Debbie Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Porcelaine VAKKER VAKKER RASE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 ShibaDigger at eksempelhunden din skal bli pappa til knertisbabyene! Jeg glemte forøvrig å ta med shikoku sjøl. By far den absolutt vakreste hunderasen i hele verden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Omg! Jeg glemte langhårsbelger! Klarer ikke bestemme meg om hvilken av fargevariantene som er finest. Kanskje en litt mørk terv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Lett! Engelsk setter er den vakreste rasen jeg vet om 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Kun basert på utseende er det gruppe 5, spisshunder som er vakrest i min verden; finsk lapphund, shiba, samojed, eurasier. Alle sammen. Vakreste hundene. Men hjertet mitt hopper et ekstra hopp når jeg ser en irsk ulvehund, en corgi eller en bull terrier, de er også vakre vakre dyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Digger at eksempelhunden din skal bli pappa til knertisbabyene! Han er fin jo Men det er den kommende kjæresten hans også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 @Khela - åh, den jamten og den karelske bjørnehunden var nydelige! Hin dagen gikk jeg forbi en salt og pepper riesen som åpenbart var nytrimmet og nyfrisert. Det var staselig! Første gang jeg har sett en s&p riesen live 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Dere må jo legge inn bilder!! :-)Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Den desidert peneste hunderasen er en kupert (politisk ukorrekt her også), black&tan dobermann. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Henger meg på den politisk ukorrekte bølgen. En flott dobermann er noe av det vakreste! APBT - spesielt blå eller sorte Amstaff Jeg har også et svakt punkt for sorte CCs og også sorte CCPP Kan ikke nekte for at jeg er svak for beaglene helder. Og DET blikket du kan få fra dem. Og en vakker Saarloos... Må være rent trollsk å eie noe slikt. Liker også godt en del huskyer. Collie <3 Gjør som noen andre her gjorde, låner bilder av @ og håper det er greit! Mantel/Boston GD, eller blå. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Glemte! - Fransk bulldog - Shiba Og ingenting er jo finere enn et trivelig whipsefjes som ønsker god morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 En pen dobermann er flott å se på! Synes min Bonita er noe av det flotteste jeg har sett, ihvertfall av tispene Enkel og ukomplisert hund, bortsett fra at hun var veldig rar 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 @Khela - åh, den jamten og den karelske bjørnehunden var nydelige! Hin dagen gikk jeg forbi en salt og pepper riesen som åpenbart var nytrimmet og nyfrisert. Det var staselig! Første gang jeg har sett en s&p riesen live Jah, de er lekre! Karelen til naboen var stikk motsatt av rasestandard mtp gemytt, elsket barn og var opptatt av mennesker og eide knapt jaktinstinkt. Han var så fin og god. Han naboen var også rektoren vår på barneskolen, så han hadde med karelen sin på skolen ganske ofte slik at vi barna kunne kosemose. Jämten er ganske lik hannen vi hadde også Liker dem best ganske mørke da, slik som Birken vår var eller litt mørkere. Birk: Mira, ikke akkurat så ille hun heller (men litt for stram hale): 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Ooohhh På toppen troner Schæfer, langhår - Amerikansk Pittbullterrier - Dogo Argentino - Dogo Canario - Staffordshire Bullterrier - Amerikansk Staffordshireterrier Liker disse bola, muskelbunt hundene. Pene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELH Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Den vakreste rasen jeg vet om er afghansk mynde. Belgisk fårehund er en god nr 2.Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Glemte to! Har falt hodestups for Chodsky Pes utseende messig! Langhårete mini schäfer liksom! Og Dalmatiner. Fiiiine er de altså. Låner bilder av @Lola Pagola Siden Casper er en av de fineste jeg vet om. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Nahaaaw @Rocket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Langhåret vorsteh Verdens beste hund, så vakker, elsker lynne, mentalitet, væremåte og alt! Det var bare den ekstreme mosjonen.. Og jakt! Det passer ikke inn i hverdagen (vokste opp med en, og han var verdens beste!!) Kooikerhund Vakker!! Litt fuglehund-utseende bare uten all jaktinstiktet! Den fine lille brukshunden! (Har i skrivende stund en liten slik en sovende i senga, hehe..) Malinois En vakker funksjonell maskin! Håper det blir en slik en på oss om noen år! Topp tre vakre hunder for meg! :-) (både realistiske raser og drømme rase) Bilder lånt fra google! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Entlebucher Pit Alapaha blue blood bulldog Bonemouth shar pei Retromops Lapsk vallhund Podenco Azawakh Australsk terrier Foxterrier Berger picard Gigasnuser Oi det ble mange, tror jeg gir meg jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Jah, ehh HALLO liksom. Hvordan kunne jeg glemme disse.. Akita SPESIELT tora-ge Shiba Black and tan er favoritten Hokkaido Shikoku Kishu Kai ken Jepp, jeg har en ting for de japanske rasene Tror jeg har sett for mye på Ginga Nagareboshi Gin og Ginga Densetsu Weed Alle de japanske spisshundrasene, både kjente og ukjente - men ikke japaneren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Litt Galgo til Liten bartegalgo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Alle de japanske spisshundrasene, både kjente og ukjente - men ikke japaneren? Spisshunden er ikke en av nasjonalrasene, men VELDIG vakker den også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Kun basert på utseende så eier jeg topp to: Shiba og akita Andre favoritter er: Shikoku Hokkaido Kai Sarloos Puli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Saluki Whippet Husky Pointer RR Vorsteh Collie langhår blue Merle les: Lyra til @ Bedlington Terrier Faraohund Enkelte maller Tervueren Groenendael Laekenois Pyrineisk gjeterhund face rase Og etter hvert har Shiba sneket seg inn.. Burde kanskje si Puli, men de er litt for hårete for min smak riktig enda Jeg liker å se konturene av en hund i det minste.. Edit: glemte noen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Innlegget mitt med bilder og alt forsvant Kort oppsummert: schæfer siberian husky sarloos wolfdog tjekkoslovakisk ulvehund malanois Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts