Timmyjenta Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Fikk tips om å sjekke ut forumet her, så da ble det sånn! Jeg er en jente som nærmer meg styggfort 32, så jente er vel i ferd med å renne ut aldersmessig, men pyttpytt! Fra jeg var seks år har jeg vandret i stallen til pappa og bestefar blant store, majestetiske travere, og da jeg fylte ni åpnet jeg øynene for den flotte Golden Retrieveren. Mamma og pappa syns dessverre rasen var altfor stor, så da jeg var ti kom en Sheltie i hus, og nå, 22 år senere har de fremdeles samme rase. Atten år gammel flyttet jeg hjemmefra og kunne endelig oppfylle drømmen min, og en flott Goldenvalp kom inn i livet mitt og skulle være det kjæreste jeg hadde i åtte år før kreft tok ham fra meg. Jeg var solgt, ny valp kom i hus bare måneder etter og hun er nå fem år gammel. Timina er godheten selv, og elsker alt og alle hun møter på sin vei. Hest sluttet jeg med i fjor, så nå er det hund som gjelder. Vi driver ikke med noe spesielt, men har nå flyttet til nydelige Sogn og meldt oss inn i hundeklubben her, så skal bare se at vi prøver oss på agility eller noe annet moro. Jeg og Timina, bedre kjent som Voffegull 4 Siter
Symra&Pippin Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei! Velkommen hit! Så fin hund du har. Hun var virkelig kjempesøt! Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei og velkommen! Hyggelig med flere golden-eiere her Kjempefin er hun! Hvor kommer hun fra? Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Så gøy å se deg her inne! Velkommen hit Siter
Kaja Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hyggelig med flere "gamle kjente" her inne Velkommen! (Halo Po eier ) Siter
Timmyjenta Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei og velkommen! Hyggelig med flere golden-eiere her Kjempefin er hun! Hvor kommer hun fra? Hun kommer fra Eikelandsosen, så er en Jarlehund Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hun kommer fra Eikelandsosen, så er en Jarlehund Aah, kjenner flere hunder derfra 1 Siter
plutte Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei og velkomen! Fin hund, og vakre sogn, det må bli bra. 1 Siter
Malamuten Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei og velkommen hit Skikkelig fining du hadde der 1 Siter
GryAnettN Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hei og velkommen! Så fine jenta du hadde! Og så ser jeg si at du bur i verdens finaste bygd 1 Siter
Gronnis Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Velkommen til hundesonen! Nydelig golden du har 1 Siter
Timmyjenta Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Tusen takk for skryt og velkomst Hei og velkommen! Så fine jenta du hadde! Og så ser jeg si at du bur i verdens finaste bygd Ja, her er det jammen nydelig! Hadde aldri hørt om plassen før jeg kom hit første gang i mai i fjor, første jeg tenkte da jeg så utsikten fra tunet var "OJ!" Siter
GryAnettN Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Tusen takk for skryt og velkomst Ja, her er det jammen nydelig! Hadde aldri hørt om plassen før jeg kom hit første gang i mai i fjor, første jeg tenkte da jeg så utsikten fra tunet var "OJ!" Er utrulig fint! Har selv bodd der i 10 år før jeg flyttet nordover i fjor Siter
Timmyjenta Skrevet 1. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2014 Er utrulig fint! Har selv bodd der i 10 år før jeg flyttet nordover i fjor Ja, jeg stortrives her! Gård i tillegg, får kjøre masse traktor(digger det! ) og fantastiske turområder og utemuligheter for hund. 1 Siter
Timmyjenta Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2014 Hei hei Heeei!! DET var døtte meg lenge siden!! Siter
Lillekrapyl Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Heeei! DET var døtte meg lenge siden! Ja, veldig lenge siden! Siter
Recommended Posts