Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna
:lol: lykken snur eller noe. Ender med en ny voksen og kanksje to valper iløpet av året (tar meg ikke av en valpeliste i tilfelle det ikke blir egen produsert valp)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Venter egentlig bekreftelse på drektighet i Sverige, men så er jeg innmari usikker på om jeg skal eller ikke, siden jeg skal bruke samme hannhund i slutten av året på en av min egne. MEN, så er det greit å ha flere tispelinjer å forholde seg til... Blir evnt import av hannhund, da.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min lille BC tispe en uke gammel :) gleder meg til å hente om 7 uker. Nå er jeg så heldig at jeg bor bare 15 min fra oppdretter, så jeg får besøkt maaasse:)

Hvor skal du ha ifra? min tispe er også 1 uke idag :lol:

En av disse tre...

post-6328-0-22525100-1430941731_thumb.pn

post-6328-0-80646400-1430941736_thumb.pn

post-6328-0-06403200-1430941746_thumb.pn

Når er de kule å reise å besøke? tenkte meg en tur over før jeg henter.. men er 7 timer dit :P sånn 4-5 uker?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Teserere

Syntes tispa var spesielt vakker altså.

Gleder meg til å se hvilken tispe som blir din.

Hun er kjempefin, både gemytt og eksteriør :) Det blir spennende og se hvordan de utvikler seg!

Såååå fine foreldre! Dette må jo bli bra!

Det blir superbra. Det er en kombinasjon jeg har stor tro på :D De er friske individer med deilig gemytt, begge har gått fin MH, og Rhino blir brukt i både agility og WP.

@Teserere, heldig! Det kullet har jeg siklet på siden det ble annonsert for lenge siden ifjor :P

Det skjønner jeg godt :) Føler meg veldig heldig som får fra dette kullet!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du ha ifra? min tispe er også 1 uke idag :lol:

En av disse tre...

attachicon.gifSkjermbilde 2015-05-06 21.47.03.png

attachicon.gifSkjermbilde 2015-05-06 21.46.54.png

attachicon.gifSkjermbilde 2015-05-06 21.46.49.png

Når er de kule å reise å besøke? tenkte meg en tur over før jeg henter.. men er 7 timer dit :P sånn 4-5 uker?

Både H og L var 6 uker ca ved Valpebesøk, jeg synes det var en fin tid. Da begynner personligheten å komme litt frem og batterikapasiteten er blitt betraktelig bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien skal få seg en irish softcoated wheaten terrier :D

Det er enda ikke 100% sikkert att det er noe valp, Får vite dette om rundt 1 ukes tid.

Vi har snakket mye med hun som venter valpe kull! :)

Og viss det blir noe av dette valpe kullet så skal hun Komme hjem til oss i August! :)

Håper virkeligt att det blir kull, men viss ikke så skal hu som eier denne tispa prøve på ny ^^

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jenta mi født  :wub: En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund.

 

Postet bilde 

 

Far er flotte Quinlent James Dean

 

Postet bilde 

 

og mor er vakre CH Cometstaff Day For Night

 

Postet bilde

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du ha ifra? min tispe er også 1 uke idag :lol:

En av disse tre...

Skjermbilde 2015-05-06 21.47.03.png

Skjermbilde 2015-05-06 21.46.54.png

Skjermbilde 2015-05-06 21.46.49.png

Når er de kule å reise å besøke? tenkte meg en tur over før jeg henter.. men er 7 timer dit :P sånn 4-5 uker?

Jeg hadde ikke giddi besøke valper langt unna før de er minst 5 uker. De er jo knapt hunder før det ? hvis den eneste grunnen er for å besøke valpen, at man er trygg på oppdretter og sånt hadde jeg venta enda ei uke tror jeg. Besøkte rotta når de var 5 uker. Altså, de var jo søte og livlige, men knapt hunder ? Hvis jeg skal reise til DK noe før henting så blir det ikke før den er 6-7 uker. Gjerne mellom 7-8 uker, så er valpetesten allerede tatt :)

Dåra/Rutta blir hetende Rutta offisielt, så får jeg se hva jeg kaller henne når hun kommer. Det er enda leeeeenge til ja. Ikke før siste helga i august tror jeg det blir. Hun blir forresten svart! Kom bare sorte tisper. Så hun blir kanskje mer en Rutta enn Dåra altså ? Er veldig spent iallefall !!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så jeg holder på å gå på veggen.... har planlagt dette valpekjøpet i over 2 år, så dette er virkelig en dream come true...og det føles godt at det ble mellompuddel, var jo det jeg ønsket i begynnelsen, men da satte gubben bremsene på "PUDDEL, ALDRI!!" Men nå synes han puddel er kult da B) Jeg har bestilt masse leker idag til valpen.... fra ebay...både valpekong, tauknuter og litt andre leker :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddi besøke valper langt unna før de er minst 5 uker. De er jo knapt hunder før det hvis den eneste grunnen er for å besøke valpen, at man er trygg på oppdretter og sånt hadde jeg venta enda ei uke tror jeg. Besøkte rotta når de var 5 uker. Altså, de var jo søte og livlige, men knapt hunder Hvis jeg skal reise til DK noe før henting så blir det ikke før den er 6-7 uker. Gjerne mellom 7-8 uker, så er valpetesten allerede tatt :)

Dåra/Rutta blir hetende Rutta offisielt, så får jeg se hva jeg kaller henne når hun kommer. Det er enda leeeeenge til ja. Ikke før siste helga i august tror jeg det blir. Hun blir forresten svart! Kom bare sorte tisper. Så hun blir kanskje mer en Rutta enn Dåra altså Er veldig spent iallefall !

åh er så glad det ble noe på deg. Og spennende at det ble sort, har bare tenkt gul jeg. Men har du ingen bilder, er så spent.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh er så glad det ble noe på deg. Og spennende at det ble sort, har bare tenkt gul jeg. Men har du ingen bilder, er så spent.

takk :D jeg er så spent at jeg dauer!!

Farge er farge liksom, drømmefargen er uansett rød, og det visste jeg at det ikke ble uansett så hehe. Vanskeligere å ta bilde av svarte blåner da :P hehe. Bilder, da må du nesten på hjemmesiden ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er valpene 5 uker gamle og det er nøyaktig 3 uker til jeg sitter på flyet for å hente lille håpefulle. Jeg gleder meg så utrolig masse! Den siste tiden blir ekstra vanskelig når oppdretter sender oppdateringer om hvor aktiv og flott lille jenta mi er! Det ser ut som jeg har valgt helt rett med tanke på hva hun skal brukes til ^^

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...