Elisabeth00 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 To stk som er er veldig fornøyde med frisbee :) 2 Siter
Margrete Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 OMG, jeg vil ha leker!! Nope fornuften din (jeg) sier: nei du trenger ikke det! Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Nope fornuften din (jeg) sier: nei du trenger ikke det! Kan du sende fornuft til meg? (Tviler på at Anette vil at du skal sende det men ) Siter
Margrete Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 (endret) Kan du sende fornuft til meg? (Tviler på at Anette vil at du skal sende det men ) Jeg har ikke samme makt over deg, som over @Tuvane *ond latter* Du trenger helt sikkert ikke noen flere leker du heller, samtidig så kjenner jeg at de små bare MÅ ha slike baller som knaser når man tygger på de. slik må de ha: Nei, @Tuvane du har 1,5 hund, ikke 7 små + 3 store Endret 6. September 2014 av Margrete 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Jeg har ikke samme makt over deg, som over @Tuvane *ond latter* Du trenger helt sikkert ikke noen flere leker du heller, samtidig så kjenner jeg at de små bare MÅ ha slike baller som knaser når man tygger på de. ...og en jolly ball og en kampleke til bare pga den var grønn og rosa. Siter
Margrete Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 ...og en jolly ball og en kampleke til bare pga den var grønn og rosa. De har sikkert ikke noen leker så: JAAAAAAAAAAA klart kelpie mini mafia'n trenger det! Jeg er en veldig dårlig fornuft ... Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 De har sikkert ikke noen leker så: JAAAAAAAAAAA klart kelpie mini mafia'n trenger det! Jeg er en veldig dårlig fornuft ... Siter
Siri Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Jeg er så svak, så svak... 5 Siter
Tuvane Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Jeg har ikke samme makt over deg, som over @Tuvane *ond latter* Du trenger helt sikkert ikke noen flere leker du heller, samtidig så kjenner jeg at de små bare MÅ ha slike baller som knaser når man tygger på de. slik må de ha: Nei, @Tuvane du har 1,5 hund, ikke 7 små + 3 store Hmmm, vurderer om hun skal ta med godbiter til Nix i morgen. Siter
Margrete Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Hmmm, vurderer om hun skal ta med godbiter til Nix i morgen. Kjøp da!!! Siter
Anette Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Dere er da søte damer Idag har vi vært på OODK og folk har gått leke-amokk, så jeg har sittet med macen for å holde tritt med lagerstatus på nett 4 Siter
Anette Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Treningsvesker i rosa, orange og turkis/rød http://www.canider.no/utstyr/268-treningsveske.html 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Å, slik har jeg lyst på, men jeg vil ikke ha noen av fargekombinasjonene, hehe 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Rosa treningsveske!! Pris? Siter
Cavalierflat Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Klarte å trykke på linken og sjekke prisen selv jeg Da har jeg bestilt rosaaa Siter
Debbie Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Den bagen var skikkelig lekker, da trenger en jo bare rosa treningsvest... og rosa kjegler og..........Damn nå er jeg på shoppekjøret igjen 3 Siter
Anette Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Rosa treningsveske!! Pris? 179 Nå er alle rosa solgt men det er bestilt inn flere, samt en fargekombo til 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 179 Nå er alle rosa solgt men det er bestilt inn flere, samt en fargekombo til Solgt etter at jeg bestilte? (Heter Juliane) eller solgt før det? Siter
Anette Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Solgt etter at jeg bestilte? (Heter Juliane) eller solgt før det? Neida ;-) alle bestillinger er med :-) de er pakket og gjort klare nå. 3 Siter
Cavalierflat Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Neida ;-) alle bestillinger er med :-) de er pakket og gjort klare nå. Hurra! Siter
Guest janson Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Hvilken fargekombo venter du? Har allerede den i orange og har vært kjempefornøyd så langt. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Finnes de i feks mørk lilla? Siter
Anette Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Hvilken fargekombo venter du? Har allerede den i orange og har vært kjempefornøyd så langt. Sent from my iPhone using Tapatalk Denne Finnes de i feks mørk lilla? Det kommer også denne fargen men den har vært utsolgt i lange tider og jeg har ikke fått tak i den enda 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Ååååååå turkis! Det er jo fargen vår! Siter
Recommended Posts