Malinka Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Lykke til! bra hun blir sjekket, håper hun er frisk og rask ganske snart. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Huff, ikke moro med slikt etter fødsel. Krysser fingrene for at alt blir bra snart Siter
KatrineogGutane Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Ønske Smula god betring! Håper å få ein litt anna oppdatering! Siter
Teserere Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Gratulerer God bedring til valpemamma! Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Da er vi hjemme igjen og Smula har fått ei sprøyte.. Fremme hos vet hadde tempen hennes steget mye. Jurene var fine, livmor kjentes normal ut, ingen vond lukt. Vet mente det var begynnende livmorbetennelse, så hun fikk en injeksjon der oppe og så skal hun på synolux. Så får jeg følge nøye med, få i henne væske og gjerne litt mat. Hun drakk når vi kom hjem og slapper av i kassa med valpene nå. Fikk skryt av de søte små da 13 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Godt å høre at hun drikker og at valpene har det bra! Siter
plutte Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Gratulerer med små! Og god bedring til Smulemor. Siter
Zitka Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 God bedring til Smula Når kjem oppstillingsbildene da? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Nå ligger hun mer oppreist i kassa, vasker litt på småtrollene og er mer med! Har spist et par t-skjeer med velling og drukket vann med kalsium @Krutsi - greit at de kan stå selv først i alle fall 10 Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Dagens valpebilde, Frk Rosa 17 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Husket du å få med mageregulerende til valpene? Diare er veldig vanlig når mor får antibiotika og faren for uttørring er stor. Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Husket du å få med mageregulerende til valpene? Diare er veldig vanlig når mor får antibiotika og faren for uttørring er stor. Jeg har canikur og zoolac Siter
Zitka Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Nå ligger hun mer oppreist i kassa, vasker litt på småtrollene og er mer med! Har spist et par t-skjeer med velling og drukket vann med kalsium @Krutsi - greit at de kan stå selv først i alle fall Nå kjente jeg at jeg ble litt skuffa Jeg trodde du var sånn derre superoppdretter og alt jeg :/ Siter
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Jeg har canikur og zoolac Zoolac er gull Jeg ville gitt litt forebyggende de første dagene av antibiotikakuren - pittelitt på fingeren og smør i gummen Siter
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Valpene er fremdeles tjukke og fine, om enn ikke riktig så tjukke som i går. Alle har gått ned noen gram det siste døgnet, men de er i fin form. Mor er veldig svak og jeg er bekymret for henne. Hun drikker, men spiser ikke - fikk i henne bittelitt kesam på en skje nå, men hun har takket nei til både velling og boksemat. Har vært i kontakt med veterinær, og skal oppover igjen i ettermiddag om hun ikke begynner å spise. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Uff da Line.......... - det der er jo virkelig ikke bra. Vær forsiktig med for mye kalsium, det er nesten farligere enn for lite. Om du har RC puppy starter så kan du forsøke å gi henne det, det har høy smakelighet. Ble hun røntget for å være sikker på at det ikke ligger igjen en valp? Uff altså, jeg blir helt bekymret på dine vegne. Siter
Tabris Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Huff, det var ikke slik det skulle bli. Vet ikke om jeg hadde klart og vente helt til i ettermiddag. Masse god bedring til Smula! Siter
Aslan Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Æsj, ikke den oppdatering jeg håpet på for din del, HÅPER det går bra nå, god god bedring til Smula, nå må hun bli bra! Siter
Recommended Posts