Snøfrost Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Fjellflorakullet var 1 uke på onsdag, men jeg har ikke hatt tid til å skrive her inne. Kan jo være en del av dere har kikket i bloggen min, men uansett her kommer gjengen med navn Snøfrost Modige Molte Snøfrost Barske Krekling Snøfrost Yndige Issoleie Snøfrost Lekre Lyng 4 Siter
Guest lijenta Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Nydelige og gratulere med utvidelsen Siter
Snøfrost Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Glemte jo helt å ta med Norrønkullet som er 2 uker gamle idag. Nye bilder og en videosnutt på bloggen min: http://snofrost.blogspot.no/2014/05/hello-world.html 2 Siter
Poter Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 Så koselige navn! Modige Molte og Lekre Lyng likte jeg ekstra godt Ja, og Garm. Er jo en husky her inne som heter Garm. Kjente en hund som het Lyng og han hadde en "søster" som var husky med omtrent de samme tegningene som din Lyng. Spesielt! Siter
Snøfrost Skrevet 16. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 Blir visst litt lite tid til å holde folket på sonen oppdatert om kullene. Merkelig at 10 valper skal ta noe tid ut av den normale fritiden Så her er en latmannsoppdatering, en link til bloggen: http://snofrost.blogspot.no/2014/06/krokodiller.html 3 Siter
Heidihj Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Jeg tror lille Orca hadde passa her! Glad Nuka har kurert valpesjuka mi..! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Hvordan kan man bli kurert for valpesjuke??? Jeg har 10 og har ikke lyst til å selge noen av de. MINE, MINE ALLE SAMMEN hehehe Det sagt. Jeg vil vite sonens mening om de små.Norrønkullet 6 uker gamle Såga Garm Orca (Ymer) Kvasir Oske Mjøllnir Fjellflorakullet 5,5 uker gamle Molte Krekling Issoleie Lyng 2 Siter
Ganzie Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Jeg tror jeg dør, herregud så fine Husky er en av mine guilty pleasures, og huskyvalper er jo bare 1 Siter
TullBull Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Så fine Alle sammen! Men de svarte er bare helt skjønne da 1 Siter
PrimaDonna Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Klarer ikke bestemme hvem av de jeg vil ha. Men det blir Mjøllnir! Den andre er selvfølgelig lekre Lyng, men hun har jeg bestilt for lenge siden. Altså, to til Tenerife. 2 Siter
Snøfrost Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Klarer ikke bestemme hvem av de jeg vil ha. Men det blir Mjøllnir! Den andre er selvfølgelig lekre Lyng, men hun har jeg bestilt for lenge siden. Altså, to til Tenerife. Jeg er stygt redd du må sloss om Lyng altså. Hun virker til å være manges favoritt. Er typens favoritt blant tispene også. (men han har ikke stemmerett i hvem jeg skal beholde) hehe 1 Siter
Pringlen Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Er det store variasjoner i pelsene? Noen ser veldig "fluffy" og langhåra ut, andre ikke. Hva er ideelt? Siter
Snøfrost Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Er det store variasjoner i pelsene? Noen ser veldig "fluffy" og langhåra ut, andre ikke. Hva er ideelt? Det er store variasjoner. Noen er veldig fluffy, men ingen er woolies (altså skikkelig langhåret, de er alle korthåret). Beste pelsen sitter nok på de som har en "midt i mellom" pels. Arbeidslinjer har ofte noe kortere pels. Men noen av de svarte ser nok kortere ut enn de grå bare pga fargen. 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Jeg kjenner at jeg ikke klarer å se dem helt, liksom, jeg blir blenda av de dramatiske tegningene i fjeset og synes at de er finest/kulest/vakrest av alle, helt uavhengig av konstruksjon og hvordan de står på beina sine. Vakre er de jo alle sammen, men Garm, Lyng, Oske og Orca er mine favoritter. Bare fordi de ser ut som superhelter i trynet. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 slik så pappa Freke ut som 7 uker gammel valp, og han har i dag en veldig bra pels. Lengre enn det jeg antar Mjøllnir vil få, hardere enn det jeg antar Orca vil få, kortere enn det jeg antar Såga vil få osv. 3 Siter
Snøfrost Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Jeg kjenner at jeg ikke klarer å se dem helt, liksom, jeg blir blenda av de dramatiske tegningene i fjeset og synes at de er finest/kulest/vakrest av alle, helt uavhengig av konstruksjon og hvordan de står på beina sine. Vakre er de jo alle sammen, men Garm, Lyng, Oske og Orca er mine favoritter. Bare fordi de ser ut som superhelter i trynet. Takk for betrakningene dine, fordi om de kanskje ikke gjorde meg så mye klokere Siter
Synnikken Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Skulle jeg valgt en av de hadde det blitt krekling Såga som nr 2, 1 Siter
Toril Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Orca og Krekling burde nesten bo her..... .Eller forresten,alle burde bo her i et par måneder 2 Siter
Snøfrost Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Skulle jeg valgt en av de hadde det blitt krekling Såga som nr 2, Jeg ville valgt Orca og Molte Kan dere begrunne svarene? Tror som sagt jeg har valgt min(e) keepers, men ikke helt sikker enda. Så all input er velkommen. Siter
Guest 2ne Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Jeg veit ikke helt hvorfor, jeg bare liker de to. De står greit på beina sine (ikke helt rett på det venstre bakbeinet på Molte, men jeg antar hun var litt urolig i og med at hodet hennes er som det er og hånda er der den er ), og det er ett eller annet i uttrykket deres som jeg liker De ser oppmerksomme og nysgjerrige ut, men har et litt mildt drag i øynene, if that makes sence? Jeg likte de bare Siter
Recommended Posts