Tabris Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Her er tråden for deres musikalske guilty pleasures. Sanger som dere innerst inne digger, men synes det er pinlig å fortelle til noen. Mitt første bidrag her er denne tredjeplassen fra Sverige i MGP 2011. Sangen er for meg den ultimate MGP-sangen - overfladisk, intetsigende tekst, kult sceneshow, pen sanger - og en sang som selv i all sin banale enkelhet er så fengende at det nesten er pinlig. Sangen er overfladisk, tåpelig og klisjefylt - og jeg digger den. Andre som tør dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Banana har samme rytme som sanget btw. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Banana har samme rytme som sanget btw. Haha, en av mine er Scooter - One! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg har ikke musikalske guilty plesures - film derimot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Banana har samme rytme som sanget btw. Nå hang jeg meg fullstendig opp i banana som danser til rytmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Banana har samme rytme som sanget btw. Scooter er jo dritkult! mvhsynesraveserdetmorsomsteiverdencaroline. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg vet - det er litt pinlig, men den er så himla trist liksom.... http://www.youtube.com/watch?v=5_03WVKArFI Og enda en sånn "hjerte&smerte"-sang... http://www.youtube.com/watch?v=BTJyRJSftR4&list=ALHTd1VmZQRNpYZBSuo3_hQT853YBstv7Q&index=9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingvildoline Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Miley Cyrus generelt. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Synes nesten ikke det teller med pop- og hitsanger som var in i sin tid - alle likte dem jo da. (I can do worse!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Miley Cyrus generelt. Enig! Og One direction... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg blir som en hypnotisert undulat av disse 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Burde jeg vært flau? Jepp absolutt! Men er jeg det? Nei Jeg får skrive det da siden jeg ikke klarer å ta youtubeklippeoglimevarianten - Natasha fra Moskva med Ole Ivars. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er hodestups forelsket i westlife. Jeg har alltid vært det, er det og kommer nok alltid til å være det. Samma hvilken sang, jeg elsker de alle. Men kanskje spesielt denne: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Nå snakker vi, @Lola Pagola. Husker disse fra min barndom, blir rent nostalgisk her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg blir som en hypnotisert undulat av disse It's like a car crash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 blir i så godt humør 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Backstreet Boys. Herlighet. Blir nesten like glad av å høre de nå som da jeg var yngre. Neida.. Men jeg skriker ikke og ringer ikke vennene mine når jeg hører de på radioen nå lengre da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 It's like a car crash som skjer om og om og om igjen! Det er som et dop jeg bare må fortsette med når jeg først begynner. Så nå er jeg på kjøret igjen... Det samme gjelder denne.... herregud så mange timer jeg må ha sett på denne (men ikke en guilty pleasure da, siden jeg ikke føler skam overhodet.) Men denne kvalifiserer definitivt som en guilty pleasure http://www.youtube.com/watch?v=BiPb7CQb7aM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Også må jeg jo trø til med denne. De fleste likte denne i to uker - jeg liker den enda. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er hodestups forelsket i westlife. Jeg har alltid vært det, er det og kommer nok alltid til å være det. Samma hvilken sang, jeg elsker de alle. Men kanskje spesielt denne: Det er jeg også...... i en alder av snart 35..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Det er jeg også... i en alder av snart 35.... Jeg er 23 og vokste opp med de gutta, så jeg har i alle fall en unnskyldning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 http://youtu.be/Qz6ik2F11h4 Pegasus- en norsk gruppe.... Har flere cd'er med dem og er generelt litt glad i den musikk Det er det mange som ikke vet, jeg deler ikke de videoen på Facebook engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Justin Bieber - As long as you love me.. Og jeg er 30 år Har faktisk hørt så mye på den at jeg er litt lei. Btw. jeg digger Scooter, og min store drøm gikk i oppfyllelse da jeg fikk se han på konsert i forrige fjor. Og jeg skammer meg ikke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er hodestups forelsket i westlife. Jeg har alltid vært det, er det og kommer nok alltid til å være det. Samma hvilken sang, jeg elsker de alle. Men kanskje spesielt denne: Westlife Det er barndomsbandet mitt! Elsker dem mer enn noe annet! Fantastisk band! De er jo liksom det beste boybandet som har vært Skjønner ikke hvorfor du synes det er flau, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts