Belgerdama Skrevet 1. April 2015 Rapporter Skrevet 1. April 2015 Så flott hun er @Belgerdama lrysser fingrene for at alt går som planlagt Tusen takk? Håper alt går bra selv. Er så spent Siter
Teserere Skrevet 1. April 2015 Rapporter Skrevet 1. April 2015 En liten momentanblund før LP-trening. (Dette bildet er jeg striks på opphavsretten til! Ikke lov å dele videre uten å spørre om lov. ..men jeg velger å dele med dere nå, ærede soniser ) Så søt 1 Siter
LinL Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Tispa er bekreftet drektig :D :D :D 14 Siter
Superbikkja Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Hei valpegjengen! Kan vi få være med? Jeg hentet hjem lille Yme fra Irland i mars. Hun er klin kokkos For de som kjenner Enya, og synes hun var mye hund som liten... Hun var tidenes englebarn i forhold! Jeg har tenkt mer enn en gang at jeg har tatt meg vann over hodet 9 Siter
Anette Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Hei valpegjengen! Kan vi få være med? Jeg hentet hjem lille Yme fra Irland i mars. Hun er klin kokkos For de som kjenner Enya, og synes hun var mye hund som liten... Hun var tidenes englebarn i forhold! Jeg har tenkt mer enn en gang at jeg har tatt meg vann over hodet Hvor er yme ifra? mer bilder! 1 Siter
Superbikkja Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Hun er fra Gallagher, etter Denwyn Lyn og Cain. Cain går tilbake til Gallaghers Cap, og Bobby Dalziels Cap + Wisp. Hun har mange gode hunder i stamtavlen sin, og dette viser hun når hun jobber på dyra! Jeg sa til Alexander at nå skal jeg få tak i det råeste tispeskinnet av en Border Collie som er laget, hun skal slekte på den fineste linja etter Wisp. Jeg vil ha mot og trøkk og tæl og guts. Og jaggu, som jeg angrer Bilder er litt vanskelig å få tatt, siden hun stort sett henger i håret mitt hvis jeg bøyer meg ned for ta de. Hvis ikke hun gjør det, velter hun vannskåler, graver i potteplanter, gnager på sofaen, tisser i senga, løper på veggen eller plager livsgnisten ut av Enya. Men hun kan være søt og, bare se her: Også har vi begynt å trene litt lydighet: https://vimeo.com/123430070 14 Siter
Lailakatrin Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Hei! Litt forsinket oppdatering, men her er mitt bidrag i valpegjengen 2015. Det er vår langhårede collie valp Mikke (Kensington Gate Tokyo By Night). Han ble født 24.11.2014 og flyttet til oss i slutten av januar. Valpetiden har gått veldig fint og han lærer fort og er nysgjerrig på alt og vil utforske verden. Vi trener 1 gang i uka i hundeklubb og ellers trener vi på egenhånd hjemme og er på turer i nærområdet. Trener mest med klikkertreningsmetoden og synes det fungerer bra. Er glad i friluftsliv og jeg tar mye bilder og legger dem ut på hjemmesiden. Mor: NUCH Seamist Lavender Ice Far: Serb Ch Multi JCH Wyndlair Dallinaire American Dream Mikke ca 9 uker. Mikke 4 mnd. www.collienmikke.wordpress.com 19 Siter
Belgerdama Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Tispa er bekreftet drektig :D :D :D Herlig!!!!! 1 Siter
maysofie Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Hei valpegjengen! Kan vi få være med? Jeg hentet hjem lille Yme fra Irland i mars. Hun er klin kokkos For de som kjenner Enya, og synes hun var mye hund som liten... Hun var tidenes englebarn i forhold! Jeg har tenkt mer enn en gang at jeg har tatt meg vann over hodet Lykke til med lille! Hvordan uttaler du navnet? Hørt flere versjoner Siter
Superbikkja Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Rett frem, Yme. Norsk variant, sier alle bokstaveneSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Sprettballen Skrevet 4. April 2015 Rapporter Skrevet 4. April 2015 Valpene ble endelig født i går! Etter noen nervepirrende dager med "noen action nå? Nå, NÅ DA??" Om 3-4 uker skal jeg velge valp og om 8-9 uker skal den lille prinsessa ut å fly og komme hjem til Sandnes ^^ Bilde osv. finner dere i kulltråden til Alzenas, E-kullet 12 Siter
Ozzy Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Melder meg inn her, da vi skal ha valp i løpet av sommeren/høsten. Men når det blir og hvem som blir foreldrene vet vi ikke enda. Men at det blir en "liten" tispe, det vet vi 9 Siter
Malamuten Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Melder meg inn her, da vi skal ha valp i løpet av sommeren/høsten. Men når det blir og hvem som blir foreldrene vet vi ikke enda. Men at det blir en "liten" tispe, det vet vi En til Dogo? Siter
Rocket Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Kan jeg få være med som valpetante? Har meldt meg frivillig som oppasser av en Staffevalp, om venninna mi klarer og overtale sin far til at det passer gull med valp nå. (Han blir pensjonert i år nemlig, og de har hatt hunder før) Blir en fellesvalp for henne og familien isåfall, i hvertfall så lenge hun enda bor hjemme/i nabohuset. Morsomt nok er valpen oppdrettet av henne søsters type, og den skal isåfall være på fôr fra ham. Så blir et skikkelig familieprosjekt om det blir noe av. *krysse fingrer* 1 Siter
Annik Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Valpesyyyyk! jeg synes dere burde legge ut flere bilder Siter
Tinkafu Skrevet 6. April 2015 Rapporter Skrevet 6. April 2015 Jeg blir så valpesyk av å lese denne tråden! Planen var en hund her i år, men det må nok bli neste år pga jobb. Nå jobber jeg altfor mye til at det kan bli noe hund her. Men jeg har så lyst på!!! Får kose meg med bilder av valper her. Siter
SiriEveline Skrevet 6. April 2015 Rapporter Skrevet 6. April 2015 henter denne om 2 uker Münster? Eller springersak? (eller noe helt annet noe?) 1 Siter
Belgerdama Skrevet 6. April 2015 Rapporter Skrevet 6. April 2015 henter denne om 2 uker Så nydelig❤️ Gleder meg til bilder 1 Siter
Teserere Skrevet 7. April 2015 Rapporter Skrevet 7. April 2015 Drektigheten har passert halvveis og tispa er bekreftet drektig Kan jeg få være med som valpetante? Har meldt meg frivillig som oppasser av en Staffevalp, om venninna mi klarer og overtale sin far til at det passer gull med valp nå. (Han blir pensjonert i år nemlig, og de har hatt hunder før) Blir en fellesvalp for henne og familien isåfall, i hvertfall så lenge hun enda bor hjemme/i nabohuset. Morsomt nok er valpen oppdrettet av henne søsters type, og den skal isåfall være på fôr fra ham. Så blir et skikkelig familieprosjekt om det blir noe av. *krysse fingrer* Hvilken oppdretter er det? 8 Siter
Rebecca Hansen Skrevet 7. April 2015 Rapporter Skrevet 7. April 2015 Så bilder av dem nå og de er jo så søøte! Hunden min eies av Keiserkrona. Ja, de er skjønne! Gleder meg til jeg skal hente valpen i mai Åå, fra hvilket kull har du? Siter
Rocket Skrevet 7. April 2015 Rapporter Skrevet 7. April 2015 Drektigheten har passert halvveis og tispa er bekreftet drektig Hvilken oppdretter er det? Aner ikke hva kennelnavnet hans er sender PM med navn Siter
Recommended Posts