Anette Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Lykke til. Det strømmer på med folk her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Gjelder katalogen for i dag kun for fredag, eller alle dager (tipper førstnevnte)? Jeg er sååå spent på hvor mange aussietisper det er i veteranklassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Gjelder katalogen for i dag kun for fredag, eller alle dager (tipper førstnevnte)? Jeg er sååå spent på hvor mange aussietisper det er i veteranklassen! Bare for i dag.. I dag er det bare en veterantispe påmeldt, Thornapple Ruby Passion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Sitter og tusjer ut i PMen hvilke raser jeg må få med meg på søndagen. Men... Labradårene? De er ikke på søndagen de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Lykke til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Bare for i dag.. I dag er det bare en veterantispe påmeldt, Thornapple Ruby Passion Takk! Fikk allerede vite det av Anette Den tispen er veldig fin (slo Tia flere ganger i junior når de var unge og lovende )! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Takk! Fikk allerede vite det av Anette Den tispen er veldig fin (slo Tia flere ganger i junior når de var unge og lovende )! Men nå er det Tia sin tur 19 champion hannhunder hos oss, den største klassen i rasen... Har ikke helt de store forventningene kjenner jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Er det veldig mye styr for å komme seg inn der? Jeg har tenkt å få med meg lydighet kl3 imorgen som har oppmøte kl 09 - holder det at jeg er der rundt 08:50 i Lillestrøm da? Hvis ikke må jeg ta toget fra Ås en time tidligere, må ta det 07:50 for å komme meg til Lillestrøm til 9 Noen som vet hvor lydigheten finner sted? Jeg er bare der for å kikke, men kan jeg og laste ned oversikter og sånn? I såfall hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 er det noen som har fått resultatlinken til å fungere, eller er det for tidlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Lykke til!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Er det veldig mye styr for å komme seg inn der? Jeg har tenkt å få med meg lydighet kl3 imorgen som har oppmøte kl 09 - holder det at jeg er der rundt 08:50 i Lillestrøm da? Hvis ikke må jeg ta toget fra Ås en time tidligere, må ta det 07:50 for å komme meg til Lillestrøm til 9 Noen som vet hvor lydigheten finner sted? Jeg er bare der for å kikke, men kan jeg og laste ned oversikter og sånn? I såfall hvor? Tror det holder helt fint å være der da ja PM med tid/steder finner du her: http://web2.nkk.no/no/nyheter/PM+DOGS4ALL+2014.b7C_wlfUZL.ips Lydighet kl 3 er i hall C ring 47 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 er det noen som har fått resultatlinken til å fungere, eller er det for tidlig? Hvor har du funnet lenka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Hvor har du funnet lenka? her http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?session_locale=no-no&ARTICLE_ID=10163&UTID=141012 nå virker det (gruppe) Rase: http://www.nkk.no/nkk/public/openPage/tjenester/utstilling/resultat-raseliste.html?session_locale=no-no&UTID=141012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Nå er de i gang med unghund shiba. Jeg heier veldig på tre stk kullbrødrepopcorn og biter litt negler her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 BIR-hunden er kjent via FB, venter i spenning på at resultatene legges ut for hele rasen, iogm at jeg overhodet ikke får noen oppdateringer. Satser på at det betyr at "noen" har vært med lenge... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Venter spent på oppdatering selv, men ligger jo ikke mange raser på NKK siden enda akkurat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 En henger med to Groenendaels har blitt stjålet fra Dogs4All. Helt vanvittig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 En henger med to Groenendaels har blitt stjålet fra Dogs4All. Helt vanvittig. Gronnisene er funnet da de ble tatt ut av hengeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Åh, det var bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Åh, det var bra! Jepp! En hundehenger kan fint erstattes, det kan ikke de firbeinte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Er det noen plasser som selger stoler der oppe, tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Er det noen plasser som selger stoler der oppe, tro? Eukanuba har stoler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Eukanuba har stoler. Rosa Jaja, de er ødelagt etter to kurshelger uansett. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Jeg stilte i dag og etter jeg hadde stilt følte jeg virkelig på savnet på kritikk... Var inne i ringen en snarttur, fikk very good og lurer på HVA dommeren evt trekte for!! Dommeren sa ingenting, kritikk fantes ikke og jaja... da sitter man der og klør seg i hue :-P da nkk tok for seg kritikkmangelen så skrev de om diplom og en liten premie som plaster på såret? (siden man ikke fikk kritikker). Hvis de kaller reklame for premie?? :-P 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts