopapir Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VildeJ Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Hvis dere vanligvis er en gjeng som har noe å prat om og det ikke blir klein stemning i lunsjen osv så tror jeg det blir 0 stress! Øl, pizza, potetgull og musikk - og folk blir nok fornøyde! Det er vel gjerne det folk forventer på et vors uansett En idé er jo å lage en spilleliste på Spotify som er åpen for alle å legge til musikk i, sende den til alle, og be de legge til musikken de vil høre på. Da slipper du alt maset rundt forskjellige musikkønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Det går nok helt fint uten noe ekstra. Litt snacks er kjekt og resten går nok av seg selv Back up, promillebriller og "hinder"løype, det blir alltid gøy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Setter alltid pris på å komme til en hjem med nok dopapir Enig med alle over her at litt snacks og musikk er alt du trenger. Isbiter er super bonus! Jeg forventer ikke det, men verten får pluss i boka om han/hun har det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Hjemmelaget guacamole og/eller salsa er alltid en hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts