Monikawt Skrevet 22. Juni 2016 Rapporter Skrevet 22. Juni 2016 18 timer siden, Anette skrev: Nå i helgen er vi stengt lørdag (høyst sannsynelig) og søndag pga stevne og kurs. Vet ikke når på døgnet du tenkte men jeg er hjemme fra kurs i 5-6 tiden evnt Turkis uten rosa kant har jeg bare i M, L og SX. Jeg mener han skal ha SL eller S. Har du andre farger i størrelsen hans? Evt hvilke? blir utpå ettermiddagen en gang tenker jeg, litt usikker når. Skal til nannestad å massere et par hunder klokka 2 Siter
Anette Skrevet 29. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 30% på hele butikken da vi er 2 år idag! Tilbudene i fysiske butikken gjelder imorgen torsdag også 5 Siter
simira Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 Kan jeg bestille i dag og hente i butikken neste onsdag? Skal bare ha godbiter, så sparer ikke så mye når frakten kommer på. Siter
Monikawt Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 2 timer siden, Anette skrev: 30% på hele butikken da vi er 2 år idag! Tilbudene i fysiske butikken gjelder imorgen torsdag også Har dere Dr. Clauders puppy våtfor? Siter
Anette Skrevet 29. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 12 minutter siden, simira skrev: Kan jeg bestille i dag og hente i butikken neste onsdag? Skal bare ha godbiter, så sparer ikke så mye når frakten kommer på. send meg en bestilling, godbitene flyr ut Siter
Anette Skrevet 29. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 Akkurat nå, Monikawt skrev: Har dere Dr. Clauders puppy våtfor? ja, i butikken har vi junior boksmat i stor og liten størrelse Siter
simira Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 3 minutter siden, Anette skrev: send meg en bestilling, godbitene flyr ut Ikke så farlig, tar det på onsdag tror jeg. Håper dere har noe igjen da. Siter
Monikawt Skrevet 30. Juni 2016 Rapporter Skrevet 30. Juni 2016 13 timer siden, Anette skrev: ja, i butikken har vi junior boksmat i stor og liten størrelse Supert, kanskje jeg kjører oppom en dag Siter
AnnChristin Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Når kommer silvershadene inn igjen? Den er vel så stor at den må hentes på posten? Evt hvor har dere butikk igjen? Samboeren er j i oslo hver dag! Siter
Anette Skrevet 3. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 1 time siden, AnnChristin skrev: Når kommer silvershadene inn igjen? Den er vel så stor at den må hentes på posten? Evt hvor har dere butikk igjen? Samboeren er j i oslo hver dag! vi vet ikke helt, de er i posten og posten fra utlandet er ikke kjapt. Må hentes på posten ja, butikken vår ligger på Dal - rett ved letohallen Siter
Symra&Pippin Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Jeg har hatt så mye glede av den Silvershaden jeg kjøpte! Luftig og svalt i bilen når vinduene er åpne og Silvershaden dekker det meste av bilen. Veldig effektiv! (Men man må selvfølgelig sjekke med jevne mellomrom for sikkerhets skyld). Siter
AnnChristin Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 2 timer siden, Anette skrev: vi vet ikke helt, de er i posten og posten fra utlandet er ikke kjapt. Må hentes på posten ja, butikken vår ligger på Dal - rett ved letohallen Så langt nord er han aldri Da venter jeg spent på at den kommer i posten. Skal ikke på utstilling før første helga i august så håper den er kommet før da da Siter
Ganzie Skrevet 4. Juli 2016 Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 Lette etter dere på Leangen på lørdag, er jeg blind eller var dere ikke der? Hadde gledet meg til å gå på et skikkelig leke- og godisbonanza Siter
Anette Skrevet 4. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 Akkurat nå, Ganzie skrev: Lette etter dere på Leangen på lørdag, er jeg blind eller var dere ikke der? Hadde gledet meg til å gå på et skikkelig leke- og godisbonanza Dessverre ble det litt sykdom som satte en stopper for at vi kom vi lover å bedre oss og prøve igjen neste år evnt tips om større stevner i trøndelag Siter
Ganzie Skrevet 4. Juli 2016 Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 2 timer siden, Anette skrev: Dessverre ble det litt sykdom som satte en stopper for at vi kom vi lover å bedre oss og prøve igjen neste år evnt tips om større stevner i trøndelag Uff da nytt forsøk neste år Siter
Anette Skrevet 4. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 Hvor lenge er dere åpen på onsdag? 18, evnt ring om du kommer Sent skal trene rally men mannen er ofte der litt senere. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
AnnChristin Skrevet 14. Juli 2016 Rapporter Skrevet 14. Juli 2016 Tror du silver shadene kommer før første helga i august? Siter
Anette Skrevet 14. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2016 2 timer siden, AnnChristin skrev: Tror du silver shadene kommer før første helga i august? Jeg venter fortsatt på at den kommer seg ut av landet den er i, pakken ble borte og de produserer nye og sender Siter
AnnChristin Skrevet 14. Juli 2016 Rapporter Skrevet 14. Juli 2016 10 timer siden, Anette skrev: Jeg venter fortsatt på at den kommer seg ut av landet den er i, pakken ble borte og de produserer nye og sender Å nei, så kjedelig! Men det går bra Vi trenger jo ikke enda Siter
Paranomia Skrevet 24. Juli 2016 Rapporter Skrevet 24. Juli 2016 Mulig jeg er treg i oppfattelsen, men har dere sluttet med VetBed? Siter
Anette Skrevet 24. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2016 6 timer siden, Paranomia skrev: Mulig jeg er treg i oppfattelsen, men har dere sluttet med VetBed? neida, bare forsvunnet fra nettbutikken skal rette opp i det og telle over antallet imorgen Siter
Paranomia Skrevet 24. Juli 2016 Rapporter Skrevet 24. Juli 2016 58 minutter siden, Anette skrev: neida, bare forsvunnet fra nettbutikken skal rette opp i det og telle over antallet imorgen Åh, puh Siter
Paranomia Skrevet 25. Juli 2016 Rapporter Skrevet 25. Juli 2016 Får dere inn/kan dere bestille inn flere farger? Siter
AnnChristin Skrevet 29. Juli 2016 Rapporter Skrevet 29. Juli 2016 Noen oppdatering på silvershadene? Siter
Recommended Posts