Poter Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Det kom et godt forslag i tråden om hvodan personen bak nicket ser ut, nemlig å google bilde av hvordan vi ser for oss at den enkelte ser ut. Kan vi ikke gjøre det likevel? Det er jo ikke alle som har svart i tråden og vi kan jo være litt glemske eller bare rett og slett finne et bilde eller en beskrivelse av hvordan vi tenkte at personen så ut. Hadde vært gøy! Foreslår at vi tar den som har postet rett før en selv skriver og om vi har noen andre vi har klare forestillingsbilder om, så tar vi dem med også 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Poter du ser ca slik ut: En glad jente med mørkt hår i tjue års alderen Fordi avataren din ser ut som en som er glad og hunden din er mørk i fargen. Uti fra hvordan du skriver tipper jeg tjue års alderen. Jeg vet ikke om du noen sinne har postet bilde av deg selv her inne, jeg har ihvertfall ikke sett det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Poter du ser ca slik ut: En glad jente med mørkt hår i tjue års alderen Fordi avataren din ser ut som en som er glad og hunden din er mørk i fargen. Uti fra hvordan du skriver tipper jeg tjue års alderen. Jeg vet ikke om du noen sinne har postet bilde av deg selv her inne, jeg har ihvertfall ikke sett det @MegaMarie - jeg ser alltid for meg deg slik…. lys og vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @ er en voksen, sprek dame 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @ er en voksen, sprek dame Ha ha - det bildet der ligner faktisk på min mor da hun var yngre Og meg for to år siden Nå er jeg en del kilo tyngre etter to år med inaktivitet og nesen er endret - lite BEN i den for å si det slik. Men gi meg et år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg har alltid sett for meg @Khela omtrent sånn her: Voksen, jordnær og sporty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Sånn her, @ingvildoline ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Sånn her, @ingvildoline ! Oi, det er... ikke nært i det hele tatt Hihi! Jeg tror @Tinkie ser sånn her ut: Utelukkende fordi du er fra Bærum og jeg har noen få fordommer som går ut på at alle bærumsjenter er partygirls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg ser for meg @Tinkie ser slik ut! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @ingvildoline Jeg er ikke spesielt party-jente @Wachita sitt forslag likte jeg bedre Og det er kanskje litt likere? Ikke voldsomt likt, men litt nærmere... @Wachita tror jeg ser omtrent sånn her ut! Edit: Nå lyver jeg, ansiktsformen på blondinen der er vel kanskje ganske lik min egen, faktisk. Men jeg har rødt, kort hår, ikke langt, blondt, og ville neppe vært å finne på et sånt utested! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @MegaMarie - jeg ser alltid for meg deg slik…. lys og vakker Takk takk! Jeg er lys ihvertfall, så score! Blå øyne har jeg også. @Tinkie ser slik ut En gal asiater! Hahah Neida, jeg måtte bare gjøre tråden litt morsom. Men jeg tenker du er litt gal, fordi Kuro (er det det hunden din heter?) ser litt gal ut på bildet, også tenker jeg at du er veldig bereist, kanskje er du halvt ett eller annet utenlandsk, så siden du har en asiatisk hund, så sier vi halvt asiatisk! Jeg tror heller ikke du er redd for å være deg selv, og kler deg som du selv vil Hvis du en dag får deg en forvokst Shiba eller Husky ser du slik ut 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 *snipp* JEG LER :LOL: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @ingvildoline Jeg er ikke spesielt party-jente @Wachita sitt forslag likte jeg bedre Og det er kanskje litt likere? Ikke voldsomt likt, men litt nærmere... @Wachita tror jeg ser omtrent sånn her ut! Edit: Nå lyver jeg, ansiktsformen på blondinen der er vel kanskje ganske lik min egen, faktisk. Men jeg har rødt, kort hår, ikke langt, blondt, og ville neppe vært å finne på et sånt utested! Er vel kun øyenbryna som er ca like på det bilde der xD Pluss jeg har litt mer rødt hår enn det der ;P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Er vel kun øyenbryna som er ca like på det bilde der xD Pluss jeg har litt mer rødt hår enn det der ;P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Haha Meget dårlig til å meditere da "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Wachita. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg har alltid sett for meg @Khela omtrent sånn her: Voksen, jordnær og sporty Woho, liker. Ser aldeles ikke slik ut, men liker at du har det inntrykket av meg Føler jeg er ganske jordnær/sporty/voksen, men jeg er blond og har mer firkanta ansiktsform Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Wachita. Takk! Det tar jeg som et kompliment! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Sånn trodde jeg du så ut LOL neida Jeg så for meg at du så ut som en veltrent brunette Og det stemte jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Rødtopp i midten av tyveårene med en definert stil! Litt røff i kantene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @Teserere http://www.healthylivingnows.com/wp-content/themes/church_40/images/health3.jpg Ser for meg deg som en meget aktiv vakker jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Rødtopp i midten av tyveårene med en definert stil! Litt røff i kantene. Hehe! Jeg har rødskjær i håret og er i slutten av tyveårene Men den røffe stilen har jeg sluttet med Nå er det mer rosa og perler når jeg ikke går i hundeklær eller arbeidsuniform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @Tesererehttp://www.healthylivingnows.com/wp-content/themes/church_40/images/health3.jpg Ser for meg deg som en meget aktiv vakker jente Føler du joiner alt av piercing og tattoemner her så noe sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Føler du joiner alt av piercing og tattoemner her så noe sånt! Hver gang jeg ser for meg deg så ser jeg for meg deg som Amanda Seyfried 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @puddellover ser jeg for meg som en skikkelig fitness jente, av den sunne typen, ala dette: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts