Gå til innhold
Hundesonen.no

OL 2014 skravletråd


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Når man er nordmann som bor i Sverige må jeg si hele "sverige er så dårlige tapere"-greia er enda mer tåpelig enn før.

At VG gidder å smelle opp øverst på forsiden "slik reagerte svenskene"...det er så innmari barnslig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er nordmann som bor i Sverige må jeg si hele "sverige er så dårlige tapere"-greia er enda mer tåpelig enn før.

At VG gidder å smelle opp øverst på forsiden "slik reagerte svenskene"...det er så innmari barnslig :P

Det er jo noe av moroa :lol: å gni det inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!! Ikke værst åpning på OL :D

Utrolig sterkt av Bjørndalen! Det må jeg innrømme jeg ikke hadde trodd. Håper også Emil gjenfinner formen.

Utfor i morgen blir kjempespennende. Håper ingen skader seg stygt, når det er snakk om så store hopp :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt frekk og spør uten å ha lest igjennom tråden. :-P

Noen av curlingkampene blir ikke vist direkte på tv2-kanalene jeg har. De vises direkte på tv2 sport premium, som er en ganske dyr kanalpakke.

Finnes det noe sted hvor jeg kan streame det direkte? Kommentatorer er ikke viktig.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt frekk og spør uten å ha lest igjennom tråden. :-P

Noen av curlingkampene blir ikke vist direkte på tv2-kanalene jeg har. De vises direkte på tv2 sport premium, som er en ganske dyr kanalpakke.

Finnes det noe sted hvor jeg kan streame det direkte? Kommentatorer er ikke viktig.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Kan man ikke streame alt på tv2 sumo ? 1 mnd gratis nå. Jeg har fiksa meg det, ford Zebra ikke funker her, og slopestyle går på zebra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet frem strikketøyet og har benket meg foran BBC iPlayer. :P:D Kommentatorene er veldig spente fordi det er en brite med i kvinnefinalen i slopestyle. Jeg heier selvsagt på Silje Norendal. :)

Veldig gøy med bronse til Jansrud i utfor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tilgang til TV2's sportkanaler gratis nå fordi det er OL. Vet ikke om det bare er Canal Digital/Telenor Fiber, men tror det er for alle?

Gratis TV2 Sumo gjelder kanskje selvom du har brukt et sånt tilbud før. Funket for meg i allefall, evnt kan du bruke en annen e-post?

Synd med Aksel, men gøy med bronse hittil i dag. Gleder meg til slopestyle nå, skiathlon og hopp senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende sett med norske øyne i kvinnenes slopestylefinale.

Ellers så må jeg jo si at dette ser rimelig tamt ut i forhold til herrenes konkurranse. Har en følelse av at det kommer til å forandre seg litt i årene som kommer hvis det kommer noen skikkelige vågale jenter til sporten.

Måtte skru ned volumet på BBC nå. Det gjorde vondt i ørene da en brite tok ledelsen. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ enig i at det er stor forskjell ja, men det blir morsomt å følge med fremover :) Damesiden av snb har så mye utviklingspotensiale! Guttene har liksom sprengt grensen for lenge siden føler jeg, alt er tripple og være tripple hvis man skal hevde seg i konkurranse. Aner ikke hva som er det neste for gutta, kanskje finnes det en liten j*vel som sitter på en 4x backflip :lama:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...