Gå til innhold
Hundesonen.no

Guilty pleasures


Tabris
 Share

Recommended Posts

Det jeg digger av musikk, det digger jeg med hele meg. Det innebærer at jeg ikke skjemmes av noen av dem :ahappy: Jeg hører på alt fra Pelle politibil til leningrad cowboys, samme hvem som er rundt meg. Tror andre plages mer enn jeg gjør :D

Man skal ikke skamme seg over sin musikk :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Også må jeg jo trø til med denne. De fleste likte denne i to uker - jeg liker den enda.

samfunnet forteller meg at det er en guilty pleasure. caroline vil bare reise seg opp og danse. :D

Jeg blir som en hypnotisert undulat av disse

Westlife :wub:

Det er barndomsbandet mitt! Elsker dem mer enn noe annet! Fantastisk band! De er jo liksom det beste boybandet som har vært :wub:

Skjønner ikke hvorfor du synes det er flau, jeg! :D

Liker dem fortsatt jeg, selv om de ikke driver på lenger.... :icon_redface: Men ja, de var det beste boybandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Westlife :wub:

Det er barndomsbandet mitt! Elsker dem mer enn noe annet! Fantastisk band! De er jo liksom det beste boybandet som har vært :wub:

Skjønner ikke hvorfor du synes det er flau, jeg! :D

Faktisk så har du rett, for flau er jeg sjeldent. Så kanskje passer det ikke så godt inn her :lol: Husker jeg tviholdt på westlife gjennom hele ungdomsskolen uansett hvor mange som sa stygge ting. Hyggelig med flere som er så glade i westlife :D

Må forøvrig hive på min andre westlife-favoritt. Denne sangen gir meg alltid gåsehud.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score for raising kids in the spirit of the 90s! :D

Hun har jo gått glipp av så mye bra :lol:

Vel, når vi først snakker om boyband så digger jeg den sangen her. Det ER flaut :D

(Det er forøvrig fordi sangen er ufattelig fin. Men myemyemye finere fremført av Boyce Avenue: http://www.youtube.com/watch?v=K0czg_TQAcA)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cotton Eye Joe er superkul - og Wuthering Heights er da nydelig. Ingen guilty pleasure, det. :wub:

Når du er en skallet mann på 1.93 med sporadisk skjeggvekst og henger i death metal - miljøet, så er Kate Bush definitivt en guilty pleasure :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samfunnet forteller meg at det er en guilty pleasure. caroline vil bare reise seg opp og danse.

:D :D

samfunnet forteller meg at det er en guilty pleasure. caroline vil bare reise seg opp og danse.

:D :D

Jeg tenkte at jeg ikke har noen guilty pleasures. Men denne er jo kul :) Og så "wish you were here" :wub: (fjortis fylle-låta, liksom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som skjer om og om og om igjen! Det er som et dop jeg bare må fortsette med når jeg først begynner. Så nå er jeg på kjøret igjen...

Det samme gjelder denne.... herregud så mange timer jeg må ha sett på denne :lol:

(men ikke en guilty pleasure da, siden jeg ikke føler skam overhodet.)

Men denne kvalifiserer definitivt som en guilty pleasure

http://www.youtube.com/watch?v=BiPb7CQb7aM

Hahaha, stemmer!

Hallo, Grandiosa sine sanger er jo bare helt fantastiske da! :P

Her er mine guilty pleasures:

http://m.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k

http://m.youtube.com/watch?v=JZpxaiNV_sM

http://m.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? :P Tror den klisjeen har gått meg hus forbi altså, men kan godt hende!

Kanskje vanligere på Vestlandet? :P

Kjenner hvertfall to litt rocka typer som hører på Kate Bush :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være klisjé selv om ingen snakker om den, kanskje? I så fall er det jo ikke deg gutta forteller dette låtvalget om ;)

Kan godt stemme det, altså. Om det er en "kjent" klisjè så ville ikke det overrasket meg heller, all den tid hjernen min ikke tar opp ting "alle vet". F.eks visste jeg ikke at kjøretøy med manuelt gir måtte stå i fri for å starte før jeg hadde hatt mopedlappen i tre - fire måneder. Med en moped med manuelt gir, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Harry technosanger litt flaut å like, så har ikke disse på min spilleliste som jeg deler med andre på jobb. :lol: En annen ting om man bruker de til fest såklart.

Noen husker kanskje den som "alle" ungdommer en gang i tiden kalte "pulesangen"? Det jeg søkte på nå også for å finne den igjen, haha, kommer i mange versjoner:

Og et annet eksempel (like harry musikkvideo forøvrig):

http://youtube.com/watch?v=3vFh5nSrFTs

Også var jo Basshunter - Boten Anna såklart en hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://youtu.be/p-RRXHG00GY

Jeg var 10 år og febersyk den gangen de vant, og den sangen gjorde dagen så mye bedre :ahappy: Det gjør det fortsatt, jeg smiler fortsatt hver gang jeg hører den :lol: Og jeg gauler selvsagt med for full hals *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange Eurovision sanger som kommer innunder guilty pleasures ja :P

Er en stund siden jeg har hørt på det nå, men jeg er ganske glad i gamle swing og storband sanger og blir mo i knærne av Robbie William "Live in Royal Albert Hall" ;)

http://m.youtube.com/watch?v=Ec9DkmbhgDk&feature=plpp&list=PL9315C285F8C357C2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hva jeg hører er hemmelig på Spotify er fordi en gang i blant.. Så kjører jeg på med Justin Bieber - Baby ._. Jeg kan ikke fordra JB, men av en eller annen grunn trenger jeg å gaule sammen med den sangen fra tid til annen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så har du rett, for flau er jeg sjeldent. Så kanskje passer det ikke så godt inn her :lol: Husker jeg tviholdt på westlife gjennom hele ungdomsskolen uansett hvor mange som sa stygge ting. Hyggelig med flere som er så glade i westlife :D

Må forøvrig hive på min andre westlife-favoritt. Denne sangen gir meg alltid gåsehud.

Åååååååååååååååå!!! Det er en av mine desidert største favoritter! Den er nyyyyydelig! :wub:

Elsker også Maybe Tomorrow (får ikke limt inn pga teit telefon :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi får valp i sommer av rasen Bichon Havanais, har erfaring med hund fra før, men da av annen rase. Vi har dog et barn på 2 år, som er forholdsvis vandt med hunder av alle størrelser men vi har ikke eid hund selv etter vi fikk barn. Hva er dine tips i forhold til overgangen? Vi har hilst på valpen og barnet vårt snakker mye om hunden, vil se bilder og videoer. H*n er generelt rolig av seg, og de vil jo naturligvis ikke oppholde seg alene sammen (uavhengig valp eller voksen). Men er jo bekymret for at valpen skal bli redd av eksempelvis lek/gråt o.l - ting som en egentlig ikke kan unngå med et lite barn. Samboer er ikke bekymret og mener det vil gå veldig fint, men hva er deres erfaring? Og hva er det vi bør være mest obs på for at begge to skal føle seg trygge? Tenker da spesielt på valpen og at han skal føle seg trygg rundt barnet. Kan legge til at valpen vokser opp med barnefamilie, hvor barna er mellom fem og ti år gamle. Så den er vandt til barn, så det er nok en fordel vil jeg tro
    • Berges Hundeassistanse (Kristiansands-området). https://www.hundeassistanse.no/
    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...