Gå til innhold
Hundesonen.no

Krem til tørre tredeputer


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg har brukt mye Helosan, den er jo veldig grei å få tak i på apotek. Og ofte så selger de den veldig billig på Europris. I sommer, når Flink hadde skadet potene sine noe innmari -da brukte jeg Espree potevoks/salve. Den syns jeg var helt fantastisk. Den inneholder blant annet lanolin og bivoks, og det var litt sånn at jeg syns det grodde hver gang jeg smørte på..... Da var det nok litt sårt med Helosan, for det syns hun ikke noe om, men den fra Espree nøt hun å få på. Den var jeg så fornøyd med at jeg hamstret med meg litt når jeg dro hjem fra ferie, for jeg har ikke sett den før.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mye Helosan, den er jo veldig grei å få tak i på apotek. Og ofte så selger de den veldig billig på Europris. I sommer, når Flink hadde skadet potene sine noe innmari -da brukte jeg Espree potevoks/salve. Den syns jeg var helt fantastisk. Den inneholder blant annet lanolin og bivoks, og det var litt sånn at jeg syns det grodde hver gang jeg smørte på.. Da var det nok litt sårt med Helosan, for det syns hun ikke noe om, men den fra Espree nøt hun å få på. Den var jeg så fornøyd med at jeg hamstret med meg litt når jeg dro hjem fra ferie, for jeg har ikke sett den før.

Hmm rart hun reagerer med at det blir sårt av Helosan. Jeg bruker det direkte på nye tatoveringer og finner det bare "lettelse" fra sårhet og stiv hud når jeg smører på.

Men selvsagt, alle opplever slikt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm rart hun reagerer med at det blir sårt av Helosan. Jeg bruker det direkte på nye tatoveringer og finner det bare "lettelse" fra sårhet og stiv hud når jeg smører på.

Men selvsagt, alle opplever slikt forskjellig.

Haha, hun er altså verdens mest pinglete hund. Så det er ikke sikkert det er veldig representativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olje, kokosolje eller vanlig matolje synes jeg er det beste for veldig tørr hud, og bruker kokos-/olivenolje både på meg selv og noen ganger hunden (kokosolje som balsam for hunden og, og hårkur nå og da til meg og).

Men gir du nok fett og omega-3 til hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vår V&H som jo inneholder en del vann, og han drikker også godt, så tror han får i seg nok? Men kan jo ikke vite helt sikkert, selvsagt.

Da vil jeg tro han får i seg nok ja. :)

Selv har jeg ei som sluttet helt å drikke etter at hun startet på V&H, drakk lite fra før av også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...