Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklame... igjen..


Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rolig nå, folkens, vi jobber med saken. Det skal ikke være sånn :-)

I mitt hode virker denne reklamen som har dukket opp her nå, mot sin hensikt. Den er bare irriterende og det gjør at jeg "boikotter" den. Og så savner jeg litt info og deltagelse i tråden, fra eie

Lastet ned sånn Adblock (hvorfor har jeg ikke gjort det før! ) , og da forsvant reklamen gitt

Posted Images

Guest Jonna

Jeg pleier ikke klage på reklamen, men dette var ille. iPad, Safari. Chrome ser sånn ut: 14528027766_2cc1ef2ccd_c.jpg

Sånn ser min pc ut også, så trenger ikke legge ut bilder jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, bruker også chrome. Spesielt irriterende fordi det popper opp etter en liten stund, finnes ikke fibernett her i skogen. :lol:

Edit: Må nesten være noe galt? Fikk opp dette i bildeforumet. Regner med det egentlig skal være en youtube-link?

print.jpg

Endret av Ingridhw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Men kommer det til å bli gjort noe med? Med tanke på at det tar tid å laste for enkelte, og den reklamen tar halve siden om man ikke har mulighet til å sperre ting.

Om jeg var ny på ett forum så hadde jeg "snudd i døren" om det der møtte meg. Antagelivis aldri registrert meg en gang..

(nå er jeg etablert og forsvinner ikke, men klage kan jeg på det :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Klage gjør jeg å for det blir for mye reklame som er for stor. Og ja etter at reklamen har dukekt opp har jeg vurdert å forsvinne herfra som et av alternativene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot litt reklame, men den som har dukket opp nå er i overkant dominerende og plagsom syns jeg. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å installere adblocker forid reklameinntekter er jo med og driver en del nettsider jeg liker, deriblant sonen (antar jeg). Hvis alle har blokkert reklamen vil jo sponsormulighetene kanskje forsvinne etterhvert(?) og det hadde jo vært dumt. Men hvis det blir værende slik som nå må jeg revurdere tror jeg, siden blir jo også treig å laste.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen planer om å innstallere adblock av grunnen som er nevnt over her, jeg vil jo gjerne at det skal være inntekter på sonen slik at den blir driftet skikkelig. Men nå er det masse scrolling nedover, før jeg kommer til forumet og det er jo hovedgrunnen til at jeg er her. Av og til er det to reklamer over logoen og en mellom logo og forum, av og til bare en hver plass. Uansett er det mye.

Det er likt enten jeg bruker Chrome på pc eller Safari på mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest irriterende er jo den reklamen som står mellom Hundesonens banner og selve forumet, siden det tar mye plass OG er akkurat den samme reklamen som den på toppen... Det er vel en bug et sted, tenker jeg.

... også kan det vel hende at eierne har litt annet å drive med også, enn bare å følge med på en liten irritasjonstråd om reklame på forumet :D. Men ja, den ER irriterende. Og den kræsjer explorer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal Adblock påvirke trådene her på sonen? Meg ikke forstå... :icon_confused: Den fjerner jo bare den unødvendige reklamen, sånn at man slipper å scrolle seg ihjel.... :)

Fordi forumet blir finansiert delvis av reklame inntenktene regner jeg med. (Noen fra at vi faktiskt trykker på reklamene, mens andre skaper inntekt bare ved at vi ser dem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi forumet blir finansiert delvis av reklame inntenktene regner jeg med. (Noen fra at vi faktiskt trykker på reklamene, mens andre skaper inntekt bare ved at vi ser dem.)

Ok, da skjønner jeg :) Men tviler vel på at Hundesonen stenger med det første, så etablert og populær som den er. Reklame eller ei.... :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...