Mud Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Da er dere tomme for alle fargene *rødme* A er litt mer "må ha" enn meg, jeg synes egentlig man like gjerne kan bruke et gammelt håndkle som hundeleke og kattemat som godbiter, men han satt ved siden av meg når jeg bestilte og jeg lot meg overtale litt for lett. Så da ble det en dyr affære *sukk* 3 Siter
Siri Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Da er dere tomme for alle fargene *rødme* A er litt mer "må ha" enn meg, jeg synes egentlig man like gjerne kan bruke et gammelt håndkle som hundeleke og kattemat som godbiter, men han satt ved siden av meg når jeg bestilte og jeg lot meg overtale litt for lett. Så da ble det en dyr affære *sukk* Den butikken er farlig, den, og veldig vond for lommeboka Siter
Mud Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Den butikken er farlig, den, og veldig vond for lommeboka Den sjappa burde kommet med advarsler og tilregnelighetstest før man får logget seg inn 4 Siter
Kaja Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Da er dere tomme for alle fargene *rødme* A er litt mer "må ha" enn meg, jeg synes egentlig man like gjerne kan bruke et gammelt håndkle som hundeleke og kattemat som godbiter, men han satt ved siden av meg når jeg bestilte og jeg lot meg overtale litt for lett. Så da ble det en dyr affære *sukk* Jeg digger sønnen din! Jeg tør ikke engang gå inn på hjemmesiden 1 Siter
Tuvane Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Er det noen planer om å ta inn klikkere? F. eks starmark sin deluxe klikker? *puppy eyes* Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Er det umulig å få tak i den turkise/lilla treningsveska, som i at den ikke produseres lenger? Eller er den "bare" utsolgt? Siter
Siri Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Den sjappa burde kommet med advarsler og tilregnelighetstest før man får logget seg inn Enig. Veldig enig.... 2 Siter
Anette Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Er det noen planer om å ta inn klikkere? F. eks starmark sin deluxe klikker? *puppy eyes* Kan få de inn iløpet av et par dager ;-) Er det umulig å få tak i den turkise/lilla treningsveska, som i at den ikke produseres lenger? Eller er den "bare" utsolgt? Jobber aktivt med å få tak i den (veldig svak for blå selv ;-)), så den kommer så fort som mulig! 2 Siter
Gro Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 I går, da jeg prøvde å bestemme meg for hva jeg skulle bestille, fikk jeg opp at det var gratis frakt. Men nå når jeg faktisk har bestemt meg og skal til å bestille, var det ikke det lenger... Var det en feil i går, eller hva? Veldig dumt jeg ikke bestilte da. Skal bare ha en liten pose med godbiter for å prøvesmake, men når det blir nesten dobbelt så dyrt med frakt er jeg ikke like sikker lenger. Edit: Nå så jeg kanskje hvorfor jeg er forvirret. Når jeg holder musa over kurven oppe til høyre, så handlekurven min "detter ned", står det gratis frakt. Men når jeg logger inn og skal sjekke ut, er det jo ikke det, uten å hente selv på stand hos dere. Helt forståelig altså, men litt misvisende Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Kan få de inn iløpet av et par dager ;-) Jobber aktivt med å få tak i den (veldig svak for blå selv ;-)), så den kommer så fort som mulig! Juhu! Da skal gutta og jeg ha en sånn Siter
Anette Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 I går, da jeg prøvde å bestemme meg for hva jeg skulle bestille, fikk jeg opp at det var gratis frakt. Men nå når jeg faktisk har bestemt meg og skal til å bestille, var det ikke det lenger... Var det en feil i går, eller hva? Veldig dumt jeg ikke bestilte da. Skal bare ha en liten pose med godbiter for å prøvesmake, men når det blir nesten dobbelt så dyrt med frakt er jeg ikke like sikker lenger. Edit: Nå så jeg kanskje hvorfor jeg er forvirret. Når jeg holder musa over kurven oppe til høyre, så handlekurven min "detter ned", står det gratis frakt. Men når jeg logger inn og skal sjekke ut, er det jo ikke det, uten å hente selv på stand hos dere. Helt forståelig altså, men litt misvisende Hei. Ser nå at det har blitt en feil i butikken og at alle som ikke er innlogget får hent på stand som standard frakt valg og ergo da gratis frakt opp, det er rettet opp i nå og den vil beregne på a post automatisk. Alle som logger inn vil nettbutikken huske det man sist brukte (f. Ex hent på stand). Beklager feilen! Takk for at du sa ifra :-) 2 Siter
Enits Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Får du inn de veskene til bsbk? Siter
Anette Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Får du inn de veskene til bsbk? Regner med at de kommer iløpet av uken :-) Siter
Enits Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Regner med at de kommer iløpet av uken :-) Da vil jeg ha en Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Gjelder det den turkise også? Rekker vi å få en til vi skal på kurs om to uker? Eller vet du ikke hvor lang tid det kan ta før du får inn de? Beklager maset, hehe Falt bare så for fargekombinasjonen Siter
Anette Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Gjelder det den turkise også? Rekker vi å få en til vi skal på kurs om to uker? Eller vet du ikke hvor lang tid det kan ta før du får inn de? Beklager maset, hehe Falt bare så for fargekombinasjonen Turkis fikk jeg ikke bestilt. Har sendt mail og spurt når de forventer å få den inn. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Ok! Da er jeg med Siter
FlippogRime Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Her falt leikene virkeleg i smak Holder hardt å ikkje bestille meir 6 Siter
Symra&Pippin Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Her falt leikene virkeleg i smak Holder hardt å ikkje bestille meir 2 Siter
Guest bikkje1 Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Får dere inn zero dc multi-selen i svart, str SL? Siter
Anette Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Får dere inn zero dc multi-selen i svart, str SL? Hel svart har vi ikke inne men kan få inn senere Siter
Guest bikkje1 Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Hel svart har vi ikke inne men kan få inn senere Oki. Siter
Anette Skrevet 26. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2014 Desverre kommer ikke Canider til BSBK i helgen. Som plaster på såret får alle 10% på alle kjøp gjennomført i helgen i nettbutikken ved bruk av koden HELG. Alle som besøker vår stand på LP/AG stevne hos Indre Østfold vil få samme rabatt der! God helg! 1 Siter
Enits Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Desverre kommer ikke Canider til BSBK i helgen. Som plaster på såret får alle 10% på alle kjøp gjennomført i helgen i nettbutikken ved bruk av koden HELG. Alle som besøker vår stand på LP/AG stevne hos Indre Østfold vil få samme rabatt der! God helg! Må inn å se om det er mer jeg vil ha da Haha Siter
Anette Skrevet 26. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2014 Må inn å se om det er mer jeg vil ha da Haha ja du har en "liten" pakke som står klar her, kan fylle på mer jeg 1 Siter
Recommended Posts