LilleZara Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Veeeeeeeeeeeenter og venter og venter... Tenk om nissen min har glemt meg? Samme her Siter
maysofie Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Æsj, jeg håper bare min venn bli fornøyd, den ble virkelig ikke slik jeg hadde tenkt Siter
Raksha Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Samme her skal kjøpe gaveog sende til deg om nissen din har glemt deg. Siter
LilleZara Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 skal kjøpe gaveog sende til deg om nissen din har glemt deg. Snill du er!! Takk det samme! Siter
Pringlen Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Æsj, jeg håper bare min venn bli fornøyd, den ble virkelig ikke slik jeg hadde tenkt Samme her, hadde en god plan da... Men ble ikke helt sånn Siter
maysofie Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Jeg har fått pakke! Skikkelig spent, fordi den lager LYD Siter
Enits Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Har fått pakke idag jeg også! Siter
Rocket Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Pakken min begynner å bli vekkgjemt bak pakkene jeg har handlet til andre! Når pakken til samboern kommer i posten ser jeg den garantert ikke lenger, den blir mindre fristende når jeg ikke ser den sant? Gleder meg til jul! (Vi trenger en juleversjon av denne smilyen) Siter
Gjest Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Hentet pakke i dag, og det er ikke bare en pakke, det er tre!!! Jeg må ha vært veldig snill i år! Er så spent Hintet var kjempekult, så nå skal jeg begynne å fundere, hihi. Siter
BareLinn Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg har og fått pakke Trooor allerede jeg vet hvem det er,mtp noe som ble skrevet i AN-tråden for en stund tilbake..men den åpnes ikke før jul,og ei heller gjetter jeg på avsender^^ Håper gaven min faller i smak også,og at hintet ikke var for dårlig Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg er så spent på om gavemottakeren min tar hintet. Følte meg skikkelig lur hihi Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg tror jeg har verdens enkleste hint. Siter
Rocket Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg hadde såååå store planer om skikkelig fancy smancy hint denne gang, og så ble det gjort i hui å hast istedenfor fordi jeg plutselig skulle ut å reise. Siter
Malinka Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg er skikkelig dårlig på å lage hint, så jeg håper det blir forstått Jeg skulle fikse på det, men så glemte jeg det og plutselig skulle jeg jo sende pakken. Så da ble det bare slik. Siter
maysofie Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg tror jeg har et enkelt hint, om man bare ser hva det er Siter
Wachita Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg tror jeg har funnet ut hvem min hemmelige venn er ^^ Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Åå, venter enda på pakke 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Godt vi er flere som venter enda. 1 Siter
ida Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Her er det kommet pakker for superlenge siden. Nå kan jeg vel si det? Skjønner ikke noe av hintet, eller altså jeg skjønner det jo, men lurer og funderer og prøver å fritte ut både den ene og den andre. Dessuten ble den levert på en veldig skummel måte Mer sier jeg ikke før etter julaften Siter
plutte Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ingen pakke her heller, var betryggande å sjå det var fleire som manglar. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ingen pakke her heller, og skulle til å spørre her. Men da er vi jo noen som venter da ihvertfall 1 Siter
Pringlen Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Min har bosatt seg på postkontoret. 3 varsel i posten, faktisk.. Varsel 1 og 2 hoppet de visst over 1 Siter
Recommended Posts