maysofie Skrevet 15. November 2019 Rapporter Skrevet 15. November 2019 Vi slenger oss på etter beste evne! Siter
PixinaCollie Skrevet 16. November 2019 Rapporter Skrevet 16. November 2019 Sååå gøy!! ? Ehm. Ja. Si det. Er det noen her som har noen gode ideer? Jeg vet faktisk ikke selv. Jeg trenger en skikkelig motivasjonsboost og er åpen for forslag! ? Siter
Tins Skrevet 16. November 2019 Rapporter Skrevet 16. November 2019 3 hours ago, LinsorCollie said: Sååå gøy!! ? Ehm. Ja. Si det. Er det noen her som har noen gode ideer? Jeg vet faktisk ikke selv. Jeg trenger en skikkelig motivasjonsboost og er åpen for forslag! ? Juhu! Hva med en månedspost, typ som akkurat nå-trådene bare at det er for trening/challenges, og så melder vi oss på for hver uke. Så en ny person bestemmer hva som skal læres hver uke, så bruker vi månedstråden til å diskutere og vise? Så påmelding blir typ som sonen-snappen. Wow, bra jobba Tins. Hvis det var noen som skjønte forklaringa mi.. Siter
PixinaCollie Skrevet 17. November 2019 Rapporter Skrevet 17. November 2019 Wut? Jeg tror jeg skjønner. Men samtidig ikke ? Men lag en tråd! ? Blir nok veldig bra ? 1 Siter
PixinaCollie Skrevet 17. November 2019 Rapporter Skrevet 17. November 2019 Jaa, jeg er dog ikke så gira på og sitte og skrive og forklare metoder uten og bli spurt ? Men synes det så veldig greit ut ellers! Da kan man jo velge, gjøre og utføre, og så fører man det videre ? Tenker vi og lage en liste med hvem som skal legge ut når? F. Eks Hver mandag kommer det nytt triks, og så blir det som på snapchat, at man melder seg på? ? 1 Siter
simira Skrevet 18. November 2019 Rapporter Skrevet 18. November 2019 Et annet tips, flere hundeskoler og instruktører har hatt lignende julekalendere tidligere, så det kan være en idé å titte litt rundt på nettet etter det. 1 Siter
PixinaCollie Skrevet 18. November 2019 Rapporter Skrevet 18. November 2019 Ønsker folk noe annet enn bare triks også? Jeg synes jo f. Eks det er veldig spennende og la hundene utforske nye steder, ting, busskur etc. Og se hva de gjør, demper de mye, er de trygge, hvordan løser de det. Beriket miljø er jeg også veldig glad i ? søk etter godbit/leker i hus, uthus/garasje osv osv. Mulighetene er veldig mange! ? Triks er også veldig gøy, men tenker det er greit med litt forskjellig, det kan jo hende noen av dere ikke har vært borti beriket miljø f eks. 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 19. November 2019 Rapporter Skrevet 19. November 2019 7 hours ago, LinsorCollie said: Ønsker folk noe annet enn bare triks også? Jeg synes jo f. Eks det er veldig spennende og la hundene utforske nye steder, ting, busskur etc. Og se hva de gjør, demper de mye, er de trygge, hvordan løser de det. Beriket miljø er jeg også veldig glad i ? søk etter godbit/leker i hus, uthus/garasje osv osv. Mulighetene er veldig mange! ? Triks er også veldig gøy, men tenker det er greit med litt forskjellig, det kan jo hende noen av dere ikke har vært borti beriket miljø f eks. Vi er med på alt! Siter
PixinaCollie Skrevet 19. November 2019 Rapporter Skrevet 19. November 2019 Så bra! Vi og ? Vil du sette opp en egen tråd @Wilhelmina? ? Siter
Recommended Posts