Tekopp Skrevet 9. November 2015 Rapporter Skrevet 9. November 2015 På 11/8/2015, 5:17:20, Snøfrost skrev: Litt fler 2015 valper, Beringia har blitt 3 mnd. Hun er fortsatt utrolig lik søstera si. For meg stod det jo mellom de to jentene og det er jo greit å vite at de fortsatt er veldig like. Denne skitne og våte frøkna skal debutere i utstillingringen når hun så vidt har rundet 4 mnd. Skal bli moro å se hvordan det går. Føler liksom at mine valper er litt mer "fritt oppdratt" enn del andre valper jeg ser Sarek er 6mnd gammel, og jeg synes han virker til å bli en pen hund. Men den dumme testikkelen hans vil jo ikke falle på plass så vi får bare nyte synet av ham her hjemme. Vurderer å ta en 3/4 bror av ham som kanskje blir født i desember. Fine hundene Men hvordan er man 3/4 bror? Siter
Perfect Image Skrevet 9. November 2015 Rapporter Skrevet 9. November 2015 22 minutter siden, Tekopp skrev: Siter
Tekopp Skrevet 9. November 2015 Rapporter Skrevet 9. November 2015 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Eksempel Samme mor og fedrene er halvbrødre. Høres ut som familieforholdene i ei bygd jeg brukte å bo i Siter
Belgerdama Skrevet 9. November 2015 Rapporter Skrevet 9. November 2015 1 time siden, Snøfrost skrev: Ja, det er det Første tur i innendørs hall for henne, så det kan jo også bli litt interessant. Vi satser på at hun får en fin opplevelse i ringen, er ikke ute etter noe mer. Det er artig. Mulig jeg skal stille minstejenta selv hvis jeg får tatt turen dit håper på det samme som deg. Positiv opplevelse betyr mye Siter
Snøfrost Skrevet 9. November 2015 Rapporter Skrevet 9. November 2015 1 time siden, Tekopp skrev: Fine hundene Men hvordan er man 3/4 bror? I dette tilfellet; samme far, og mora er datra til mora til den andre Så 3 av 4 besteforeldre er de samme indivdene ergo 3/4 bror 47 minutter siden, Belgerdama skrev: Det er artig. Mulig jeg skal stille minstejenta selv hvis jeg får tatt turen dit håper på det samme som deg. Positiv opplevelse betyr mye Husker ikke hvilken dag gr. 1 går, men om det er samme dag så kom gjerne å si hei :) 1 Siter
Belgerdama Skrevet 10. November 2015 Rapporter Skrevet 10. November 2015 18 timer siden, Snøfrost skrev: Husker ikke hvilken dag gr. 1 går, men om det er samme dag så kom gjerne å si hei :) De går den 6 desember Siter
Snøfrost Skrevet 10. November 2015 Rapporter Skrevet 10. November 2015 3 minutter siden, Belgerdama skrev: De går den 6 desember Dumt, da er dere på "feil dag". Men om jeg skulle være i nærheten av andre årsaker så skal jeg se etter lille belgerfrøkna og deg :) 1 Siter
Belgerdama Skrevet 11. November 2015 Rapporter Skrevet 11. November 2015 7 timer siden, Snøfrost skrev: Dumt, da er dere på "feil dag". Men om jeg skulle være i nærheten av andre årsaker så skal jeg se etter lille belgerfrøkna og deg :) Det er koselig vettu. Kjedelig at det var feil dag da. Siter
Belgerdama Skrevet 12. November 2015 Rapporter Skrevet 12. November 2015 Vakreste Akira er nå 14 uker og full av liv. Hun er ei herlig jente som viser mye arbeid allerede 6 Siter
Siljus Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 Åååh,valpesjuuuuk! Så utrolig flotte valper dere har Det er fremdeles en sjanse for at det blir valp på meg, bare at den kommer hjem i 2016 istedet 1 Siter
mnika Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 Mens vi venter... Søndag blir søtaste kvalpen henta, på tide med kvalp, lenge sia sist!:) 10 Siter
Urvana Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 34 minutter siden, mnika skrev: Mens vi venter... Søndag blir søtaste kvalpen henta, på tide med kvalp, lenge sia sist!:) Wow, så nydelig! Er det berner sennen? Siter
mnika Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 1 time siden, Urvana skrev: Wow, så nydelig! Er det berner sennen? Takk, Ja, trur ikkje det fins noko søtare enn en bernerkvalp... :):) Siter
Gjest Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 Ulven vår vokser til? 4 mnd om ei uke. 21 kg? Han er veldig snill men litt disiplin må jo til. Valpekurset er veldig gøy og lærerikt.Han går godt sammen med barna. Vi gleder oss til han blir stor nok til vi kan bruke han mer ? Siter
Elisabeth00 Skrevet 15. November 2015 Rapporter Skrevet 15. November 2015 Herlige bilder @monica_eike Skikkelig radarpar allerede Jeg har alltid tatt med valper på langturer ganske tidlig, men har hatt mindre valper da. Så har liksom ikke kostet noe å slenge dem i sekken når de blir slitne. Det er uansett bare sunt for valper å bruke kroppen sin 1 Siter
Belgerdama Skrevet 15. November 2015 Rapporter Skrevet 15. November 2015 Nydelige valper alle sammen Siter
C Skrevet 15. November 2015 Rapporter Skrevet 15. November 2015 Om fire uker flytter en av disse fantastiske små skapningene til oss En liten hvit gjeterhund tispe er den utvalgte, og jeg har naturligvis en million tanker om alt vi skal prøve og være med på, så får tiden vise hva det blir til i praksis 6 Siter
Wachita Skrevet 16. November 2015 Rapporter Skrevet 16. November 2015 To som er blitt veldig glad i hverandre! 13 Siter
Carina Skrevet 19. November 2015 Rapporter Skrevet 19. November 2015 Da er det visst bare å tusle stille ut av denne tråden igjen, Hawannah er tom. Siter
Shlush Skrevet 19. November 2015 Rapporter Skrevet 19. November 2015 Min 2015 valp har blitt 7 mnd gammel :-) han er en morsom skrue må jeg si! 2 Siter
Shlush Skrevet 19. November 2015 Rapporter Skrevet 19. November 2015 24 minutter siden, Carina skrev: Da er det visst bare å tusle stille ut av denne tråden igjen, Hawannah er tom. Ånei :-( Siter
PixinaCollie Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 Zina har blitt ei vakker lita frøken [emoji7] Hun er fantastisk og jobbe med, hun eer såå klaar når vi skal gjøre noe - nesten så hun vibrerer [emoji23] Det er gøy! Alt vi gjør er tydeligvis fantastisk artig, mye vil ha mer og sånn.. Vi koser oss masse og vi gleder oss til og reise sørover å feire jul i år [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Emmy Skrevet 21. November 2015 Rapporter Skrevet 21. November 2015 1 time siden, LineMS skrev: Zina har blitt ei vakker lita frøken Hun er fantastisk og jobbe med, hun eer såå klaar når vi skal gjøre noe - nesten så hun vibrerer Det er gøy! Alt vi gjør er tydeligvis fantastisk artig, mye vil ha mer og sånn.. Vi koser oss masse og vi gleder oss til og reise sørover å feire jul i år Sent from my iPhone using Tapatalk Hun er så fin Siter
Recommended Posts