Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Han måtte bare være sikker på at alle så på jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Vil ikke at pomeranian eller puddel skal vinne, det er så standard........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 ALLE er fantastiske!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hmmm..... Jeg registrerer at dommerne og jeg stort sett har motsatt smak når det kommer til haler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvorfor løper de med børste i ringen? Pelsen kan da umulig bli så rufsete etter en runde i ringen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottis, IW og puddel. Mine favoritter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ja, rottisen er lekker altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg ELSKER samojeden og det er en rase jeg egentlig er likegyldig til. Så herlig sjarm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottisen er fin ... faktisk så synes jeg lineupen i år er innmari bra. ........ bedre enn på mange år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Samojeden ser litt trøtt ut rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottisen var lekker! Ikke en rase som jeg vanligvis ser to ganger på, men denne likte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Enig med @Belgerpia ! Bra lineup!! Lekker fox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Go rottis og samojed!! Edit: Men noe sier med poodledoodle'n vinner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvordan får man en hund så.....HVIT? Ikke et eneste misfarget hårstrå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ja samojeden viste seg bedre i gruppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ulvehund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hmmm.... slipp den stakkars terrieren ned på gulvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Første gang jeg ikke kommer til å bli skuffet uanset hvem som vinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvorfor løper de med børste i ringen? Pelsen kan da umulig bli så rufsete etter en runde i ringen? Det er en nervøs greie for noen handlere faktils du ser det spesielt hos noen handlere før de skal i ringen. De børster og børster og børster og børster. Også tar de den med k ringen og børster mer. Noe. Tygger tyggis andre børster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Det er en nervøs greie for noen handlere faktils du ser det spesielt hos noen handlere før de skal i ringen. De børster og børster og børster og børster. Også tar de den med k ringen og børster mer. Noe. Tygger tyggis andre børster Haha! Måtte nesten være noe sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hmmm.... slipp den stakkars terrieren ned på gulvet Helt enig! Den fikk ikke vist seg optimalt i det hele tatt. IW var lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ihh.. Terrieren så ikke så komfortabel ut på bordet.. Men jeg må si at BIS deltagerne ser bra ut! Men noen av hundene er dog trøtte kanskje? Mange mangler kanskje litt sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Lekre storpuddelen Og siden dere er så mange som ikke syns den bør vinne, så håper jeg VIRKELIG at den gjør det Utover det, så er det så mye bra hunder i denne finalen at det er nesten ett fett, altså.. Bra kvalitet på hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Puddelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Den puddelen er dritlekker altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts