Ozzy Skrevet 2. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2016 Akkurat nå, LØJ skrev: For en herlig bildeserie Er Damir litt liten eller Aya litt stor? Synes det ser ut som om hun er like høy... Vi er litt misunnelige men det skjer så mye her nå at sånn lekebesøk må vi dytte litt på. Aya er 62cm fant vi ut når vi var der, Damir er 66/67cm. Hu var høy, blei litt satt ut med en gang,men hu tar han nok igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. November 2016 Rapporter Share Skrevet 2. November 2016 Ah ok, da var det ikke så gæærnt det jeg synes jeg så Ikke så lita og søt lengre bare søt nå...samme for Damir-go'gutten som alltid er en kjekking 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. November 2016 Rapporter Share Skrevet 2. November 2016 Tusen takk for koselig besøk. Morro at de lekte så bra sammen, og Damir er jo en skikkelig godgutt! Aya var plutselig fire centimeter høyere enn jeg trodde ja Ikke så liten jente lengere. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2016 8 timer siden, jma skrev: Tusen takk for koselig besøk. Morro at de lekte så bra sammen, og Damir er jo en skikkelig godgutt! Aya var plutselig fire centimeter høyere enn jeg trodde ja Ikke så liten jente lengere. Ja det må gjentas Tror han blei litt forelska , han sutra litt når jeg kjørte 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2016 Depositum betalt og alt er egentlig klart for at Iraia flytter til Norge i slutten av 2016/Begynnelsen av 2017. Hun er litt eldre nå, men har ikke så gode bilder enda. Det kommer. 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 14. November 2016 Rapporter Share Skrevet 14. November 2016 Hælledussen for en søt klump Iraia er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2016 2 timer siden, Smartingen skrev: Hælledussen for en søt klump Iraia er Ja enn så lenge er hun liten og søt! Blir fort store og skumle disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. November 2016 Rapporter Share Skrevet 14. November 2016 Dogovalper er de aller søteste valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. November 2016 Rapporter Share Skrevet 14. November 2016 Så søt, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. November 2016 Rapporter Share Skrevet 15. November 2016 Aww herregud så herlig Gratulere masse masse!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2016 På 14.11.2016 at 10:54 AM, Pringlen skrev: Dogovalper er de aller søteste valpene Ja, men gud som de vokser 20 timer siden, Poter skrev: Så søt, da! Veldig 36 minutter siden, LØJ skrev: Aww herregud så herlig Gratulere masse masse!! Takk Blir morro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 16. November 2016 Rapporter Share Skrevet 16. November 2016 Veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 På 16.11.2016 at 1:48 PM, jma skrev: Veldig søt Veldig Veldig spent på hvordan hun vil seende ut som voksen. Far (Samme far som Burak hadde) Mor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Hun kommer sikkert til å bli en plugg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Så fin grattis med valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 2 timer siden, Monikawt skrev: Så fin grattis med valp! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2016 Iraia har blitt stor jente og kommer hit om bare noen uker Dato er ikke fastsatt, hun er klart midt oppi jul og alt så får se når hun kommer hjem 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2016 Nydelig! Gleder meg til vesla kommer hjem til dere, så du kan spamme oss med bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2016 16 timer siden, Th3a skrev: Nydelig! Gleder meg til vesla kommer hjem til dere, så du kan spamme oss med bilder! Ja gleder oss vi også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2016 7 januar klokka seks lander Iraia og gubben på Gardermoen en liten uke igjen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2017 Nå lander samboeren straks i Romania og det er under et døgn til jeg får møte denne frøkna. Oppdretter hadde ikke fått sosialisert henne så godt med mennesker så får se hvordan ståa er når hun kommer hjem men jeg er heldigvis sykemeldt en stund til så jeg har mulighet til å sosialisere hu her og der. Rop ut om noen vil møte oss, bor mellom Tønsberg og Drammen. Hun var også ram på valpebiting. Hun er veldig lik Burak, blir spennende å se hvordan hun utvikler seg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 6. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2017 Oi, her har det skjedd ting! Gratulerer med tilskuddet, hun er skikkelig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2017 1 time siden, Eplefe skrev: Oi, her har det skjedd ting! Gratulerer med tilskuddet, hun er skikkelig fin! Ja har vist det Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 Hei! Veldig skummelt å fly, var dessverre turbulens også, så tok tid å få hu ut av buret. Måtte bæres i bilen, men sovna med en gang i bilburet. En times tid så er vi hjemme, tror både samboer og Iraia synes det er greit! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 Da er vi vel hjemme og Damir er helt på bærtur. Han har rundsleika hu stakkars, hu var klissvåt Han roer seg vel, men stakkars fyr. Men jeg er dødsforelska, hun er drit søt! Dessverre er hun en hopper, både på folk og ting men det skal vi få pella vekk. Hun har også blitt bølla litt med søstera og fått minst mat så hun kaster i seg maten så fort hun kan, med litt pustepauser... Ellers hun er en dame med meninger, og har allerede satt på plass Damir og står aldri i ro! Noen mobilbilder bare 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts