Frida og fuglehundene Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Har du saueskinnsleker i turkis? Altså, ikke lyseblå, men mer havgrønn? Er nøye på det serru Eller kanskje vi bare skal bestille en lilla til, hehe Siter
Guest lijenta Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Når jeg får greie på hvilken dag sønnen skal flytte på og det ikke blir søndag så kan jeg hjelpe ned nedpakking Tenkte å stikke bort og se på søndagen alikevell Siter
Siljesen Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 @AnetteN jeg trenger noen tyggesaker, skulle gjerne hatt de flate spiserørene, vet du når ca dere får de inn igjen? de er noe av det Ecko liker best Siter
Anette Skrevet 11. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2015 @AnetteN jeg trenger noen tyggesaker, skulle gjerne hatt de flate spiserørene, vet du når ca dere får de inn igjen? de er noe av det Ecko liker best Vi fikk 10 kg som skal pakkes om nå ganske straks, har også masse mer nytt som kommer av snacks. Okse lunger, hjerter osv. Lunger var en megahit her! Takk til alle som vil hjelpe men jeg får det desverre ikke til å gå opp for det neste år skal ikke alle hjelperne mine være i utlandet @ hmm... turkis.. nei 1 Siter
simira Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Jeg finner fortsatt ikke de supergrip-linene i nettbutikken... bare jeg som er dårlig til å lete? Siter
Siljesen Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Vi fikk 10 kg som skal pakkes om nå ganske straks, har også masse mer nytt som kommer av snacks. Okse lunger, hjerter osv. Lunger var en megahit her! Supert! Da blir det tyggepåfyll etterhvert Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Jeg vet jeg er vrang 1 Siter
Pringlen Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Men... Når er butikken deres egentlig åpen? For jeg tenkte å ta en tur innom, men finner ikke tider Siter
Anette Skrevet 11. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2015 Men... Når er butikken deres egentlig åpen? For jeg tenkte å ta en tur innom, men finner ikke tider 13-18 hverdager og 11-15 lørdag Jeg får kanskje prøve å få tidene bedre på websiden! Jeg finner fortsatt ikke de supergrip-linene i nettbutikken... bare jeg som er dårlig til å lete? Fått lagt de ut nå, og oppdaterer lager helt imorgen. Falt og skadet meg her om dagen så det ble litt amputert. Jeg vet jeg er vrang Jeg skal spørre Canada mannen pent Nå har vi bestilt inn masse kule nyheter fra chuck it som kommer i slutten av september. Gleder oss massivt! 3 Siter
Anette Skrevet 12. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2015 Jeg finner fortsatt ikke de supergrip-linene i nettbutikken... bare jeg som er dårlig til å lete? huff, beklager! http://www.canider.no/products/supergrip-kobbel23,5,10 meter. Korrekt lagerantall blir rett over 13. har noen flere farger. http://www.canider.no/products/supergrip-kobbelkobbel på 2 meter Siter
Debbie Skrevet 12. August 2015 Rapporter Skrevet 12. August 2015 Så på FB siden(kanskje din private) om leke med regnbuefarge- det har jeg lyst på- er det en mulighet? Og så lurer jeg på om det er mulig å få en liten nettingbaseball med langt tau? Siter
Anette Skrevet 12. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2015 Så på FB siden(kanskje din private) om leke med regnbuefarge- det har jeg lyst på- er det en mulighet? Og så lurer jeg på om det er mulig å få en liten nettingbaseball med langt tau? Akkurat nå er vi tomme for regnbuefargede, men håper jeg får fler i pakken som kommer. nettingbaseball med langt tau, ja hvor langt? ke-hu power er jo en slik en bl.annet Siter
Debbie Skrevet 13. August 2015 Rapporter Skrevet 13. August 2015 Då får jeg vente til du får inn igjen:) Og ang ballen jeg fant en løsning:) Siter
Siri Skrevet 13. August 2015 Rapporter Skrevet 13. August 2015 Uuuups.... der var jeg litt lett på tastaturet gitt... Gleder meg til pakke i posten Siter
Siljesen Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Vi fikk 10 kg som skal pakkes om nå ganske straks, har også masse mer nytt som kommer av snacks. Okse lunger, hjerter osv. Lunger var en megahit her! Lurte på om det er mulig å bestille noen flate spiserør så jeg rekker å få det før høsteferien 2. september? Helt greit om det ikke gjør det altså, vet dere er travle så virkelig ikke meningen å mase. Om det ikke går finner jeg en plan B og så bestiller jeg fra dere senere i høst. Siter
Monica123 Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Kommer også i masse nye kule farger! Camo, turkis,og mange kombinasjoner vi ikke har hatt før. Så denne pakka blir kul! Ohhh gleder meg Havner de i nettbutikken? Trur jeg må komme innom standen deres på EDS eller i butikken deres Siter
Anette Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2015 Lurte på om det er mulig å bestille noen flate spiserør så jeg rekker å få det før høsteferien 2. september? Helt greit om det ikke gjør det altså, vet dere er travle så virkelig ikke meningen å mase. Om det ikke går finner jeg en plan B og så bestiller jeg fra dere senere i høst. Jeg skal sette noen slaver til pakking av de i dag så kommer de seg ut i nettbutikken. Bring bruker 2-3 dager opp til deg Ohhh gleder meg Havner de i nettbutikken? Trur jeg må komme innom standen deres på EDS eller i butikken deres Ja de gjør det på sikt men desverre får vi de ikke før Eds de er overarbeidet og ordren min blir ikke behandlet før etter Eds. Kjempe nedtur! Vi har dog noen leker som aldri har vært i Norge som kommer på fly nå 2 Siter
Justisia Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Når får dere inn Silver Shade igjen? Og hva er prisen på de to største? Siter
roxie88 Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 @AnetteN finnes det Ke-Hu jordklode med ball i str S? Eller finnes de bare i M? Siter
Anette Skrevet 27. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2015 Når får dere inn Silver Shade igjen? Og hva er prisen på de to største? Vi har fått inn nå ja, har bare ventet på de som forhåndsbestilte kom og hentet sine men nå har ingen avhentet så da legger jeg de ut @AnetteN finnes det Ke-Hu jordklode med ball i str S? Eller finnes de bare i M? Ballen er small og medium på leka. Vi har masse ke-hu,tug-e-nuff og crash test toys leker på vei nå frem til EDS Siter
roxie88 Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Ballen er small og medium på leka. Mener du at dere har både med small og med medium på ke-hu leken? Finner bare med medium på nettbutikken men skulle gjerne hatt i small Siter
Anette Skrevet 27. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2015 Mener du at dere har både med small og med medium på ke-hu leken? Finner bare med medium på nettbutikken men skulle gjerne hatt i small Medium er small og large er medium Ke-hu har gjort størrelsene skeivt men medium har small jordklodeball Siter
roxie88 Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Medium er small og large er medium Ke-hu har gjort størrelsene skeivt men medium har small jordklodeball Åja sånn ja - måtte ha det inn med teskje jeg Haha men da forstår jeg Da får vi se om det ikke legges inn en bestilling iløpet av dagen Siter
minstemann Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Har dere fått inn TugAway-ringene? Det vil veldig gjerne jeg ha?? Siter
maysofie Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Hvor staut er JW Holee Molee kontra de vanlige Holee Roller? Klapp sa det, så var Keos største ball ødelagt Siter
Recommended Posts