Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Takk! Du finner nok fort ut hva som passer best når du møter henne :D Rasla og Dåra høres ut som to forskjellige typer ;)

Nja :P fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn :( dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips :P Rutta var skikkelig labrador synes jeg :P blæh. Dumme pappa!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja :P fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn :( dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips :P Rutta var skikkelig labrador synes jeg :P blæh. Dumme pappa!

Rips! :D :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nja :P fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn :( dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips :P Rutta var skikkelig labrador synes jeg :P blæh. Dumme pappa!

Jeg stemmer for Rutta. Dåra er fint, men blondt så da må det være en gul lab.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rips! :D :D

Jeg stemmer for Rutta. Dåra er fint, men blondt så da må det være en gul lab.

Rips var jo kjempesøtt :D Rips som labradornavn, det minnet meg om dette bildet :wub:

10398953_1089962817294_201063_n.jpg?oh=8

Jeg liker Rips fordi det er annerledes. Rutta var skikkelig labrador navn synes jeg, det klinger skikkelig bra :P jaja, jeg får vel se hva som kommer, og om det kommer :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja :P fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn :( dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips :P Rutta var skikkelig labrador synes jeg :P blæh. Dumme pappa!

Rutta :wub: Det var kult!

Nydelig halvbror, kommer valp til deg vet du :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/pages/Brown-Hunts-Heartbreaker-Finlay/646810265422844?sk=photos_stream&tab=photos_albums :wub: Halvbror til mor, vel, forhåpentligvis mor til den forhåpentlige valpen.. Dere merker at jeg er lite mentalt forberedt på at det ikke kommer valp til meg eller? :P

Han var VAKKER.

og jeg likte Råsa, men vet om tre andre som heter det. Men jeg elsker orginale navn(host sier ho som har en hund som heter noe så vanlig som Prima)

Hva med å kalle ho noe skikkelig engelsk eller noe fra jakthundmiljøet.

Krysser alt for at det kommer noe til deg, så jeg kan leve på jaktlabbis drømmen min gjennom dere :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var VAKKER.

og jeg likte Råsa, men vet om tre andre som heter det. Men jeg elsker orginale navn(host sier ho som har en hund som heter noe så vanlig som Prima)

Hva med å kalle ho noe skikkelig engelsk eller noe fra jakthundmiljøet.

Krysser alt for at det kommer noe til deg, så jeg kan leve på jaktlabbis drømmen min gjennom dere :)

Forslag? :D på R altså ;)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulle :ahappy:

Valpebesøk eller hente? :)

Hente :-D

Hva tenker sonenfolket om valpehenting. Det er ca 10 timer å kjøre til oppdretter :-) Drar til oppdretter på morgenen 6 juni og vet ikke når vi får dratt derfra. Blir vell å se på valpene, snakke med oppdretter, skrive papirer osv. Ville dere booket en hytte halvveis hjemover og tatt en ekstra overnatting eller ville dere bare kjørt strake veien hjem (vi stopper selvsagt ved behov!) :-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et veldig avslappet forhold til "vente-for-å-se-om-jeg-får-kjøpe-en-av-valpene-fasen". Helt til jeg snakket med oppdretter i går, og fikk til svar at de skulle se på fordelingen i dag... :frantics:

Jeg vet ikke om jeg tør å glede meg, eller om jeg skal psyke meg selv helt ned og tenke på at jeg ikke får. Da får jeg i det minste en positiv overraskelse om det blir likevel :sweat:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hente :-D

Hva tenker sonenfolket om valpehenting. Det er ca 10 timer å kjøre til oppdretter :-) Drar til oppdretter på morgenen 6 juni og vet ikke når vi får dratt derfra. Blir vell å se på valpene, snakke med oppdretter, skrive papirer osv. Ville dere booket en hytte halvveis hjemover og tatt en ekstra overnatting eller ville dere bare kjørt strake veien hjem (vi stopper selvsagt ved behov!) :-)?

Jeg er fan av å skjøre strake veien hjem så sant det er forsvarlig (trafikal sikkerhet, det er greiest å kjøre bil når man er våken :P ). Valper vi har henta har stort sett sovet under transport, så utover det at vi stopper oftere med liten valp enn voksne for tissepauser og sånt, så foretrekker jeg å slippe overnatting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...