Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på N?


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Hei, sonen!

Valpen min kommer i N-kullet, og jeg har ingen anelse hva den eventuelt skal hete. Har dere noen fine forslag til navn på N? :) Det er forresten en liten Malletispe :wub:

Jeg er veldig glad i typ norske navn som Krutt, men ikke menneskenavn. Er også veldig veldig glad i navn fra serier, filmer og spill, så jeg vurderer Navi (den lille irriterende feen fra Legend of Zelda-serien).

Jeg liker rett og slett mye forskjellig, så det er bare å komme med forslag :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Hvilke navn liker du? Norsk/engelsk? Menneskenavn? Rare/spesielle navn?

Takk! :D :D Liker engelske godt, men også noen norske. Ikke menneskenavn, og er veldig glad i litt spesielle navn. Har laget en liten liste og har til nå blant annet: Nyx, Navi, Nymeria, Nhomi og en del andre. :ahappy:

Nullet / Null

Neida

Niri

Ellers likte jeg godt ditt eget forslag :)

Niri var egentlig veldig fint :D

Jeg forelsket meg nylig i det finske navnet Närri - uttales vel narri/nærri, noe sånn. Vet ikke helt hva det betyr, jeg finner bare dette på finsk :lol:

http://fi.wiktionary.org/wiki/n%C3%A4rri

Dessuten er jeg enda forelsket i den finske lapphunden jeg møtte som het Násti - betyr stjerne på samisk. Det er både gutte og jentenavn så vidt jeg veit :)

Åååå de var fine! :D Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det du spør om, men jeg er nysgjerrig :P Hvor skal du ha valp fra?

Montmorenja :D

Er det bare jeg som tenker "navigasjon" når jeg hører navi? :P Ser for meg det er en knapp i biler (iallefall i volvoen, så står det NAVI :P )

Det er der Navi kommer fra :P Det er en irriterende liten fe som kommenterer hvis man går feil vei i LoZ-serien. De brukte en fe som skulle være en slags navigasjon i spillet, som gir innspill på hva man skal og hvor man skal, og da var de så originale og kalte den for Navi, som i navigation ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...