Enits Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Tjukk og tung er tilbakemeldingen! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 Har laget egen tråd, men kan laste opp litt her også da Han heter Marve! dæven så vanskelig det er å ta bilder av svart hund! IMG_0359.jpg stakkars, han ser nesten kua ut jo IMG_0386.jpg sover... IMG_0374.jpg rar. Han ser ut som en Marve! Søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 @Garp tusen takk! Ja - jeg sliter så innmari… og så er det ikke lett når han hele tiden beveger på seg heller liksom @bie @Mud tusen takk! vi er veldig fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 I morgen er dagen Lykke til idag! gleder meg til å se bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 Lykke til idag! gleder meg til å se bilder! Takk Han kommer hit i 5 tiden ca! Heldigvis må jeg rydde og vaske litt her hjemme, så hååper tiden går fort! Det kiiiler sånn i magen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 Takk Han kommer hit i 5 tiden ca! Heldigvis må jeg rydde og vaske litt her hjemme, så hååper tiden går fort! Det kiiiler sånn i magen :D det kommer til å bli stas! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2014 Dette er Pax og på tirsdag er han fem uker gammel. Verdens fineste lille skatt. Naturligvis 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 Dette er Pax og på tirsdag er han fem uker gammel. Verdens fineste lille skatt. Naturligvis 2014-05-22 18.31.51.jpgSå søt liten rakker! Nå er det 6 dager igjen til henting. Wee!! Bilde tatt av oppdretter. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Valpen er 12 uker idag. Stor nok til å få rabiesvaksine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 PyttPytt har inntatt heimen 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 19. juni er dagen! Da henter vi hjem Pax. Valpekurs er bestilt, utstyr etc fikset, alt er klart Hvor heldige er ikke alle vi, som snart får hjem valp?! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Veldig heldige er vi Baskerville! ? 3 dager igjen til jeg treffer lille sukkerklumpen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Ok da er jeg klar for å komme med litt info. Om 9 dager skal jeg hente lille Vips hos kennel petit norvegien (pyrris her inne). Hun er en pyreneisk gjeterhund med korthåret hode. Bildene er tatt av oppdretter. Sånn da er det ute i den store verden hihi Ååå, så spennende Gratulerer! Du må holde oss oppdatert ofte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 @MegaMarie ja det blir sikkert mange oppdateringer på tråden Garp og Vips tenke jeg. ? så hyggelig at så mange vil se oppdateringer på lille frk drue ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konnestra Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Jeg får også meg en sommervalp, men ikke før om et helt år da hehe. Blir enten en DOTB eller EBT. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Vi henta vår dverg pinscher/jack russel terrier for to dager siden søteste lille Buddy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Valpen har blitt så stor idag løsnet det enda mer på bakpartskontroll-trening og så var han superflink når familien kom på besøk for bursdagsfeiring! Hilse litt, for deretter legge seg til å sove, brydde seg ikke om tantebarnet, tigga ikke ved stuebordet og tuslet i hagen med bestemor. flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Her blir det to dager senere enn planlagt, så dagen er 18. juni 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Termin rundt helgen/begynnelsen av neste uke! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars J Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 19. juni, heretter kalt julaften, hentes en blakk norsk buhund-tispe . Det blir trim/turkompis, selskaps/familiehund, forhåpentligvis jakt-partner, og vil nok ihvertfall prøve henne (prøver/premiering) på sporing/ettersøk og den type ting (rundering?). Gleder meg som en unge, og føler jeg kunne trengt en dose ritalin omtrent nå... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minnie28 Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Har laget egen tråd, men kan laste opp litt her også da Han heter Marve! dæven så vanskelig det er å ta bilder av svart hund! IMG_0359.jpg stakkars, han ser nesten kua ut jo IMG_0386.jpg sover... IMG_0374.jpg rar. nydeliiig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg gleder meg til jeg kan delta i denne tråden Jeg skal ha en sbt til, og håper hun kommer ila 2014 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg gleder meg til jeg kan delta i denne tråden Jeg skal ha en sbt til, og håper hun kommer ila 2014 Å så gøy Etter hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Å så gøy Etter hvem? Det vet jeg ikke enda, men jeg driver og undersøker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Da er lille rare kommet hjem og blitt husvarm. Hun er en pøbel, sukkersøt og kosete på en gang. Det er mye som foregår samtidig i en liten pyrrehjerne. Hun har lagt på seg 300 gram siden hun kom i hus og fått lange stankelben. Ganske imponerende siden hun danser av glede rundt matskåla hver gang den settes ned. Men å huske å spise noe, nei det klarer hun ikke. ? lille tuppelure sjarmerer alle på sin vei med svins og svans og søte øyne. Garp synes hun er litt plagsom innimellom, spesielt når hun prøver å legge seg ved siden av han, gå på han når han sover eller om hun prøver ta maten hans. ? jeg jobber med å sjerme han, men noen ganger er jeg ikke rask nok til å få stoppet frk speedy. Men han er tålmodig storebror. Han får innimellom kvalitetstid med sine hundevenner mens Vips feks ligger i bilen og sover eller er hjemme med sambo. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts