SandyEyeCandy Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Jeg har begynt å grue meg litt Ikke til raseberasebedømmelsen, men til paraden Det blir litt for mye publikum Håper Nico oppfører seg og er takknemlig for at Pulien skal inn som siste rase av ungarerne Det går så fint, atte! Er mørkt på tribunen og lyst i ringen, så en ser ikke folka så godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 What? Hvor bor du? Trodde det bare var en komondor i Norge, og han bor jo med en puli? Nå ble jeg super nysgjerrig! Uuuunskyld! Bergamasco, ikke komondor. Åssen ser og husker man forskjell på alle disse hippiene da!? Kl 9 Det er til sammen 10 pulier i alle aldere som stilles Hvilken dag? Er nok for tidlig for meg uansett, grenser for hvor tidlig jeg vil være når jeg skal stå tre-fire timer på stand... Men om det er fredag så får jeg kanskje sett en puli eller to ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 meldte ikke på i "protest" over ingen kritikk, men skal visst på dogs4all likevel. Rigge stand i morgen, låne ut vogn til kjøring lørdag og søndag (evt kjøre) og stå på stand. Noen hvisket meg i øret at det blir en ordning på raseparaden også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Skulle ønske at: 1: vi bodde mye nærmere 2: jeg hadde hatt hund som det er vits i å stille Ja, jeg er dødsmisunnelig på dere som skal stille og være publikum i helga Dere må oppdatere fortløpende i helga, særlig er jeg interessert i samtlige sheltieresultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Jeg vil gjerne ha ett til lørdag! skal jeg PM'e deg? Ja, send en pm med mailaddressen din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Jeg trenger ikke billett, men jeg har ekstra nummer på lørdag. Jeg har ekstra! Jeg vet ikke om jeg har lovet bort numrene mine til noen andre. Jeg prøvde å lete gjennom tråden, men jeg fant ingenting. Jeg må få beskjed senest i morgen kveld om noen vil ha et nummer, for jeg reiser i morgen kveld. Jeg har ekstra nummerlapp fredag og lørdag Har du ett ekstra til fredag til meg?? :-) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Har du ett ekstra til fredag til meg?? :-) :-) Ja, bare send pm med mailaddressen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Det går så fint, atte! Er mørkt på tribunen og lyst i ringen, så en ser ikke folka så godt. Ehm...men de ser meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Uuuunskyld! Bergamasco, ikke komondor. Åssen ser og husker man forskjell på alle disse hippiene da!? Hvilken dag? Er nok for tidlig for meg uansett, grenser for hvor tidlig jeg vil være når jeg skal stå tre-fire timer på stand... Men om det er fredag så får jeg kanskje sett en puli eller to ihvertfall. 9 Pulier fredag Vi kommer lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Ehm...men de ser meg Nei da det er ikke skummelt eneste er at det tar litt tid og komme inn i den store ringen Jeg gikk med Lundehunden i fjor og er ikke så veldig glad i at andre ser på hva jeg gjør,men det gikk helt fint så da gjør det sikkert det med deg også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Ehm...men de ser meg Dette kommer kanskje som et sjokk, men i raseparaden er det ikke vi menneskene som er i fokus eller mest interessante for dem som ser på. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Nei da det er ikke skummelt eneste er at det tar litt tid og komme inn i den store ringen Jeg gikk med Lundehunden i fjor og er ikke så veldig glad i at andre ser på hva jeg gjør,men det gikk helt fint så da gjør det sikkert det med deg også Satser på det, og at Nico ikke bestemmer seg for å kjøre fullt show 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Uuuunskyld! Bergamasco, ikke komondor. Åssen ser og husker man forskjell på alle disse hippiene da!? Hvilken dag? Er nok for tidlig for meg uansett, grenser for hvor tidlig jeg vil være når jeg skal stå tre-fire timer på stand... Men om det er fredag så får jeg kanskje sett en puli eller to ihvertfall. Ha ha! Holdt på å sette kaffen i halsen, når jeg trodde jeg var på sporet av en ukjent komondor Komondoren er alltid hvit, og er kjempe stor. Bergamascoen er ikke så stor, og finnes i noen slags brune og grå farger tror jeg Er du i tvil så er str. det letteste å se på. Puli er minst , Bergamasco er i mellom, og Komondoren tar du ikke feil av , den er ofte svær! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Ha ha! Holdt på å sette kaffen i halsen, når jeg trodde jeg var på sporet av en ukjent komondor Komondoren er alltid hvit, og er kjempe stor. Bergamascoen er ikke så stor, og finnes i noen slags brune og grå farger tror jeg Er du i tvil så er str. det letteste å se på. Puli er minst , Bergamasco er i mellom, og Komondoren tar du ikke feil av , den er ofte svær! Svær er nesten forbokstaven *ler* Dette er norges eneste Komondor En herlig gutt! Men jeg har allerede forklart A at det kommer en Komondor til på D4A og han ikke skal gå bort med mindre han er 100 % sikker på at det er Echo. Ask elsker Echo og vil ha egen komondor *flir* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Noen som har fler ekstra? Jeg tenker meg inn lørdag hvertfall, kanskje fredag, er ikke sikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Er på utkikk etter en handler til en E.setter tispe. De går desverre helt samtidig som AK. En litt forsiktig tispe som trenger en myk og erfaren handler. Noen som har erfaring og kan? Gjelder bare fredagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Skal dit på lørdagen tenkte jeg. Usikker på om jeg skal ta tog eller kjøre... Er det veldig vanskelig og dyrt med parkering? Trenger ikke parkere rett utenfor liksom, kan gå 10 min om det gjør det enklere. Noen som har et nr til overs? Tror jeg har fått ordnet meg, men er ikke 100% sikker. Synes prisen er drøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Skal dit på lørdagen tenkte jeg. Usikker på om jeg skal ta tog eller kjøre... Er det veldig vanskelig og dyrt med parkering? Trenger ikke parkere rett utenfor liksom, kan gå 10 min om det gjør det enklere. Jeg hadde definitivt tatt tog hvis jeg kunne. Det er kort vei fra tog til messehall. Dessverre har jeg altfor mye å bære på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg hadde definitivt tatt tog hvis jeg kunne. Det er kort vei fra tog til messehall. Dessverre har jeg altfor mye å bære på.. hmmm ... Da kan jeg ikke shoppe så mye da...sikkert best med tog ja...sukk! Vil jo kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Noen som skal grytidlig på lørdag som har et utstillingsbånd ekstra til min 40cm hals? Plutselig hadde handler ikke bånd, og det har ikke jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Har noen klart å finne et oversiktskart over ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Har noen klart å finne et oversiktskart over ringene? Nopp, kun over stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Noen som skal grytidlig på lørdag som har et utstillingsbånd ekstra til min 40cm hals? Plutselig hadde handler ikke bånd, og det har ikke jeg heller Standsene er åpne før utstillingen, så du rekker å kjøpe om du ikke får lånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Nopp, kun over stand. Samme her... i fjor var ringene med, men det er tydeligvis vanskelig å gi ut info; lag mest mulig kaos fordi folk ikke vet hvor de skal hen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Det er en diger parkeringsplass utenfor hallen så du finner sikkert plass til bilen din, @Lola Pagola. Jeg hadde ikke vært redd for å kjøre dit, det har gått greit de gangene jeg har vært der. Ja finner sikkert noe... økonomisk troor jeg det går sånn opp i opp og egentlig, er vel litt dyrere å kjøre (med det oljeforbruket bilen har må jeg regne på en kanne ). Får se, tog er jo veldig greit det og da, men etter 10 år uten bil er det deilig å slippe å tenke på togtider og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts