Mini Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Her er noen av mine bilder som gjør meg glad: Blaze innser plutselig at han har gjort noe veldig dumt... En fin hundegjeng i harmoni på tur Tunge-Felix Sommer! *sukk* Bompe-shelties Felix vs. den irriterende flua 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Bilde fra årets "familieferie"! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Så mange fine bilder! Ble ordentlig glad da jeg så dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Ei som var fornøyd med å ha fått leke i søledam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Fjelltur med lapperumpa Mine besteste turvenner Meg Han var skjønn som valp da Gliset Fjellet 40 kg vs 20 kg Thorvald blir spist opp av samojedvalpene til @Angilja 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Valp-Terho og snø! Utsikten fra soveromsvinduet på Isle of wight 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Og, jo! Herr selvutnevnte Casanova på tokt. Ser kjent ut @ToneS ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 IMG_5531 by annik1s, on Flickr 2551379788_9e0a9ce939_o by annik1s, on Flickr Bebis-My IMG_0398 by annik1s, on FlickrIMG_0387 by annik1s, on Flickr My som koser seg på et stort jorde en plass imellom Trondheim og Gjøvik da vi var på tur til aussietreffet i 2008. _MG_3847 by annik1s, on Flickr Emster _MG_3773 by annik1s, on Flickr Klinkekula _MG_6459 by annik1s, on Flickr Emma som hilser på en random unge på tur _MG_7009 by annik1s, on Flickr My som leker med en søppel-dings hun fant på tur.. At hun kan leke med ALT er nesten hennes aller beste egenskap _MG_9306 by annik1s, on Flickr< Emma som henter pinner _MG_8317 by annik1s, on Flickr Pinne i gress = gresspinne 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Og, jo! Herr selvutnevnte Casanova på tokt. Ser kjent ut @ToneS ? Haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Mine to vakringer Så mange fine sonen-venner! Kelpier Talli Corgi-gærningen Dany Total lykke Fjolle-hunder Og dette gjør meg kjempeglad selvom jeg savner de alle 3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Sent from my LG-P880 using Tapatalk 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Arthur overtok arbeidet med hovedoppgaven min. Fnis. Brødre som koser seg Bromance. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 *klippe bort rekka av supre bilder så vi ikke får alt en gang til* Dany Jeg elsker det bildet her! Raringen min Takk for at du tok med det bildet, jeg ler alltid når jeg ser det. Så fin tråd! Jeg startet med å like alle, for alle får en så i godt humør og så mange fine bilder. Men så så jeg det var 3 sider og da ble det litt slitsomt Her er noen fra meg: Koseklump fra siste kullet til JeanetteH The puppy whisperer My girl (Foto: Pippin) (Foto: JeanetteH eller Siri ) 2014 startet veldig bra med fine venner You know you have a kelpie when.... (Foto: AnetteH) Sånn trener vi fremadsending på NBF Sølen (Foto: Siri) Bilder som dette gjør meg veldig glad! *pakke og flytte med en gang* (3 bilder fra grupper jeg er med i på nettet) Morning view (Foto: meg) BFF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Så gjennom noen gamle bilder, så da ble det disse: Dette er en av de mest glade og elskverdige hundene jeg har møtt Arn og jeg Fjellbekk Arn og Ia Max Så glad var han for å ta julekortbilder Godeste hundesporten Bål 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg liker det harmoniske vannet hvordan halen rammer inn komposisjonen osv men hun pleier altså aldri å ha så høy haleføring, jeg er sikker på hun jekket den opp med vilje når hun hørte kameraet... Vinterhybel VALPEØRER 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 1. November 2014 Rapporter Share Skrevet 1. November 2014 Jah, hvordan skal jeg velge... Det blir en liten haug med bilder! (hun springer ikke etter den, de sprang/fløy sammen! Kråka var helt tullete etter Shensi og vi møtte den tre dager på rad) Shensi en slu liten rakker <3 Sneik seg til litt is mens mamman var opptatt med snapchat. Ble herlig bilde da! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. November 2014 Rapporter Share Skrevet 1. November 2014 Mange herlige bilder her! Legger ut noen flere av Gira, fordi de gjør meg glad alle sammen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Familien Smil fra gjeterhundkurs i sommer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fridaeh Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Min søtnos på to år Hun er min solstråle om dagene, det finnes virkelig ikke noe bedre å komme hjem til 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts