Perfect Image Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2014 Nedturer... Og oppturer Imorgen er ultraly, men jeg er fakisk ganske sikker på at Simi er drektig- Så får vi se imorgen om det er en ny nedtur, eller om dette skjer denne gang Siter
Shlush Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Nedturer... Og oppturer Imorgen er ultraly, men jeg er fakisk ganske sikker på at Simi er drektig- Så får vi se imorgen om det er en ny nedtur, eller om dette skjer denne gang Blir spennende :-) Krysser fingrene! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Klart hun er drektig. Siter
Kensington Gate Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Satser på at det er en liten gjeng som koser seg der inne. Siter
mokken Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Nedturer... Og oppturer Imorgen er ultraly, men jeg er fakisk ganske sikker på at Simi er drektig- Så får vi se imorgen om det er en ny nedtur, eller om dette skjer denne gang Lykke til! Siter
Gjest Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Åh, så vakker Simi er Masse lykke til i dag, krysser fingrene for valpiser Siter
Martine Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Hun er drektig, det er jeg sikker på! Lykke til på UL Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Jaaaa! Etter nedturen igår kom oppturen idag Minst 5-6 bebiser ventes De var små enda, så hun ville ha regnet termin fra siste parringsdag. Herlighet så glad jeg er nå! Går virkelig opp og ned dette Men denne gang ble det SimiXOscar valper Kanskje jeg endelig får min etterlengtet skygga sobel 18 Siter
Tekopp Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Gratulerer Blir du å ha to valpekull sammtidig hjemme? Eller blir det noen uker pustepause mellom slagene? Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Gratulerer Blir du å ha to valpekull sammtidig hjemme? Eller blir det noen uker pustepause mellom slagene? Arya sine valper er leveringsklare fra slutten av uke 42 og Simi sine er ventet helt i slutten av uke 43/begynnelsen av uke 44 ( Termin fra siste parring er mandag uke 44, den 27 okt ) 2 Siter
H P Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Så utrolig gode nyheter! Barna i barnehagen kommer vel til å få høre "litt" om valper en stund altså 1 Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Så utrolig gode nyheter! Barna i barnehagen kommer vel til å få høre "litt" om valper en stund altså Haha ja Sophia har hatt med bilder av dem, og fortalt alle sammen om morkaker og hvoran valper kommer ut 7 Siter
SFX Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Åh, gratulerer så mye, jeg håper veldig at 2014 er et fertilt år for flere av oss... Jeg er så glad på dine vegne at du får valper etter en etterlengtet kombinasjon! 2 Siter
Raksha Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Åååh den som hadde plass og kapasitet.. Siter
Mackenzie Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Godt en allerede venter på valp sier jeg bare! Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Med mindre det kommer eksepsjonelt mange tror jeg de fleste har hjem allerede uansett Ja @SFX!!!! Valpetreff! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Dette er veldig hyggelig! Håper du får en som er like feminin, snill og skjønn som mammaen og like flott og praktfull som faren! I en og samme hund! Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Dette er veldig hyggelig! Håper du får en som er like feminin, snill og skjønn som mammaen og like flott og praktfull som faren! I en og samme hund! Ja DET hadde vært noe, hehe. Verdt å håpe på Simi mangler "it" på utstiling. Derfor hun ikke vises så ofte eller. Hun synes det er helt ok, gjør som hun skal og får ok resultater, men hun bare har ikke den utstrålingen som sier "Se på meg a!" , men det har Oscar 1 Siter
Carina Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Haha ja Sophia har hatt med bilder av dem, og fortalt alle sammen om morkaker og hvoran valper kommer ut Gratulerer med bekreftet drektighet! Gleder meg til de kommer ut så vi får "hilse" på de, iallefall via bilder. Siter
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 3 tisper til nå, sobel, ser ganske mørke ut, hel krage på alle 5 Siter
Mud Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 What! Er det i gang? ? Spennende! Siter
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Enda en tispe, halv liten krage Denne ser lys ut. 1 Siter
Recommended Posts