Guest 2ne Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Da er vi i gang! Mor: Se Upp Hit and Run "Leah" HD: A AA: A PL: 0/0 Øyne: uten anmerkning februar 2014 PRCD-PRA: A Leah D4A 2012 Far: No Ch. Se Ch. Mon Charme Diamant Noir “Morris” HD: A AA: A PL: 0/0 Øyne: uten anmerkning september 2013 PRCD-PRA: B (bærer) PRCD-PRA status på valper blir enten fri eller bærere, ingen affiserte Morris NKK Bø 2014 Dette er en kombinasjon jeg har stor tro på. Det er ingen hemmelighet at jeg er dypt og inderlig forelsket i Leah, og egentlig syns at hennes eneste feil er at hun egentlig tilhører datterbarnet Belgerpia og jeg var på NKK Bø bl.a. for å hilse på Morris, og jeg tror jeg trygt kan si at vi hadde veldig sansen for denne gutten, han er søt og mild, med høy lekelyst, uten miljøberørthet, og ingen problemer med å leke og bli pilla på av fremmede damer. Leah startet løp 12. juni, og vi planlegger en date med Morris neste lørdag (om hun ikke skulle finne ut at hun skal stå enda tidligere), da skulle terminen bli sånn i slutten av august en gang Både Morris og Leah er sorte med anlegg for brunt, så jeg forventer både sorte og brune valper (teoretisk sett skal 25 % av valpene bli brune). Begge to god pelskvalitet (tett og passe stiv), så jeg regner med at det blir nok pels Valpene bør bli sosiale og fulle av lekelyst og kamplyst, sunt bygde med fart i beina, og være passelig morsomme for de fleste Siter
Ane Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Åååh! Har lenge hatt lyst på puddel, men blir nok hakket for lite Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mokken Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til med kullplaner, Leah var en stilig og robust frøken! Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Åååh! Har lenge hatt lyst på puddel, men blir nok hakket for lite Tsk, mellompuddel er akkurat passe de Ikke så små at de er småhunder, og akkurat så stor at du er glad de ikke er større når det er tid for pelsstell *ler* Siter
Heidihj Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Leah er så fin! Lykke til Blir spennende med minikrøller! Siter
Snoffe Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til! Har utrolig lyst på en mellompuddel og spesielt siden min mor en vokstopp med en Siter
Mud Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Åååååååhhh! Dette hadde vært et kull jeg virkelig kunne tenkt meg valp fra hvis puddel fortsatt sto på lista. Go Leah! Siter
Gjest Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Masse lykke til, gleder meg veldig til valpene kommer! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Hurra, dette blir veldig hyggelig! Siter
ipadda Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Wih! Moro, og lekker hannhund! Krysser fingrene for vellykket parringer! Siter
Puttiva Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Sukk... hadde man bare fått pelsstellfrie pudler Flotte foreldre, lykke til! Siter
Cavalierflat Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til! Puddelansikter er så vakre Siter
Trillian Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Så fiiine! Blir spennende å følge med Siter
Zitka Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til Jeg må innrømme jeg liker slik pulesveis som Leah har på bildet enn slik strigla som hannen 1 Siter
puddellover Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Måtte det komme mange flotte (tispe)valper å velge mellom så jeg kan fortsette å drømme om Leah-barn(ebarn) Siter
Siri Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Gudd løkk - krysser fingre for mange søte små Siter
Poter Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til! Så forresten en kjempefin, hvit mellompuddel i dag. Stilige saker! Siter
Mardina Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Skrevet 13. Juni 2014 Åååh! Har lenge hatt lyst på puddel, men blir nok hakket for lite Sent from my iPhone using Tapatalk Hakket for lite?? De har jo en perfekt størrelse jo... Men det er jaggu bra at jeg har nok med han jeg allerede har Ellers hadde jeg blitt veldig fristet til å kjøpe meg en sånn lekker sak.... Lykke til med valpekull, @2ne Siter
Recommended Posts