Lola Pagola Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Så utrolig kjipt... og så utrolig... utrolig! Når du får den tilbake må du male den regnbuefarget eller noe altså. Og skriv på siden at det ikke er noe dop i bilen lenger 3 Siter
Tinkie Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Så utrolig kjipt... og så utrolig... utrolig! Når du får den tilbake må du male den regnbuefarget eller noe altså. Og skriv på siden at det ikke er noe dop i bilen lenger Jaaaa Nei, uff, jeg skjønner selvfølgelig at det er skikkelig, ordentlig kjipt. Og jeg må innrømme at jeg også ville vurdert å kjøpe ny bil. Siter
Annik Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine! Jeg stemmer iallfall for vg og/eller dagbladet! 2 Siter
Heidihj Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Herregud. Dette er så sykt! Siter
Gjest Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Det er en "skapbil", ja? Tror de er veldig populære for kriminelle i Osloområdet. Synes jeg bestandig så en kassebil så tungt lasta at det ikke fantes fjæring igjen, type hjulbue mot hjul, på tur mot grensa hver gang jeg kjørte E18 østover. Trasig at man ikke får stoppet den kriminaliteten. Siter
Čeahppi Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Jeg tror det er mulig. Jeg hadde verdens _minst_ anonyme VW buss; knall oransje med brune striper langs sidene, camping poptopp og bagasjegrind på taket. Hjemmesnektret tre-interiør malt i spreke farger og med blomstrende gardiner i vinduene. Den ble også stjålet Stor klem til dere. Ring VG! Siter
Stine Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Jeg tror det er mulig. Jeg hadde verdens _minst_ anonyme VW buss; knall oransje med brune striper langs sidene, camping poptopp og bagasjegrind på taket. Hjemmesnektret tre-interiør malt i spreke farger og med blomstrende gardiner i vinduene. Den ble også stjålet Stor klem til dere. Ring VG! Det hørtes ut som verdens kuleste bil! Vi har en knall rød loff, og jeg var faktisk litt engstelig for at den skulle bli stjelt når vi var i Danmark, lot aldri bikkjene sitte igjen aleine i den der ihvertfall! Siter
Sprettballen Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Beklager altså, men jeg må le litt. Stemmer for sak til VG! Siter
JailyTina Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Er det mulig? Det er ikke meningen å le, det må være fryktelig kjedelig å oppleve, men dette hadde helt klart vært en sak for VG! Siter
mushi Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Kanskje artikkelen drar så mye trafikk at du får tipser-penger! Siter
Artemis Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Så kjipt! Jeg stemmer for VG jeg også, og ellers så skjønner jeg godt at dette blir siste eventyret til Purka. Nok er nok. Siter
Mumle Mu Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Vi har faktisk tatt av alt av rattlåser etc. for hun blir stjælt med de på alikevel. Det eneste som skjer er at det blir mer å reparere :/ Seriøst? Og dere har ikke installert sporing på bilen enda...? Jepp. Bra du sa, for det har jeg helt glemt. Bestillt, men ikke fått enda. Det er ikke mulig :o Var det dop i bilen? Og det kan ha vært der Gud vet hvor lenge?? Kanskje det er de samme folka som nå har tatt den i den tro at dopet fortsatt var der? Skal jo ikke le, men dette er jo tragiskomisk. Så utrolig bra at det ikke var noen hunder inni den da den ble stjålet. Jepp, hele ventilen var stappfull! Vi har jo hatt 14 innbrudd, noen av innbruddene har de ikke tatt noe, bare rota rundt, så jeg antar at det var det de var på jakt etter. Ja, det var enda godt hundene ikke var der! Men det er så håpløst alikevel. Vært lite søvn den siste uka, så jeg var ute i bilen 0330 natt til mandag, tilbake igjen 0815 - ingen bil Men det viktigste er at vi kom oss i begravelsen. Også var det veldig fint at omgangsyken venta til vi var hjemme igjen med å gå bananas 1 Siter
tutle Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Politiet skulle jo brukt bilen din som åte. Kunne jo tatt mange kriminelle på det der 5 Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Men det viktigste er at vi kom oss i begravelsen. Også var det veldig fint at omgangsyken venta til vi var hjemme igjen med å gå bananas For en flott uke dere har hatt! *klem* Siter
Mumle Mu Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 For en flott uke dere har hatt! *klem* Takk! Det har vært en relativt dritkjip møkkauke. Nå fant vi en som skulle selge en ok bil nærheten, så da får vi håpe vi kommer oss på valpeshow og kos (krysse fingra for at vi ikke treffer nok en dommer som vil diske Juba for barbert flekk, da ) til helga 1 Siter
LØJ Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Herreminhatt for en krim-magnet du eier Siter
Ganzie Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Du har ikke bare glemt hvor du har parkert den? Huff, nei det er bare forjæv... at den bilen skal bli stjålet hele tiden Håper neste bil blir en tjuveskremmer, ikke tjuvemagnet 1 Siter
Tommy Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Dere bør rett og slett kjøpe en politibil. Svartemarje! 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a.. 14 Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Unnskyld men kan ikke anett enn å lee Siter
PrimaDonna Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a.. Narkotika i bilen, den var nifs, jeg hadde fått politiet til å sjekke den, skal jammen huske det hvis noen noensinne vil stjele min bmw. Men det er ikke så lett her på øya. De er nesten nødt å bevege seg ombord i ei ferge, eller putte den i kontainer, siden politiet har høy beredskap på allslags snusk (vi har italiensk mafia på øya) ... så er det ikke lett. Men vi var og kikket på en Range Rover jeg syns ble solgt rimelig. Den var stjålet i Italia. En må være obs som borger også. Ønsker lykke til med tusentips i vg, håper politiet får knekt rumenske som valfarter i øyemed kriminelle handlinger. Men dette var noen som skulle i Tinghuset allerede? Siter
Mud Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a.. Jeg har ikke ord :| 1 Siter
maysofie Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a.. Funnet da? Siter
Recommended Posts