Tekopp Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Oida, for alle som ikke har fått pakke. @Absolute Entertainer har dere fått sendevarsel fra alle, eller er det enkelte som ikke har innrapportert en sending? Syns synd på folk som ikke har fått pakken sin jeg, og lurer på hvor feilen ligger. Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ingen pakke her heller, og skulle til å spørre her. Men da er vi jo noen som venter da ihvertfall Ingen pakke her heller, var betryggande å sjå det var fleire som manglar. Godt vi er flere som venter enda. Åå, venter enda på pakke Oida, for alle som ikke har fått pakke. @Absolute Entertainer har dere fått sendevarsel fra alle, eller er det enkelte som ikke har innrapportert en sending? Syns synd på folk som ikke har fått pakken sin jeg, og lurer på hvor feilen ligger. Jeg mangler sendevarsel fra 2 stk., og har purret for endte gang.. Så ikke så mye mer jeg kan gjøre dessverre Er bortreist til fredag, men videresender så klart pakker om de har dukket opp hos meg mens jeg har vært borte for de som har min adresse som avsender. @Vanja har jeg ikke fått tak i på en stund, og hun sitter da med listen over hvem som har sendt og ikke fra hennes liste, men jeg kan bekrefte at @raksha sin pakke ihvertfall er på vei EDIT: Sendt PM til alle jeg var usikker på som har fått tildelt av Vanja - så send svar så skal jeg registrere om du har sendt eller ei Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Her er forøvrig fullstendig liste over deltagere i alfabetisk rekkefølge: Absolute Entertainer AnetteN AstridN Aya Bananen BareLinn Baskerville Belgerdama Belgerpia Cavalierflat Djervekvinnen Enits Gråtass Heidihj Ida Ingvildoline Janson JeanetteH Kråka Laikamor LilleZara LinL Malinka Marjea maysofie Minstemann Monica MorBilly Nemi Ozzy Paranomia Plutte Poter Pringlen Raksha Rocket SandyEyeCandy SFX SiriEveline Snøfrost SoppenCamilla Synnøve Tabris Tavi Tekopp Vanja Vims Wachita Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Er nok bare hangup på posten som gjør at ting tar litt tid, hvertfall hit. Om folk har sendt rett før helg eller sånt, og posten feilsender litt som de gjerne gjør hit - så tar det fort litt tid. Men syns det er veldig fint at folk skriver at de har fått pakke jeg, for trakk et lettelsesukk da jeg så at min var kommet frem til mottaker 3 Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Er nok bare hangup på posten som gjør at ting tar litt tid, hvertfall hit. Om folk har sendt rett før helg eller sånt, og posten feilsender litt som de gjerne gjør hit - så tar det fort litt tid. Men syns det er veldig fint at folk skriver at de har fått pakke jeg, for trakk et lettelsesukk da jeg så at min var kommet frem til mottaker Jeg kan ihvertfall bekrefte at din er på vei (med mindre den ligger i min postkasse, men da videresender jeg den så klart) Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg syns også det er kjekt at folk skriver når pakka har kommet fram! Jeg tror min lille nisse sendte med sporing, men det er jo ikke alle som får gjort det, så man går og er nervøs for at den ikke skal dukke opp. Siter
BareLinn Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Min pakke er sendt til den hemmelige personen jeg fikk tildelt.. Håper den kommer frem, om den ikke allerede er der Jeg har og MOTTATT pakke fra min hemmelige nisse men ikke åpnet den ^^ Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg venter også enda. Se PM @LilleZara -------------- Sjekk PM @Vanja og @janson Siter
Tabris Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Jeg har ikke åpnet ytterpapiret på min pakke, for jeg vet ikke om det er noen til/fra-lapp på. Så vet heller ikke hva hintet er. 1 Siter
Gjest Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Og jeg har fått pakke btw.. Glemmer helt bort meg selv også Siter
SFX Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Jeg har vært på Posten (nei, nå lyver jeg, for jeg var på Rimi...) og hentet pakke i dag! Håper hintet er på innsiden, for sølvpapir med grønt bånd er ikke det klareste hintet sånn med en gang, altså! Nå skal jeg få gjemt unna pakka med en gang, for X'en har allerede meldt seg frivillig til å åpne opp. Og hun er en racer på sånt, det er bare noen måneder siden hun kom flaksende ned trappa med en for meg ukjent BH i kjeften - da hadde hun funnet en av mine bursdagsgaver gjemt på soverommet, og åpnet den. Hun har også åpnet tre julegaver hittil i år, som jeg skulle ta vare på som et mellomledd, og få gitt fra A til B på et tidspunkt. Drittbikkje 2 Siter
Gjest Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Kan de som ikke har mottatt pakke sende PM? Har 4-5 på listen nå Siter
Tinkie Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Åh, jeg er lei meg for at jeg ikke fulgte med litt tidligere på forumet i år. Skulle ønske jeg også var med. Sonen er så fin. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har nå tatt pakken ut av esken, og der står det kortet ligger inni gaven! Kan ikke engang snikgjette da jo! Blir moro å åpne på julaften Siter
Enits Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Jeg kan ikke åpne den i det heletatt, for virker ikke som det som er inni boblekonvolutten er innpakket, så jeg får ikke sneket jeg heller! Siter
minstemann Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Jeg har fått pakke i dag :D Jeg har fått hintet også, skjønner det ikke enda Siter
Guest janson Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Skrevet 7. Desember 2014 Mottatt! Har hentet pakke, men det har vært så travelt med jobb og alt annet at jeg har helt glemt den! Siter
Gjest Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Meesha mente det var dumt å ha gaver liggende uten å åpne dem, så han tok saken i egne hender og åpnet den ene av de tre pakkene mens han var alene i noen minutter. Så jeg har tjuvstartet, men det var ikke med vilje! Og det i pakken var veldig fint altså Men jeg venter med å "avsløre" til det faktisk er jul Siter
LilleZara Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Da har jeg også endelig mottatt pakke! 2 Siter
Ozzy Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Har alle fått pakke? En uke og to dager til jeg kan åpne. Siter
SiriEveline Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Har alle fått pakke? En uke og to dager til jeg kan åpne. Alle bortsett fra meg tror jeg... men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Siter
Recommended Posts